Miscare in aer liber

Pentru ca e bine sa facem plimbari in aer liber si pentru ca in jurul Clujului chiar avem unde merge, am avut o tentativa de acest fel duminica. In oras nu pareau sa fie multe grade sub zero, in schimb cand am coborat din masina… durere! Batea vantul, zapada era inghetata la suprafata si era atat de frig incat mult timp nu am indraznit nici sa scot aparatul de facut poze. Ce sa vreau biscuitii pusi la pachet sau tigara sau cafea? Nimic! Cu pasi grabiti am facut cateva sute de metri, mai mult pentru Cola, m-am fortat si am facut si cateva poze (sa nu uitam ca am fost in excursie) si gata, repede catre casa, unde era cald si bine. Dar se cheama ca am facut miscare in natura, nu? Inca putin si apar brandusele…

faget0Inca un fotograf!Faget1Clujul vazut din acel punct!Faget3Cola a fost antemergatoarea!Faget2

 

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Miscare in aer liber

  1. Gabriela spune:

    Ce frumos! Ati fost in Faget. Nu am fost acolo din vara. Si atunci doar pentru cateva ore, cu o prietena la povesti. Cola e fericita si nu pare sa-i fi inghetat labutele pe zapada. M-am gandit cum pot sa mearga cainii cu picioarele desculte pe omat ori pe gheata si sa nu inghete. Saracutii!

    • cafeauata spune:

      Mergem relativ des in Faget, fiind loc destul pentru a o lasa pe Cola libera. Dar de data asta mi-a fost atat de frrrrig incat am stat doar cateva zeci de minute. Cateii au un sistem de termoreglare pentru labute, asa ca le este mai usor. Ma intreb daca si noi am avut la inceputuri asa ceva sau am aparut direct sensibili?
      Seara frumoasa, Gabriela!

  2. fosile spune:

    Chiar scurta iesirea,se zice ca ati facut miscare.
    Da’ mi se pare ca sinteti gros imbracati.
    Sufla vintul?
    Ce noroc pe Cola ca mai mergeti cu ea si la alergare libera,ca lesa cred ca i-a iesit pe nas.
    Faine pozele!
    Caaare brinduse?Cred ca se intorc pe cealalta parte si mai trag un somn zdravan.

    • cafeauata spune:

      Stii ceva? Nu carcotim, a fost o iesire in aer liber si gata! Sufla vantul si era FRIG, altfel cum crezi ca ma rabdam sa nu fumez o tigara, sa nu beau o gura de cafea calduta? Doar cand ne-am urcat in masina mi-am mai revenit, iar picioarele mi s-au dezghetat acasa.
      Brandusele pot sa mai traga un somn, n-am treaba cu ele, dar le mai las fix o luna jumatate si apoi le dau trezirea! Cand o sa apara Cola in zona cu latratul ei fericit, sa vezi cum o sa apara movulinele!
      Multumesc pentru comentariu!

  3. acuarele spune:

    Chiar si putin, cat a durat, a fost binevenita iesirea! Frumoase peisajele surprinse!
    La noi n-a dat un fulg toata vacanta, copiii, intorsi la scoala in noul semestru, mi-au marturisit ca sunt dezamagiti ca n-au avut parte de derdelus in oras. Doar vreo doi mai instariti au fost la ski in Austria, insa chiar si acolo, zapada au gasit doar pe partii, in rest era uscat totul.
    Imi place fesul tau, caut si eu de multa vreme ceva care sa mi se potriveasca!😉

    • cafeauata spune:

      Asa ne-am gandit si noi, cat de putin, dar sa respiram aer curat. Si aer (mult prea)curat am avut! Dar e bine, nu ne plangem. In oras nu mai avem nici noi zapada, doar ramasite urate pe marginea drumurilor. Se pare ca vine inca un val, atunci sa vezi excursie!
      Fesul meu are o venerabila varsta de 20 de ani, nu stiu daca la varsta mea mi se mai potriveste, dar e calduros si haios si asta e important.
      Imbratisari, draga mea!

  4. frumoase poze! admirator de peisaje declarat, imi aduc aminte de padurile copilariei, si acum ma bate gandul sa merg pe dealuri dar ma retine gandul ca a merge prin noroi nu e deloc placut! mai astept!
    Buna dimineata! Ai ratat cafeaua si biscuitii dar te-ai bucurat de Cola!🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc, multumesc!
      Noi nu avem (inca) noroi, e inghetat tot! La tine ma tem ca azi-maine va da verdele, sa murim de ciuda.
      Am ratat, dar am recuperat acasa si de Cola… da! Ne bucuram mereu cand iesim, dar si plimbarile prin cartier sunt interesante, cu latraturi fara numar, cu socializari, cu alea-alea.

  5. Minnie spune:

    Ma sui în dealul Clujului…. :))
    Sincera sa fiu mai bine astepti sa rasara brandusele! Cred ca si draga de Cola este de acord cu mine! Asa frig si zapada a ajuns si la noi si nici nu mai eram obisnuiti! Dar lasa ca trece!
    O zi frumoasa si o îmbratisare calda!🙂

    • cafeauata spune:

      Ma sui, da, Minnie! Apoi abia am asteptat sa ma cobor!
      Cola n-are valuri de frig, libertate sa fie! Dar cand vom vedea brandusele… alta viata!
      Te imbratisez si eu, draga mea!

  6. mihaella spune:

    au iesit frumoase pozele.ce rabdatoare asteapta Cola…cica „hai,nu vi?”

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Mihaella!
      Cola a facut dublu drum, inainte si inapoi la noi. Ne bucuram tare mult cand o vedem cum zburda libera si (cum spui tu) parca ne provoaca „ce faceti, babaciunilor? hai mai repede”!

  7. Mihaela C.P. spune:

    Frumos ”decorul”, dar cam aspru🙂.Si Cola a iesit fara hainuta, fara cizmulite?🙂

  8. Rolling Ideas spune:

    Oare celălalt fotograf ştie că l-ai surprins în flagrant?
    Cred că după plimbarea prin ger aţi dormit cu toţii buştean🙂

  9. convietuire spune:

    Daaaa… branduse, ghiocei vreau sa vad si eu….
    Te pup cu drag, cafeluta🙂

  10. Zina spune:

    Când te uiți la prima fotografie ai spune că acumm-acum înmuguresc copacii. Mai au de așteptat, săracii, și ei, și brândușele. O ieșire frumoasă, oricât de frig a fost. Ați avut soare, asta contează mult.
    Cola e aparte, în general teckelii sunt friguroși. A noastră numai ce se uita pe geam la nămeți și începea să tremure !🙂

    • cafeauata spune:

      Mai asteptam dupa branduse si matisori, e drept. De fapt, soarele a fost acela care ne-a „tras” afara, fara sa ne gandim ca ar putea avea dinti asa ascutiti!
      Cola n-are traba cu frigul, mai degraba cu flescareala, aia nu-i place!

  11. ba_laura spune:

    parc-o vad dand din labuta, nervoasa: hai mai odata, ce va tot mosmonditi atata!😀

Lasă un răspuns

