Sa inceapa saptamana!

Buna dimineata! Te servesc cu o cafea facuta cu drag! Si daca vrei si un mic dejun…

Acest articol a fost publicat în Dedicatii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Sa inceapa saptamana!

  1. fosile spune:

    Saru’mina,Cafeluta!
    Si nu s-ar putea si acum?
    Ca eu n-am o ora anume nici pentru cafea,nici pentru masa.
    O saptamina placuta iti doresc!

  2. Woow, frumos si… gustos si… pofticios!
    Sa-ti fie de bine!
    O saptamana cu impliniri!

  3. fosile spune:

    Din cite imi amintesc,voi sarbatoriti ceva astazi.
    La multi ani!

  4. mmm…mi s-a facut foame:)

  5. Lulu spune:

    Buna dimineata. Micul dejun arata delicios, dar voi alege cafeaua. Este tot ce-mi da putere de dimineata.
    O saptamana frumoasa, multumesc pentru cafea. Este exact cum imi place😀

  6. Minnie spune:

    Buna dimineata! Ouale au fost excelente! Ai si niste lapte ptr cafea, eu nu o beau neagra! :)))
    O saptamana minunata sa ai! pup draga mea!

  7. convietuire spune:

    Arata bine🙂 Maine dimineata poate incerc si eu🙂

  8. slowaholic spune:

    Bine mai miroase cafeluta asta! Si micul dejun este foarte apetisant!🙂

  9. acuarele spune:

    Minunatie!🙂
    O saptamana buna!

  10. ghemulet spune:

    Mic dejun?!?..eu o sa il servesc ca o gustare tarzie…ou cu sos…arata delicios😀 .Multumesc!

  11. Mihaela C.P. spune:

    Ah, daaa…maine o luam de la capat🙂.

  12. cafeauata spune:

    Si de ce razi? Si mie imi place capatul, dar… celalalt!
    Sa ai o saptamana cu noroc!

Lasă un răspuns

