Stari

Ma bucur ca am trecut de varsta la care doream sa ma ridic in ochii sefilor, sa demonstrez ca pot orice si sa cred ca astfel voi fi un angajat respectat. Ma bucur ca nu am trait degeaba si ca stiu exact doar dupa cateva cuvinte sau gesturi cat valoreaza un om in fata celor care adesea se pretind buni conducatori si observatori fini ai psihologiei umane. Nu imi ajuta in acest moment nimic din ce m-a invatat viata, dar stiu ca intr-o zi, exact atunci cand toate din jur vor complota pentru realizarea visului meu, experienta isi va spune cuvantul, un cuvant mare si raspicat, un cuvant care ma va elibera de tot uratul care si-a facut culcus acolo unde se pare ca doar eu il simt. Sau poate il simt si altii, dar pot si stiu sa-l ignore. Poate au motivele lor sa-si plece capul si sa refuze sa se simta jigniti, desconsiderati, umiliti. Eu nu am destule motive, asa ca sunt considerata „sensibila”, ca si cum ei ar avea clara explicatia acestui termen! Ei nu sunt sensibili nici macar la durerile propriilor copii, ce sa spun despre necazurile altora? Ei astazi se scuipa, iar maine sunt buni prieteni. Eu nu am fost crescuta asa, nu am aceste doua fete niciodata la mine, una mereu ramane acasa. Nu pot sa zambesc ca si cum n-am auzit cuvinte oribile. Nu pot si nu imi e rusine. Aluatul din care sunt facuta nu este unul usor de modelat, asa ca… voi fi mereu EU, iar daca trebuie sa fac compromisuri, le fac doar pentru ca deocamdata nu exista portita. Ma rog sa o gasesc si sa o deschid!

Il Caffe si ghioceiZilele trecute am sarbatorit frumosi ani de casnicie si ne-am permis o cafea (zicem noi cea mai buna cafea) la cafeneaua atat de draga noua, Il Caffe. Si ne-am promis ca in fiecare zi de sambata (libera) sa savuram o cafea acolo. Un moft care ne face fericiti pentru doar 6.30 lei pe amandoi. Sunt atatea lucruri mici care fac bine sufletului…

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Stari

  1. Gabriela spune:

    Cafeluto, felicitari pentru aniversare si pentru fotografie. Mi-e dor de o cafea la Cluj, mai ales cu ghiocei. Ma gandeam la visul tau. Stii cata lume te va trage in jos cand vei da de inteles ca incerci ceva? E greu sa faci ceva constructiv, productiv dar e simplu sa distrugi efortul aluia. Pe urma luarea in derizoriu a oricarui lucrur pe care ol face altul, e un alt mare pacat al romanilor. Nu te lasa influentata si astupa ochii la ce spune lumea. Fa ceea ce simti tu. Si o sa fie bine pentru tine. Ii doresc o seara placuta!

    • cafeauata spune:

      Multumim, Gabriela! Sper ca daca vei ajunge in Cluj ne vom intalni la o cafea, chiar la Il Caffe, fac eu cinste!
      Asa spuneam si eu zilele trecute cuiva, referitor la romani: toata natia ar trebui sa se mai nasca o data, poate atunci ne-am bucura de reusitele celui de langa noi, poate atunci ne-am bucura daca cineva ar incerca sa faca ceva pe cont propriu. Dar acum nu este cazul, acum trebuie sa ne dam in cap, sa ne calcam in picioare. Cine stie, poate totusi macar un crampei din vis va deveni realitate…
      Zile senine sa ai!

  2. Minnie spune:

    Felicitari draga mea! Ai spus asa de tarziu sau mai bine zis am fost eu un pic nesigura! :))
    Va doresc tot binele din lume! Sanatate si dragoste!
    Te pup!

  3. Cita spune:

    La cat mai multi ani impreuna! Stii, fericirea este facuta din lucruri mici!🙂

  4. Ce frumos ai scris…
    „Sunt atatea lucruri mici care fac bine sufletului…” ADEVARAT

  5. yousef59 spune:

    Felicitări şi multe bucurii împreună să aveţi!

  6. acuarele spune:

    Felicitari, Cafeluta, sa fiti fericiti si sa va bucurati mereu unul de celalalt, fiindca mai presus de orice pe lume este iubirea si tihna sufletului!
    Te imbratisez!

  7. mihaella spune:

    Felicitari pentru anii de casnicie si la cat mai multi in sanatate si armonie.Sa fiti iubiti!

  8. Alex spune:

    La mulţi ani de Mărţişor şi pentru aniversarea din familie! O primăvară cu bucurii multe!🙂

  9. Mihaela C.P. spune:

    Nu stiu de ce nu functioneaza likeul, am dat click pe el de multe ori si nu vad niciun semn de reactie.
    Cafeaua intr-adevar e mai buna in locurile curate in care e facuta cu grija, uneori si cu mici cantitati de ingrediente diverse care ii dau parfum. Mie imi place foarte mult, poate cel mai mult cafeaua facuta acasa dupa sfarsitul programului de servici, impreuna cu cateva patratele de ciocolata .:)

    • cafeauata spune:

      Intr-un final a functionat si like-ul, ai vazut? O fi avut figuri in freza si el…
      Pentru noi cafeaua este cel mai important „aliment” din casa. Fara paine se poate intampla sa ramanem, dar fara cafea, nici o sansa! Imi place doar cafeaua tare, fara lapte, frisca sau alte chestii si o beau tot timpul zilei, ba chiar si noaptea daca ma trezesc. Asa cum o bei tu, cu ciocolata, are sanse sa se „puna” sau nu?

  10. ghemulet spune:

    Felicitari,sa fiti mereu asa..fericiti si cu zambetul pe buze

  11. Rolling Ideas spune:

    Felicitări şi la cât mai mulţi ani fericiţi!
    Ai dreptate gesturile mici au efect mare şi fac viaţa frumoasă.🙂

  12. eumiealmeu spune:

    știu unde veți fi mâine!🙂 și de câte ori treceți pe lângă Dana, cofetăria din centru, să vă uitați după gărgărițele pe care le-am mâncat eu cu poftă🙂

  13. cafeauata spune:

    Chiar acolo am fost!
    Stai linistita, nu uitam gargaritele tale, chiar daca le vedem in alta parte, tot la tine ne gandim!

Lasă un răspuns

