As vrea

In aceasta dimineata sa fiti la fel de veseli cum am fost eu zilele trecute cand am revazut acest desen animat!

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la As vrea

  1. ooooo, daaaa!
    sper sa nu vada nimeni comentariul meu, is barbat ca bradul (chmmm, nu zambi, ce, jepii nu-s brazi???) dar sunt lesinat dupa dulciuri si desene animate!
    Buna dimineata!🙂

  2. fosile spune:

    Vorba lui Dumitru:oooo,daaa!
    Tare mult mi-au placut si imi plac inca,desenele cu veveritele,cu Donald.Astea vechi.
    Din pacate nu le pot vedea aici,dar diseara facem regal.
    Saru’mina!

  3. acuarele spune:

    Cat imi placeau aceste desene, abia asteptam orele 14 in fiecare duminica, sa stam cu toata familia in fata televizorului, savurandu-le! Si nu durau mai mult de 20-30 de minute… Dar erau pe atunci simbolul tihnei absolute, portia de fericire neconditionata, saptamanala!
    Multumesc pentru moment, mi-am baut cafeluta alaturi de tine, cu gandul!🙂

    • cafeauata spune:

      Este ca ne amintim de momente minunate? M-as uita o zi intreaga la desenele lui Disney, dar ,mai ales la veveritele astea nazdravane.
      Cafeaua o bem gand la gand, poate doar ora difera!

  4. Mihaela C.P. spune:

    Foarte frumos!M-a binedispus de dimineata🙂.Chiar si pe Tili, pisica mea, care a fost foarte curioasa sa cerceteze de unde veneau sunetele ciudate (vocile lui Chip si Dale), asa incat s-a suit pe tastatura mea sa faca cerceteri. E drept ca mi-a intrerupt si filmul , dar daca ei i-a placut, mie mi-a placut chiar de doua ori mai mult:filmul si reactia pisicii la el .O zi buna !

    • cafeauata spune:

      Ha, ha, ha! Ne bucuram, impreuna cu Cola si ne imaginam figurile lui Tili! Cum ar reactiona daca s-ar intalni botic in botic cu veveritele smechere? Pupici tuturor blanosilor tai!
      Zi cu spor, daca mai ai treburi de finalizat!

  5. Zina spune:

    Desene care au încântat și vor mai încânta multe generații !

    Pe blogul meu cu povestiri te așteaptă cu drag o … steluță !

    • cafeauata spune:

      Doamne ajuta, Zinna, sa doreasca si copiii din zilele noastre sa rada cu Chip si Dale si Donald si toti „fratii” lor!
      Am vazut „steluta”, multumesc mult! Urmeaza ca in zilele care vor veni sa ma ocup de ea.

Lasă un răspuns

