Si a fost… Dani Klein impreuna cu Vaya Con Dios

Multumesc pentru o seara pe care o voi pastra in suflet mereu! Ii multumesc lui Dumnezeu, sotului meu, organizatorilor – Amprenta Advertising si – nu in ultimul rand! –  celor care au urcat pe scena, facandu-mi viata mai frumoasa:

extraordinara Dani Klein – vocea, Red Djeci – vioara, Francis Perrez – chitara, Salvatore La Rocca- bassul, William Lecompte – pianul, Tim De Jonghe- trompeta, Han Wouters- toba, vocile „din spate” Maria Lekranty si Nouri Sahili. Ma inclin, doamna, ma inclin domnilor instrumentisti!

Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Si a fost… Dani Klein impreuna cu Vaya Con Dios

  1. acuarele spune:

    Minunat trebuie sa fi fost! Ma bucur foarte mult pentru voi, Cafeluta!

  2. Ma bucur pentru bucuria ta!
    Si „la multi ani”! Hai sa zicem ca suntem luna trecuta, da?🙂
    Toate cele bune va doresc!

    • cafeauata spune:

      Buna dimineata!
      Ma bucur ca te bucuri de bucuria mea. Ai inteles, nu? Drept sa spun si noi am zis ca suntem in februarie, asa ca, bun venit in clubul nostru!
      Sa citim de bine, Dumitru!

  3. fosile spune:

    Frumoasa muzica.
    O adevarata placere sa stai in preajma lor si sa-i asculti cintind.
    Pentru noi a fost o bucurie adevarata.
    Si daca facem abstractie (cam greu) de nesimtirea organizatorilor cu vinzarile de bere,cocosi si cipsuri in sala,a fost un vis implinit.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Daca si pentru voi a fost o bucurie, inseamna ca e OK. Eu am facut abstractie de berile din zona, deh… se scot bani din orice, in orice situatie. Din pacate!

  4. Zina spune:

    O muzica pe placul meu, iar Porto-Rico e chiar favoritul meu si al sotului meu.
    Imi place inceputul de premiu Oscar al postarii !😆

  5. Rolling Ideas spune:

    Mă bucur că ai avut o seară frumoasă!

  6. Gabriela spune:

    Cafeluto mi-ai facut o mare supriza cu piesa asta. Am fost si sunt indragostita de ea. Imi place Vaya con Dios si piesa aceasta e una speciala pentru sufletul meu. Ma bucur pentru tine ca ai reusit sa mergi la concert. Iti doresc o seara frumoasa!

  7. Ce frumoos s cum smulgea zambete si reusea sa-i convinga sa cante si pe cei mai timizi. Asta-i imaginea pe care eu mi-am creat-o , insa e o doamna minunata care a facut spectacol si te unge la suflet🙂

Lasă un răspuns

