Timpul

Uneori zboara, alteori sta in loc. Sunt zile de care nu ne amintim pentru ca e mai bine asa; sunt zile cu ale caror clipe ne incarcam bateriile, zile in care am fost lipsiti de stres, zile in care am fost inconjurati de verde. Mi-e dor de duca! A fost blanda iarna, dar asta nu inseamna ca am iesit dincolo de indicatorul „Municipiul Cluj-Napoca”! Iar acum, ca sa rezist inca putin, pana temperaturile vor fi pe placul nostru, ma uit la poze. Sa vina vremea iesirilor!!!

la drumcu Colala apala masa

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Timpul

  1. Minnie spune:

    Mai avem de asteptat! La noi se întoarce iarna din weekend! Asta e!
    Noroc cu fotografiile si amintirile frumoase!
    Imbratisari!

    • cafeauata spune:

      Nu-mi spune! Ma apuca depresia daca nu se incalzeste de-adevaratelea. Dupa ce ma uit la pozele din vara, ma imbrac gros sa ies din casa. Asta nu-i treaba, zic eu.
      Te imbratisez si-ti urez „La multi ani” de 8 Martie!

  2. fosile spune:

    Prin frumoase locuri ai fost,anul trecut,Cafeluta.
    Sper sa reusesti si in acest an.
    Hai,ca incep sa se abureasca gardurile vii,sa apara muguri pe crengute..
    Saru’mina!

  3. convietuire spune:

    Cafeluta, sa te plimbi frumos si anul acesta…sa-ti dezmierzi sufletul cu ceea ce vei vedea…
    Te imbratisez cu drag, asteptand si eu o primavara..autentica🙂

  4. Alex spune:

    Ce locuri frumoase! Cum sa nu te apuce dorul de duca, de plimbare, de calatorie prin mijlocul minunatei naturi. Imi place drumul din prima poza, chiar ca te imbie la drumetie.
    Mai e putin si natura va renaste, asa cum stie ea cel mai bine, chemandu-ne in mijlocul ei.
    Plimbare placuta, prin cele mai frumoase locuri!

    PS. Imi place tare mult „tovarasa” de calatorie, cum adulmeca ea totul in jur, cu „antena” in sus!🙂
    O zi frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Ma apuca dorul de mers, Alex si cred ca nu sunt singura. Sper ca va fi inca un an in care sa „bantuim” prin locuri minunate.
      Tovarasa este mereu cu noi, asa ca o vei mai vedea pe-aici…
      Multumesc pentru trecere!
      Zile minunate alaturi de fetele tale!

  5. Zina spune:

    Frumoase locuri și frumoase fetele din apă ! Nici nu știi care e mai mândră, cea cu două picioare sau cea cu patru ?!😆

  6. ghemulet spune:

    Daaaa timpul de „duca” cum ii zici tu..dar de duca fara tinta….sa te urci in masina si sa iesi din oras pana gasesti un loc frumos care sa te faca sa te opresti si sa il admiri…

  7. Rolling Ideas spune:

    Cred că şi Cora abia aşteaptă să fie scoasă la iarbă verde.

  8. mishulake spune:

    La mulți ani de 8 Martie MyCoffe !

  9. Tetris Sanda spune:

    La multi ani!
    Inca putin si vine iar vremea de hoinareala🙂

  10. acuarele spune:

    Minunate drumetiile acestea, iar alaturi de prieteni, adevarate daruri divine!
    Peisajele sunt de vis! Si mie mi-e dor de-o poenita in care sa imi las gandurile sa zburde libere!… Si am ajuns la concluzia ca prefer muntele marii, ca varianta de concediu, si nu doar din motive economice, dar e mult mai relaxant!
    Sarutari, o seara cu tihna si bucurie!
    Inca o data, la multi ani!

    • cafeauata spune:

      Asteptam zburliti sa fie cald si verde si sa mergem undeva, oriunde! Avem noroc cu locuri frumoase relativ aproape de Cluj, asa ca efortul nu va fi de nefacut. La mare n-am fost de 15 ani, dar cum nu ma incanta aglomeratia, nu imi pare rau.
      La multi ani si tie, Acuarela mea draga!

      • acuarele spune:

        Nu sunt prea sigura ca nu vom mai merge anul asta la mare, celei mici s-ar putea sa-i vina dorul! De altfel, pentru ea am fost pana acum, an de an, soarele intareste organismul copiilor! Vom incerca, poate, sa compensam cu mersul la piscina!

  11. mihaella spune:

    La multi ani!Sa ai parte numai de liniste, iubire si incantare!

  12. cafeauata spune:

    Multumesc, Mihaella!
    Multe primaveri frumoase si 8 Martie fericit! La multi ani!

  13. Mihaela C.P. spune:

    Ai dreptate, zboare vremea, imediat vine pastele… vara …si tot asa .De acum ar trebui sa vina timpul frumos si sa iesim mai mult afara, la aer🙂.
    La multi ani , o primavara cu multe bucurii sa ai , Tunde ”Cafeluță”🙂 !

    • cafeauata spune:

      Deocamdata [;oua „in draci” in Cluj! Dar e bine si asa, cred ca se bucura toate plantele, bobocii stau sa crape, iar noi lenevim. Vor veni ele si duminicile cand dimineata va suna ceasul ca sa plecam in excursie!
      Sa-ti fie asa cum iti doresti, Mihaela!

  14. yousef59 spune:

    Plimbări cît mai frumoase!

  15. Gabriela spune:

    Draga cafeluta, astea sunt nostalgii de primavara.🙂 Nu stiu cum e vremea in tara. Aici s-a instalat primavara si sper sa nu se mai intoarca iarna deloc. Macar ca pe la noi nu au fost decat vreo 4-5 zile de iarna cu frig si zapada.
    Sa i o primavara insorita si calduroasa, numai buna pentru excursii.

    • cafeauata spune:

      Nostalgii, nostalgii dar deja simtim cum facem igrasie pe la incheieturi de la atata ploaie! Iarna a fost usoara, dar primavara parca ne ocoleste.
      Doamne ajuta sa fie excursii cat de multe!

  16. ramosluiza spune:

    Cat de frumos! Cat as vrea un 1 mai asa😀 Este dorinta mea, desi toti prietenii mei au alte planuri… se pare ca acele vremuri au apus pentru unii… Trist, dar se intampla si eu sufar pentru asta. Mi-e dor sa vad asa mult verde, sa alerg printre copaci, sa miroasa a bunatati pe gratar, sa fac numai lucruri pe care le faceam cand eram mai copil… Se pare ca pentru unii este doar de moda veche…

    • cafeauata spune:

      Lasa Lulu ca vor mai fi ele si zile bune! Sa vezi peste doua-trei saptamani ce poze voi posta pe aici, proaspete si pline si veselie. Doar trebuie sa iesim sa ne uscam incheieturile de atata umezeala!

  17. Madleene spune:

    Sa speram ca iarna si-a facut ultimul numar pe anul acesta.Este foarte frustrant cand o atmosfera perfecta de primavara se instaleaza,pentru ca apoi sa primim din nou frig,zapada si gheata.

Lasă un răspuns

