Invitatie

… la o cafea cu parfum de primavara care se apropie!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Invitatie

  1. Georgiana spune:

    fix o cafea am în față! hai să ne fie ziua bună precum cafeaua! pupăciuni multe!

  2. mihaella spune:

    chiar acum beau cafeluta…desi beau rar,nu am rezistat invitatiei tale si a mamei mele.E bunaaaa…sa ai o zi minunata si plina de relaxare si bucurii.

  3. ha! acum am vazut! a trebuit sa derulez pana la subsolul blogului, e o zona luuuuunga si alba, am crezut ca ai inchis comentariile!🙂
    buna dimineata!

  4. Zina spune:

    Mulțumesc pentru invitație ! Îmi place serviciul de cafea, parcă e din alte timpuri, mai liniștite și mai atente la frumusețea delicată a obiectelor casnice.

  5. acuarele spune:

    Super momentul!🙂
    Oare sa fi scapat cu adevarat de iarna, deja? Mare minune ar fi, dupa gerurile de acum un an!
    M-as bucura!🙂
    Te sarut, week-end frumos sa aveti!

    • cafeauata spune:

      Ghioceii deja au aparut prin curti, de ce n-ar veni primavara? Sa vina fara inca o tura de frig, ca deja cedeaza neuronii!
      Saptamana usoara sa-ti fie, draga mea Acuarela!

  6. Rolling Ideas spune:

    ieri n-am putut comenta aici.
    Aş accepta o aşa invitaţie la cafea cu parfum de lăcrămioare oricând.

  7. ghemulet spune:

    Sa tot bei o asa cafea…in parfum de clopotei/lacramioare,cu prieteni dragi langa tine…Multumim🙂

Lasă un răspuns

