Azi

Hai sa spun ca azi mi-e bine, poate asa chiar imi va fi! Daca nu din alte motive, macar pentru ca e vineri. In jurul meu dospesc nemultumirile, colcaie prefacatoria si lasitatea. Eu sunt oaia neagra, chiar daca cea mai blonda. Dar astazi toate astea isi vor lua liber doua zile.  Ce m-ar multumi in plan profesional? Sa am propria cafenea, cu nu mai mult de zece mese, cu muzica pe placul meu, cu un beneficiu lunar cat sa nu am grija traiului la batranete. Atat. E prea mult? In Romania acestor zile se pare ca da.

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Azi

  1. buna dimineata!
    o cafenea cu cafea blonda?
    ar fi interesant si nu cred ca e imposibil! deja vad un holding, cu filiala in Cugir!🙂

  2. fosile spune:

    Si eu mi-as face linga tine o tutungerie.
    Ce zici,incercam?

  3. fosile spune:

    Zece mese?
    Pai ala-i club in toata regula!

  4. convietuire spune:

    visul meu… o cafenea micuta, elegant imbinata cu o mini-librarie… intima, discreta, doar pentru cei ce iubesc cu adevarat aroma si cuvintul…dragostei!
    te imbratisez… deja cu gandul la posibile vise implinite!

  5. Zina spune:

    Eh, eu zic că ar fi bun și cu patru-cinci mese ! Să-ți ajute Dumnezeu să-ți împlinești visul !

  6. Minnie spune:

    Lupta pentru visul tau! Te sustin!🙂
    Iti doresc spor la margelit weekendul acesta! Te îmbratisez!

  7. mihaella spune:

    Daca ai spatiul tau nu ar fi rau sa incepi deja demersurile.

  8. mishulake spune:

    O cafenea de genul, lucrez la visul ăsta de vreo patrujde ani, de pe vremea Tic-Tac-ului bucureștean, cu mese puține, un sax discret, un pian…Vis.
    Am văzut de astea pe unde am umblat, Cesena de exemplu, la fiecare colț de stradă, nu chiar cu muzici, dar atmosferă primitoare, peste tot.

    • cafeauata spune:

      Probabil ca vis va ramane si pentru noi, cunoscute fiind datele problemei. Dar macar visam… Cred ca intr-o tara normala, este un lucru firesc, doar la noi e mai greu (daca nu imposibil).

  9. ghemulet spune:

    propria cafenea?Suna atat de bine planul tau…Sper sa ti-l implinesti cat mai curand..Sper din tot sufletul…

    • cafeauata spune:

      Este un vis, Ghemulet… La cate dari sunt de dat este putin probabil sa pot trai din veniturile aduse de o cafenea micuta. Iar daca mai pun la socoteala si chiria pentru spatiu… Greu, poate prea greu pentru mine, acum.

  10. CARMEN spune:

    ma inscriu la una din mese cu doua persoane, la primele ore, pentru o cafea simpla (fara zahar si fara lapte) si o portie de muzica buna. Doamne ajuta-ti sa-ti îndeplinesti visul!

  11. Gabriela spune:

    Tunde, avem vise comune. Azi visam si eu la cafeneaua mea turceasca.🙂 Deocamdata e doar una virtuala. Pana nu demult imi doream o florarie. Cafeneaua mi se pare ceva mai interesant si ii aduc o nota de exotism. Te invit la o cafea turceasca sau un seftali, poate la un nar sau un ayran. Avem de toate. Si mai ales un dans oriental cu o dansatoare frumoasa, gratioasa plina de senzualitate. Eu mi-am deschis deja cafeneaua, incepand de azi. Te astept sa ma inviti la a ta, cand trec plin Cluj.🙂 Sa ai o seara placuta!

    • cafeauata spune:

      Cafeneaua ta va fi una cu totul speciala, am vazut. Felicitari si spor, cred ca vei avea de lucru serios. Cu sau fara cafeneaua mea, la o ceasca de licoare tot te invit cand vei trece prin Cluj!
      Seara frumoasa sa fie si la tine, Gabriela!

  12. Mihaela C.P. spune:

    Fara un spatiu al tau, ca sa platesti chirie din 10 mese intr-o cafenea, nu cred ca poti sa te descurci. Doar daca ai un fel de …toneta ambulanta de la care sa vinzi cafea si sa ai si scaune si mese extensibile pe care sa le desfaci dimineata, sa le strangi seara🙂.Ideea e romantica (zic eu), dar nu cred ca permit regulile UE asa ceva.
    Dar eu iti urez succes , sa poti sa iti incepi visul.In Cluj e musai sa mearga!

    • cafeauata spune:

      Fii serioasa Mihaela! Nu mai am varsta la care sa-mi mut toneta dintr-un loc in altul, pe langa faptul ca sigur nu mi-ar da nimeni autorizatie.
      Spatiu nu am, asa ca … ramane un vis, o chestie de care ma agat uneori cand simt ca ma inghite namolul.

  13. Lulu spune:

    Da! o cafenea cu numele blogului ar suna cu siguranta ca o invitatie la o cafea delicioasa.
    Eu sper sa se intample asta si Cola sa aiba neaparat locul ei😀 Un poster mare si frumos in interiorul cafenelei😀

  14. acuarele spune:

    Sper sa-ti implinesti visul asta drag intr-o buna zi, meriti tot binele, scumpa mea prietena!

  15. Dintr-un punct de vedere al meu toti romanii care au ramas in Romania sunt eroi🙂
    Nu e usor sa locuiesti in Romania cand meritele nu sunt apeciate si munca nu este rasplatita asa cum se cuvine ….

    • cafeauata spune:

      Cred ca e bine daca facem deosebirea intre cei care au painea si cutitul in mana si restul. Intre cei „destepti” si cei care nu indraznesc sa fie asa. Unii pot sa fie considerati eroi, la fel cum si printre cei plecati in strainatate sunt convinsa ca sunt astfel de eroi (din alte considerente, evident).
      Multumesc pentru trecere si pentru ganduri!

Lasă un răspuns

