13 februarie 2013

Daca in primele zile am spus ca poate am facut o mica intindere musculara de la „abdomene”, dupa o saptamana am stiut ca este altceva. Am atras raul? Am cobit? Sau am intuit corect? De fapt, nu mai are importanta. Se pare ca nu mai este cat a fost, va trece si asta, iar dupa, o voi privi doar ca pe o experienta in plus. Si pentru ca programarea la medic a fost la o ora la care in mod normal sunt la servici, am profitat de ocazie si am fotografiat de pe balcon un rasarit care avea miros de primavara:

13.02De obicei imi este greu sa ajung la o ora fixata intr-un anume loc, dar de data asta am ajuns cu destule minute mai repede la cabinet, nu mai aveam rabdare, imi doream tratamentul, asteptam diagnosticul si – in acelasi timp – cuvintele care sa-mi spuna ca va trece, ca este doar ceea ce am presupus eu. Traversand orasul pe jos, imi tot revenea in minte ca este 13 februarie, iar de aici, zeci de scenarii fatidice. Ei, dar a fost OK, mai mult decat un consult, am stat de vorba cu un om extraordinar, un medic asa cum ar trebui sa fie toti medicii. Si pentru ca am avut timp, am mers pana in parc, am stat pe o banca fara zapada si am visat la zilele cand totul va fi verde:

13.02.1Intre timp, cu siguranta Cola facea acasa ce stie ea mai bine:

13.02.cola

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la 13 februarie 2013

  1. acuarele spune:

    Imi pare rau ca ai avut probleme, Cafeluta! Sa te insanatosesti grabnic!
    Diminetile sunt preferatele mele!😉
    Te imbratisez!

  2. tu stii ca eu stiu un panaceu?
    ia asculta reteta asta:

    „dati-le-ncolo de chinuri, baieti!
    viata-i frumoasa!”

    aaaa, mai era o continuare, micuta, „si beti!”,🙂, dar nu stiu daca ai voie sa bei cafea!🙂

    prima poza ma face sa zbor, ulima ma face sa ma cocolosesc in bratele… pernei!🙂
    buna dimineata!

  3. convietuire spune:

    Sănătate multă, copil cu inimă catifelată! Ai grijă de tine…să fii cât mai bine, îţi doresc!

  4. fosile spune:

    Sper ca nu-i nimic grav.
    Fa-te bine Cafeluta!
    Partea cu ce stie mai bine sa faca Cola nu-i contagioasa?
    Ca,parca m-ar trage ata si pe mine…

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Se spune ca nu e grav, dar stii cum e: cand tu ai o chestie, ti se pare ca e cea mai urata. Iar despre principala indeletnicire a Colei, sa stii ca e contagioasa, in special dimineata!

  5. Minnie spune:

    Multa sanatate draga mea! Sper ca nu e nimic grav si totul va fi OK!
    Te îmbratisez!

    ps. acum nu sunt eu ok…🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, draga Minnie! Atata vreme cat inca merg la servici, inseamna ca nu e grav, nu?
      Sper ca doar cel mult o gripa trecatoare iti da tarcoale… Sa te faci bine si sa fim vesele, doar vine primavara!
      Te pup, cu drag mare!

  6. mihaella spune:

    Te faci tu bine…Mamica lu’ Cola,hai pe pagina mea la Provocare si participi numai daca simti ca vrei.Te imbratisez cu drag

    • cafeauata spune:

      Ma fac, sigur ma fac bine! Multumesc!
      Am fost la tine, am vazut Provocarea si intr-o zi, dupa ce ma voi linisti, voi si raspunde. Iti multumesc pentru invitatie, Mihaella!

  7. comentariu pentru postarea de azi, sambata:
    buna dimineata aici!🙂 iar eu va invit la o bere!

  8. cafeauata spune:

    Multumim, multumim! De ceva vreme nu m-a tras ata sa deschid berea, dar daca ne inviti tu… ma voi stradui!
    Buna dimineata!

  9. yousef59 spune:

    Sănătate multă şi gînduri bune!

  10. Gabriela spune:

    Cafeluto sa te faci bine ca e vremea frumoasa pe aproape. Se mai intampla ca organismul sa dea semne de oboseala. Pana si Cola e ostenita de atata iarna. Iti doresc o duminica frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Sper ca voi fi perfect sanatoasa cand va fi timp de excursii, altfel va fi rau tare. Cola asteapta si ea macar o iesire la sfarsit de saptamana, iar pana atunci viseaza.
      Saptamana sa-ti fie una buna si vesela!

Lasă un răspuns

