Bucurie de verde

Cand a trecut primavara? Temperaturile ne arata ca suntem in plina vara, natura a recuperat in doua saptamani tot ce a pierdut in martie si inceputul lui aprilie. Chiar daca pe jos sunt frunze de anul trecut, este o adevarata explozie de verde, de viata! Cum sa nu ne bucuram?

padureCola are mai multa energie, mereu inaintea noastra:

colaEu am un ritm mai lent, asa ca ei ma asteapta:

asteptare

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Bucurie de verde

  1. Raluca M. spune:

    E frumos si ma bucur, dar parca prea brusca schimbarea.

    Totusi ma gandeam ca mi-ar placea la nebunie sa fie temperatura asta tot anul cu mici cresteri in timpul iernii si verii sa ne balacim nitel sau sa ne batem cu bulgari.

    Zi si saptamana frumoasa!

    • cafeauata spune:

      La fel spun si eu, prea dintr-odata a venit vara asta! Nu putem decat sa ne bucuram si sa speram ca nu se va repeta caldura insuportabila de anul trecut…
      Frumoase sa fie si zilele tale!

  2. fosile spune:

    Frumoasa padurea si-mi inchipui,placuta iesirea.
    Mare noroc avem cu Fagetul si Hoia prin imprejurimi.
    Ieri a fost si un maraton ciclist prin Faget.Nu i-ati vazut?
    Sa ai o saptamina frumoasa!
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Despre Hoia nu stiu ce sa spun, n-am fost de cativa ani. Am auzit doar ca ai mari sanse sa-ti rupi masina in zona. Sa fie ceva paranormal?
      Am vazut si biciclistii, dar am aflat ce si cum doar dupa ce am ajuns acasa si am dat cautare pe Google.
      1 Mai relaxant sa-ti fie!

  3. Minnie spune:

    Frumoasa sa-ti fie saptamana, cu cer senin, sanatate si zile fericite! Imbratisari draga mea!

  4. acuarele spune:

    Peisajele sunt de o frumusete graitoare! Chiar si de la distanta simti destindere, eliberare, privindu-le!
    Cum e Cola, asa e si Mariuta mea, ar zburda cat e ziua de mare, acum e sezonul rolelor, deja!
    Pe mine nu ma prea incanta caldura aceasta venita deodata, diminetile e inca racoare si nu ma impac deloc cu temperaturile de la pranz si de peste zi… Maine vom avea 30 de grade!

    • cafeauata spune:

      Padurea Faget este preferata mea, Acuarela! In Hoia parca am retineri, poate si din cauza intamplarilor mai ciudate povestite…
      Din pacate imi place doar aceasta parte a zilelor calde, pentru ca in oras mi-ar face placere sa fie maxim 26-27 de grade. Dar nu este cum vrem noi…
      Daca noi ne bucuram sa o vedem pe Cola zburdand, imi inchipui ce bucurie este pentru tine sa o vezi pe Mariuta vesela!
      Asa ca, bucurie sa va fie fiecare clipa!

  5. Zina spune:

    Cafeluta, ai un martor ocular de toata increderea. Daca zice Cola ca e vara, vara e !😀

    • cafeauata spune:

      Cu siguranta este de incredere! Si numai cand vad parul din casa, scurt si negru, stiu ca a venit caldura! Daca mai pun si limba atarnata si dormitul cu burta la vedere, e clar ca imi spune ca temperaturile au inceput sa o ia razna pentru aceasta perioada!

  6. Te invit luna asta sa descoperi 10 lucruri importante UNICATE despre luna MAI🙂
    Sper sa imi adun gandurile pana saptamana viitoare si sa fiu MAI binecuvantata, MAI statornica, MAI iubitoare, MAI ….

  7. cafeauata spune:

    Multumesc pentru invitatie, o voi onora cu drag!
    Doamne ajuta sa fim toti mai buni, mai iubitori, mai toleranti!
    Sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

