Inca ratusca cea urata

Asa cum vipurile se simt bine facand shopping prin tari straine, asa si eu ma simt mai bine dupa o tura de „facut ceva” cu freza. In general se intampla chestii normale, fara nimic iesit din comunul strazii: un tuns, niste suvite, deci nimic extravagant. Cu cateva exceptii, cand ori am fost atat de mova (facuta cu creion chimic peste blond) incat sotul meu mergea la un pas distanta de mine, ori rosul morcov intens a fost atat de perfect intens incat cei din avioanele  cu traseu in zona nu aveau cum sa nu ma remarce. Sa ma consolez, ziceam ca au fost ale tineretii valuri… La ultima sedinta de coafor, am cerut un tuns scurt, cu ceafa goala si niste suvite blonde, asa cat sa par mai vesela. A iesit… blond total! Bag de sama ca au fost muult prea multe suvite scoase prin casca. Daca eu m-am socat cand am fost gata de plecare de pe scaunul coafezei, cu groaza ma gandeam la reactia sotului si a colegelor (fete dragute care n-ar aprecia cu voce tare nici o schimbare in bine, decum una ca a mea!). Dupa o saptamana mi-am luat un nuantator si am incercat pe cateva fire, dar numai eu am vazut diferenta.

Daca ma voi mai lasa degraba pe mainile aceleiasi coafeze? Probabil ca nu. Daca eram „barbata” (asa cum imi place uneori sa cred ca sunt) faceam ceva scandal la fata locului si s-ar fi luat masuri atunci, poate. Dar… am tacut. Pe banii mei am reusit sa-mi transform fiecare dimineata intr-o adevarata provocare, incercand sa o conving pe cea din oglinda ca totul e OK, dupa aproape doua luni inca fiind in stadiul in care tresar cand ma vad intr-un geam de la strada. Cumplita senzatie! Dar cum exista solutia chiar pe un raft din baia mea, gata! Maine la ora asta voi fi mai aproape de mine, de cea pe care imi place sa o intalnesc dimineata, chiar daca uneori are ochii umflati de somn sau rosii de nesomn!

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Inca ratusca cea urata

  1. tu1074 spune:

    …ca și în film,de fapt, rățușca nici n-a fost urâtă !!!

  2. acuarele spune:

    Iti sta bine si cu suvite blonde (din poze vorbesc), eu in locul tau n-as schimba, mai ales ca e o nuanta discreta, eleganta, de blond!
    Eu personal chiar mi-as dori sa trec treptat la blond, din cauza numeroaselor fire albe aparute in timp odata cu vopsirile repetate, insa nuanta pe care o am acum e roscata si n-o pot deschide prea simplu.

    • cafeauata spune:

      Perfect de acord cu tine, Acuarela, doar ca acum sunt blonda total, nu doar cu suvite. In general mi-au placut nuantele pe care le-am avut, chiar si roscatul turbat, dar acum am un pitic alergic la culoarea actuala. Se rezolva!
      Chiar am vazut cateva poze facute acum multi ani, eram roscata si imi place cum imi statea, dar sunt in perioada in care vreau ceva saten, macar asa… de nuanta. Cu decolorarea parului eu cred ca e la noroc, doua persoane cu relativ aceeasi nuanta la origine, pot deveni doua blonde total diferite. Sunt mai multi factori, iar daca nimeresti sa nu-ti placa, e nasol.
      Imbratisari!

  3. Minnie spune:

    Blonda, albastruie, Morcoveata sau cum oi fii, un lucru îti cer! Sa nu te opresti cu blogul! Cine ma mai distreaza asa bine si pe cine mai citesc eu cu placere? Si înca ceva, daca Cola te acepta este totul OK!
    pupici draga mea si un weekend minunat!

    • cafeauata spune:

      Esti o scumpa, Minnie, multumesc! Nu stii cat ma bucur sa stiu ca treci pe aici si chiar daca nu mereu am timp sa las si ceva scris, zilnic te citesc si eu, doar ai postari atat de documentate! Se intampla sa apuc sa deschid la servici si tocmai vin patronii. Atunci las blogul in bara calculatorului, in speranta ca poate peste zi apuc sa si scriu. Dar, din pacate, asta se intampla rar. Iar seara, mi se cam rupe filmul si a doua zi o iau de la inceput, cu aceeasi speranta ca poate apuc sa-mi dau cu parerea pe la altii. Uneori imi iese, alteori nu, dar de citit si de vazut, nu se pune problema.
      Chiar si Cola s-a uitat ciudat la mine doua zile, asa ca iti dai seama…
      Imbratisari, cu mare drag si zile cu bucurii sa va fie!

  4. mihaella spune:

    cred ca e problema de obisnuinta a ochiului,tu sti ca frumusetea omului vine din suflet.si tu chiar esti frumoasa!…asta e parerea mea…sa nu „bati”…

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Mihaella! Dar daca ochii mei refuza la ora asta sa se obisnuiasca, de ce sa ma fortez? Oricum, nuantatorul se va duce cate putin la fiecare spalare, plus ca nu este o nuanta inchisa, care sa ma socheze. O iau incetuc, doar cat sa schimb starea de spirit de dimineata.
      Zile frumoase sa-ti fie!

  5. ai un sot atent! il felicit!
    „fosta” nu se vopsea; cu o ocazie cu totul speciala a facut asta. toata lumea de acolo a remarcat, abia atunci am vazut si eu…

    • cafeauata spune:

      Ii voi transmite felicitarile, dar iti spun ceva: la asa sotie, asa sot, zic eu!
      Despre „atentia” ta ma intreb ce-o fi zis „fosta”? Eu am obiceiul sa fac urat daca o vitejie de-a mea are tendinta sa treaca neobservata. Cu toate ca nu are sanse, pentru ca „bat toba” cu cateva zile inainte!
      Acum muuulti ani, intr-o zi suna cineva la usa, cand eu eram singura acasa. Ma uit pe vizor, vad un barbat si spun „sotul meu nu e acasa”. Imediat dupa, se descuie usa si intra tocmai el. Adica venea de la frizerie si eu nu l-am recunoscut cu parul (mai) scurt decat era in mod obisnuit. Spirit de observatie, zici?
      Buna dimineata!

Lasă un răspuns

