Melancolie

Sarbatori fericite celor care sarbatoresc Pastele in aceste zile!

Cred ca astazi mi-ar fi placut sa fiu in Secuime, acolo unde sora mea continua unele obiceiuri din familie. Cat de diferit am imbatranit… Mi-ar fi fost suficiente doar cateva ore, sa merg la slujba, sa stau la masa de Sarbatoare, apoi sa plec. Ne-am fi amintit de zilele de sarbatoare din copilarie. Poate la anul…

Oua rosii avem si noi, ca in fiecare an, de fiecare Paste. Si un paznic pe masura!

de paza la oua

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Cola si alti catei, Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Melancolie

  1. Gabriela spune:

    Sa ai un Paste fericit, Cafeluto! Sarbatorare Invierii Mantuitorului sa iti aduca lumina si bucurie in casa suflet iar ce dragi sa fie aproape de tine!

  2. Paste fericit!
    Cola… e din ciocolata???

  3. Rolling Ideas spune:

    Paşte fericit!
    Paznicul pare să-şi ia foarte în serios misiunea🙂

  4. CARMEN spune:

    Paste fericit!
    frumoase rândurile tale… ai fost aproape macar în gând.

  5. Minnie spune:

    Sper ca ai avut un paste fericit draga mea, chiar daca nu ai fost aproape de sora ta decat cu gandul! Nu e nimic! Anul viitor vei si si cu trupul! :))
    Si cand te gandesti ca în Ro, Pastele e cu repetitie! :))
    Te pup, multa sanatate!

    • cafeauata spune:

      Este fericit, pentru ca sunt acasa. Ar fi fost perfect daca puteam da o fuga la sora mea, dar nu-i bai! Chiar daca este cu repetitie, acest Paste a fost intr-un fel acolo, in Secuime, iar cel ortodox va fi altfel aici, in Cluj. Pe acesta il simt doar prin prisma a ceea ce am fost, pe urmatorul il voi trai eu, cea care sunt. Sper ca intelegi…
      Te imbratisez, Minnie!

  6. mihaella spune:

    Sarbatori minunate!

  7. Sarbatori fericite, cu lumina in suflet si cu multa sanatate!

  8. ghemulet spune:

    Paste fericit si multa sanatate va doresc,,

  9. acuarele spune:

    Paste fericit si luminos! Chiar ca pare interesata Cola de oua!😉

  10. Raluca M. spune:

    Paste Fericit si plin de lumina! Frumoase ouale si „paznicul”🙂

  11. Zina spune:

    Fotografia de aici mi-a amintit asa de mult de catelusul meu iubit, care nu mai e, ca am inceput sa plang. Of, de ce i-o fi lasat Dumnezeu cu o viata asa de scurta ?…

    Sanatate sa ai, draga mea Cafeluta !

    • cafeauata spune:

      Imi pare sincer rau, Zina draga! Si de langa noi au plecat trei catei pana acum, te inteleg. Singurul lucru pe care il stiu, este ca trebuie sa ii iubim si sa le aratam in fiecare clipa asta. Si ne asteapta ei acolo, in raiul lor…
      Multumesc pentru urare, iti doresc la fel, cu imbratisari!

Lasă un răspuns

