Pentru brad

V-ati pregatit globurile pentru brad? Eu pentru acest Craciun nu am cumparat niciunul nou, dar mai este timp, inca sunt pe rafturi! Din astea am vazut doar pe Google:

glob6

glob8glob5globglob1glob3glob4

glob9

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Pentru brad

  1. acuarele spune:

    Am mai luat cateva globuri noi, pe la inceputul lui decembrie. Si ceva beteala…
    Acestea din poze sunt chiar deosebite, n-am vazut chiar pe nicaieri in magazine!Totul e parca prea standard!…
    Craciun fericit, Cafeluta!

  2. yousef59 spune:

    Sărbători cu bucurie!

  3. mishulake spune:

    Mai am ceva podoabe de gen de pe vremea copilăriei mele. Brad să fie.
    Sărbători frumoase, Crăciun fericit !

  4. Rolling Ideas spune:

    Un Craciun fericit, indiferent cat de noi sau vechi sunt globurile!🙂

  5. 🙂
    ce faci cu ele dupa sarbatori? nu iau acum, ca sunt scumpe! dar cum se termina sarbatorile si vrei sa scapi de ele… is prezent!🙂
    sarbatori fericite!

    • cafeauata spune:

      Buna dimineata la Mos Ajun!
      Cum adica sa scap de ele? Le pastrez cu grija, poate la anul criza va fi si mai crunta si-atunci ne vor fi de folos. Dar putem sa daruim din ele, doar suntem buni…
      Craciun frumos sa-ti fie, Om bun!

  6. tetris spune:

    Sarbatori frumoase, cu tot ce va doriti!

  7. ghemulet spune:

    Sarbatori fericite si tot ce iti doresti draga mea…

Lasă un răspuns

