Recunosc

Am nevoie de zile calde, calme, zile in care sa fim doar noi cei care decidem ce, cum si cand facem sau nu… Mi-e dor de aer, de veselie, mi-e dor de duca. Si sa nu-mi spuna nimeni ca mai e doar un pic, pentru ca stiu ca mai e mult pana atunci!

borsecborsec1borsec2borsec3borsec4

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Cola si alti catei, Concediu 2012, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Recunosc

  1. tu1074 spune:

    …și astfel de imagini numai sporesc dorul de ducă !!!

  2. Minnie spune:

    Pot sa visez si eu cu tine? Promit ca nu te contrazic! Mai ales cand ma uit pe geam si vad ca ninge! Noapte buna! ♡♥♡
    Te pup Cafeluta!

    • cafeauata spune:

      Poti, sigur ca poti, va fi si mai placut visul! La noi inca nu ninge, dar se spune ca urmeaza pe sambata-duminica. Mi se pare ca e o eternitate pana in aprilie-mai!
      Noapte buna si o imbratisare, Minnie!

  3. Gabriela spune:

    MInunate imagini. Cred ca si pe Cola a lovit-o nostalgia plimbarilor pe drumuri de munte. Prima fotografie, cand ma vazut-o, am vrut sa zic ca e facuta sunt in padure, la Milenium. oricum, e o perspectiva superba, cu tanarii muncind la fan.
    O seara minuata sa doresc, plina de vise de primavara si calatorii!🙂

  4. prima – pictura in toata regula!
    ultima: una din minunatiile lumii!
    concluzie: buna dimineata!🙂

  5. mihaella spune:

    o luna jumate e muuult ?hai ca trece repede….

  6. Rolling Ideas spune:

    Ah, cu imaginile astea învârţi frigul în rană!

  7. convietuire spune:

    Si mie imi e dor de verdele proaspat de la inceput de primavara…

    • cafeauata spune:

      Of, Oana! Chiar daca iarna a fost mai blanda decat in alti ani, tot cenusiu este in jur, iar neuronii mei incep sa dea din picioare. Mi-ai lipsit, ma bucur ca esti pe aici!
      Imbratisari cu iz de verde!

      • convietuire spune:

        Iz de verde …suna si miroase bine 🙂 A proaspat si curat, a drag si imbratisari….
        Mi-a fost dor, Cafeluta, imi este inca…

  8. fosile spune:

    Cafeluta,stateam in cumpana daca sa zic sau nu.
    Zic.Mi-ai reamintit de Calimani,ca am trecut pe acolo in vara trecuta,de Pasul Tihuta,ca de acolo este ,cred eu,casa aceea frumoasa din lemn.Mi-ai amintit de vara,de padure,de libertate,de plimbari…
    Multumesc!
    Sa viiinaaa vaaaraaa!

  9. Lulu spune:

    Vreau si eu primavara, vreau aerul acela caldut care ma face sa zambesc doar respirandu-l… vreau copaci verzi, infloriti… Vreau sa fiu si eu acolo in fotografii🙂

Lasă un răspuns

