De Sf. Andrei

Ma gandesc sa ne rasfatam cu ciocolata. Sa va fie de folos zilele petrecute cu cei dragi, iar pentru Andrei si Andreea, La multi ani!

In amintirea celui care a fost tatal meu, Andrei:

Acest articol a fost publicat în Dedicatii, Muzica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la De Sf. Andrei

  1. acuarele spune:

    Dulce si sublim!… Multumim!
    Te sarut si eu, zile minunate sa aveti!

  2. Minnie spune:

    Frumoasa tratatia ta! Putem sa ne servim chiar si daca nu ne cheama Andrei? :))
    O zi luminoasa si senina sa ai! Te pup draga mea!

  3. 🙂
    imi trimiti mie chestia aia imbracata in ciocolata? aia, aia cu mainile in sold!
    iti promit ca trimit inapoi… ciocolata!

    Seara bunaaa!

  4. fosile spune:

    Faine creatiile din ciocolata,dar cum sa maninci asa ceva?
    Daca ar mai fi socrul meu,as inchina un monopol cu dulce cu dinsul si i-as ura La multi ani!
    Asa,ma gindesc cu drag la dinsul si-i doresc:La multa lumina!
    Saru’mina!

    • cafeauata spune:

      Dar cum sa nu mananci daca le ai la indemana? Am avut candva o cutie cu ciocolata „Cherry”, dar nu am deschis-o niciodata pentru ca era prea frumoasa. Intr-un final, am aruncat-o, expirase… Nu cred ca as mai repeta greseala!
      O lumanare pentru cei plecati, pentru Lumina!

  5. Zina spune:

    Ispititoare imagini ! Să mă duc să-mi iau o bucățică de ciocolată…, să nu mă duc…, ba să mă duc !😀 Chemarea e irezistibilă !
    Să ai zile frumoase !
    P.S. Să-i dai și Colei un pic din ciocolata aia și să-i spui că e din partea mea !

  6. yousef59 spune:

    Super atractive imaginile…
    zile senine să aveţi!

Lasă un răspuns

