Atentat la cafeluta mea

A trecut aproape o luna de la concertul Vaya Con Dios… Uitandu-ma la fotografii mi-am amintit de intamplarea de la intrare. Domnisoara draguta care ne-a cerut biletele la control ne-a intrebat si daca avem sticle cu apa sau cu suc. Sincera cum sunt, am spus ca am o sticla cu cafea. In prima faza s-a dovedit a fi o greseala, trebuia sa tac. Pentru ca toate recipientele trebuiau lasate la usa, adica pe jos la usa:

sticle la concertCand am vazut unde trebuie sa-mi abandonez amarata de cafeluta, am inceput sa ne rugam (eu si sotul meu, care stie ce mult inseamna sticluta mea pentru mine) de prezentabila, pana cred ca si-a spus „Hai sa-i las pe amaratii de batrani” si m-a lasat cu „obiectul” in sala. Dar, surpriza! La doi pasi inainte de ultima intrare, se comercializau sucuri de toate soiurile si bere la halba! Pe tot timpul concertului  a fost o plimbareala continua dupa lichide (si nu numai), in sala se consuma bere mai ceva decat la o serbare campeneasca. Si ei ar fi vrut sa-mi ia cafeluta! Fetele din poza n-au avut taine, isi astamparau setea cu … bere, evident! Recunosc, imi place si mie berea, dar parca la un concert Vaya Con Dios nu se potriveste…

concert

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Rautati de fiecare zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Atentat la cafeluta mea

  1. Minnie spune:

    Ce cum am citit ca atentasera la intrare la „sticluta” ta, am fost aproape sigura ca aveau ei ceva de vanzare! Din astea mai auzi si pe aici, dar mai rar!
    Noapte buna, Cafeluta!

  2. fosile spune:

    Flendureala aia cu beri si cocosi (floricele de porumb) m-a deranjat si pe mine si presupun si pe cei de pe scena.
    E numai vina organizatorilor.

  3. Rolling Ideas spune:

    De aia vă opreau sticlele la intrare ca în caz de urgenţă de sete să cumpăraţi de la ei, la preţ evident mai mare. La fel este şi pe stadion sau la cinematograf.
    Dar ar fi trebuit să existe un loc de depozitare, nu aşa în faţa uşii pe jos.

    • cafeauata spune:

      Andreia, daca eram la stadion sau la cinema, nu caraiam nimic. Dar asa, la un concert de acest nivel…
      Oricum, daca mi-ar fi luat sticluta cu cafea, acolo ramanea!

  4. acuarele spune:

    Mi se pare foarte abuziva masura asta! Si daca nu declarai sticluta de cafea sau cea de cola, fanta, bere apa sau ceai („ce ai”🙂 ), te luau la perchezitionat? Apoi, bauturile acelea depozitate pe jos, le-a mai luat cineva inapoi, la cat puhoi de lume a venit la concert, s-a mai putut sti care recipient al cui fusese? Caci erau si acolo niste bani investiti.

    • cafeauata spune:

      Nu se stie, Acuarela! Dar cred ca se bazau pe declaratia pe proprie raspundere. Eu sigur mi-as fi lasat cafeluta acolo, de aceea am si insistat sa o lase la mine! Cand am vazut toate sticlele amestecate acolo, cum sa o abandonez? Nu ca ar fi fost o sticla deosebita, probabil nu ar fi luat-o nimeni, dar cum sa o las pe jos? Proasta idee din partea organizatorilor, zic si eu. Cat despre cat au costat toate acele ape si sticle cu suc, nu a interesat pe nimeni, clar!
      Zile minunate si o imbratisare!

  5. ghemulet spune:

    :)) pai cum nu…ca sa cumperi de la ei..ca la un bar..nu vi cu propria bautura..dar asta era un concert…aici nu inteleg actiunea…ori este concert..ori nu..Bine ca v-au lasat ..Un weekend frumos va doresc

  6. Mihaela C.P. spune:

    Initial am crezut ca va dezarmeaza de eventuale obiecte cu care se poate arunca printre randuri in cei aflati la spectacol sau in oaspeti. Cred insa ca au vrut sa inlature concurenta vanzatorilor lor de bauturi racoritoare .

    • cafeauata spune:

      Si eu am crezut initial ca asta este ideea, dar m-am linistit cand am vazut ca puteam arunca si cu halba de bere in cei de pe scena! Dar deh…, ce nu face omul (organizatorul) pentru bani?

  7. Zina spune:

    Mda, asteptam perchezitii si la intrarea la teatru si la opera, ca si aia au bufetul lor !

  8. Madleene spune:

    Bine ca v-au lasat sa intrati cu sticluta de cafea.Si totusi,un pic cam nesimtit din partea organizatorilor sa ceara lumii sa lase sticlele la intrare doar pentru a-si asigura vanzarile.

  9. mihaella spune:

    nu cred ca au voie sa faca asta daca in prealabil nu ati semnat ceva care sa va informeze de aceasta masura.

  10. fosile spune:

    Cafeluta,e ceva bai?
    E nevoie de ajutor?
    Ca n-ai fost de mult pe-aici.
    Saru’mina!

Lasă un răspuns

