Sedinta foto

GratarDaca as spune doar ca in ziua de 1 Martie am fost la un restaurant de patru stele, probabil s-ar gasi oameni care sa ma invidieze. Dar mai adaug: interes de serviciu. Adica munca, nu povesti la un pahar de coniac si o friptura buna. Nici macar la cartofi prajiti si o cafea… Truda a inceput inca de doua saptamani, cand s-a conturat planul de bataie, in ultima zi din februarie am continuat cu amanuntele, iar de Martisor am dat ce am putut mai bun, toata echipa si am finalizat o sedinta foto in care vedetele au fost nenumarate feluri de mancaruri. Este doar o fotografie atunci cand o vezi pe un site sau pe un afis, dar munca din spatele acelei imagini care te face sa salivezi de pofta si sa comanzi, munca este multa si grea si stresanta. Nu este destul ca produsul final sa fie super, mai este nevoie si de un fotograf adevarat, care pe langa faptul ca are un aparat „uzina”, mai are si viziune, stie ce si cum trebuie sa pozeze pentru ca in final totul sa arate asa cum vrea cumparatorul. Ei da, dar fotograful tocmit sa faca asta, a dat gres. Maine o luam de la capat! Nici nu are importanta pe banii cui, sau pe munca cui, ci faptul ca s-a inhamat la o chestie care il depaseste. Acestia sunt oamenii pe care ii desconsider, oameni a caror munca nu pot sa o apreciez, atata timp cat sunt incompetenti, dar se dau mari artisti foto. Si nu ducem lipsa…  Fotografia asta am facut-o eu, pe fuga, sa am o amintire din minunata zi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sedinta foto

  1. Minnie spune:

    La capitolul asta chiar ca nu ma pricep! Pentru mine mancarea e…. mancare!🙂
    Sa ai o zi frumoasa si maine si sa ne faci fotografii mai multe!
    Zile senine, te îmbratisez!

  2. fosile spune:

    Si upun ca cei pentru care ati facut orele suplimentare v-au multumit,v-au oferit flori si martisoare,nu?
    In legatura cu fotograful,daca-i timpit,trebuie schimbat.La cite programe pe calc.speciale pentru foto sint,el trebuie sa faca alte poze?
    Si asta presupune sa gatiti din nou,si toate manevrele aferente,nu?
    Sper sa reusiti ,de data asta.
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Da…. Am primit de toate! Sa ne para bine ca avem loc de munca si ca (inca) ne primim salariile, zic „ei”.
      Traba lor cu ce fotograf lucreaza, nu ma bag pentru ca … stiu eu ce stiu!
      Doamne ajuta!

  3. acuarele spune:

    Dar asta e culmea culmilor, Cafeluta, sa cada totul din cauza unor poze? Si sa o luati de la capat? Dar oamenii care au muncit degeaba ce vina au? Stiu ca asa se zice, „reclama e sufletul comertului”, dar acolo la voi e cam prea… occidentala situatia! Si bunatatile cine le-a papat?

    • cafeauata spune:

      Eu m-am obisnuit cu „stilul”, Acuarela! Pacat de munca, zic si eu… Doamne ajuta sa reuseasca maine pozele, altfel cred ca sefa va face o cadere nervoasa!
      Crede-ma ca era seara ora opt si salivam de pofta si ne chioraiau matele de foame, dar nu ne-am putut atinge de bunataturi pana la terminarea „sedintei foto”. Iar cand s-a terminat, abia am asteptat sa ajungem acasa, asa ca au ramas la hotel, cu siguranta spre bucuria unora…

  4. Rolling Ideas spune:

    Dar măcar ai putut degusta ceva? Să nu fi stat acolo chiar pe degeaba.

    • cafeauata spune:

      Mi-au crescut pupilele la vederea unui cotlet de somon proaspat la gratar, iar dupa ce a fost fotografiat am reusit sa iau o bucatica din el, cat sa bag odata in gura. Si-acum salivez…

  5. Gabriela spune:

    Arata apetisant platoul si se vede ca e mana unui artist in ale buatariei. Si mai ales, se vede ca dua munca si rasplata vine. E frumoasa fotografia ta. Banuiesc ca si gustul a fost pe masura. In ce priveste oamenii superficiali, am o repulsie fata de ei. Sunt cei pe care nu te poti baza, ca te lasa balta exact atunci cand nu ai cu cine sa ii inlocuiesti.
    Vad ca ai revenit. Ma bucur ca te simti mai bine. Sa ai o seara placuta!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru comentariu, Gabriela!
      Adevarul este ca acea friptura pe care o vedem in fotografie a fost lasata pe gratar doar cat sa fie culoarea numai buna pentru poze, asa ca gustul… In schimb legumele au fost o nebunie, sunt favoritele mele!

  6. mihaella spune:

    Sti ceva?mie imi place poza asta…daca te uiti cu atentie e chiar interesanta.intalnesti aici multa matematica…geometrie….forma in forma.

  7. eumiealmeu spune:

    pentru mine, mâncarea este doar mâncare, adică intră în burtică și gata, nu prea stau să admir poze. eu nu mă uit după pozele cu mâncare pe net (în schimb după jucării mă uit🙂 ). dacă nu mă uit, înseamnă că respect profesioniștii și-i las să facă treaba pentru care au trese… dar dacă mie mi s-ar fi întâmplat asta… cu un foto profesionist, dacă nu-i pufneam ăluia…🙂 terci îl făceam. așa, ca o olteancă ce-am fost.
    ai descris așa de frumos atmosfera până s-o dea el în bară că eu cred că ar fi unul dintre cele mai tari posturi ale tale… să ai o primăvară cu poze frumoase făcute de voi.🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc mult, Eu-le!
      Mie personal mi se par fite, aceste fotografii de „mare clasa”, menite sa atraga clientul. Este o noua moda (se pare), aceea de a prezenta mancarea si altfel. Vorba romanului: asta e!
      Zile frumoase sa fie si la tine!

Lasă un răspuns

