Pestera Ursilor

In urma cu cinci ani am vazut aceasta pestera. Ma intreb cand au trecut? Daca aveti ocazia, vizitati-o si voi, este extraordinara dantela subterana! Mai multe fotografii de miercuri gasiti la Carmen.

Se spune ca acestea ar fi oase de ursi:La intoarcere acesta era peisajul vazut din masina:Pe acea vreme, Cola inca nu exista, dar a aparut in decor acum trei ani si arata asa:

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

72 de răspunsuri la Pestera Ursilor

  1. Minnie spune:

    Am fost în pestera! E superb înauntru! Cand mai vin în vreau sa o mai vad o data!
    O noapte buna sa ai! Ai vazut ca te-am nominalizat?

  2. pandhoraa spune:

    fantastic loc…
    nu am fost niciodata intr-o pestera…
    Cola,dulce foc🙂

  3. tu1074 spune:

    Impresionant spectacol acolo în pesteră !Superbe sunt fotografiile tale !
    Cât despre Cola să-vă trăiască. Este o dulceață mică😆

  4. Alex spune:

    Minunate imagini, dintr-un loc fascinant! Am fost pe acolo o singură dată, acum… 25 de ani!
    Ce frumoasă este Cola! O drăgălaşă!
    O noapte frumoasă!🙂

  5. Liviu Bimbea spune:

    Ai fotografii frumoase din peşteră, dar şi Cola e frumoasă.
    Să ai o noapte liniştită.

  6. E frumoasa Romania,pacat doar ca nu are cine sa se ocupe de ea😦

  7. dordefemeie spune:

    Frumoasa pestera intradevar, iar Cola… o dulceata🙂

  8. Am fost la Pestera Muierii acum 42 de ani! Da! Si nu am uitat nimic! La „ursi” nu am ajuns!
    Incepand de azi, garsoniera mea devine „grota ursului”…
    Buna dimineata!

  9. Am fost la Scarisoara…si am stat cu gandul la Pestera Ursilor, ca eram aproape dar nu a fost sa fie atunci, alta data. Nu stiu de ce dar imi place fotografia facuta din masina,

    de azi stau si eu la cafea la tine pe blog😉

    • cafeauata spune:

      Bucuroasa de oaspeti, cu speranta ca vor deveni de-ai casei!
      La Scarisoara am mers de trei ori, dar de fiecare data au aparut oprelisti, asa ca am ajuns doar in zona, fara a reusi sa o vedem. Dupa a treia tentativa, am zis ca nici nu mai vreau sa o vad.
      Fotografia cu pricina imi e si mie draga, pur si simplu.
      Noapte frumoasa!

  10. Larisa spune:

    N-am vizitat niciodata pestera Ursilor…dar am vazut altele prin muntii nostrii. Sunt faine oricum….

  11. fosile spune:

    E frumoasa,e spectaculoasa,e speciala.
    Ar merita mers in fiecare an si tot n-ai putea cuprinde intreaga frumusete.
    Foarte frumoase fotografiile tale!Macar ca se vede ca n-a fost amenajat un iluminat special pentru a putea fotografia.
    Ce posibilitati largi de a admira peisajul aveati…
    V-ati intors ,cumva,pe ploaie?
    De Cola nici n-am ce sa zic.E o minunatie,o dulceata!
    Imi vine s-o iau in brate si s-o motrosesc,
    Multumesc,Cafeluta!
    Saru’mina!

  12. Spunsieu spune:

    pesterile sunt fascinante…am fost o singura data la pestera Muierii… salutari carnatului nemtesc!

  13. ghemulet spune:

    ce frumoasa este…si ce catelus scump..sa iti traiasca😀

  14. addicted spune:

    Inca un loc unde mi-ar placea sa merg.🙂 Catelusul e adorabil!!

  15. Tury spune:

    De mult n-am fost, trebuie s-o revizitez!
    Cățelușuul!! Heheehee, ce fain e!

  16. ellyweiss spune:

    N-am fost dar cu siguranta e foarte frumoasa. Am auzit multe pareri care spun acelasi lucru.
    Dar stii ce-mi place mie cel mai mult aici? Cola! In fotografia asta e mai dulce ca niciodata! E drept, aici era bebelusa dar oricum e adorabila!🙂
    O zi frumoasa sa ai!

  17. SoriN spune:

    Fascinante imagini din peşteră, şi Cola e o dulce!.
    O seara frumoasa!

  18. Tetris Sanda spune:

    Anul acesta am reusit sa ajungem la pestera Vartop (nu prea mai e ghetar). E f frumoasa. Nu se compara cu pestera Ursilor, dar e frumoasa. Daca n-ati ajuns, sa mergeti
    Eu am zis ca as scrie despre locurile pe unde am fost, as redeschide blogul pentru asta, dar, din pacate n-am timp …
    Numai si numai din cele bune sa aveti si multumesc ca nu m-ati uitat!

    • cafeauata spune:

      Facem chef de bucurie ca „te vedem”!
      Nu cumva ati trecut si prin Cluj?
      Poate ati fost si voi la „Groapa ruginoasa” din apropierea Vartopului, ca pana acolo am ajuns si noi. Adevarul este ca benzina costa, iar Apusenii nu sunt (totusi) chiar atat de aproape de Cluj.
      Ne-am bucura sa vedem cateva randuri proaspete in loc de „Game over”. Avem rabdare si mai avem si tutun!
      Iti intoarcem urarile, te imbratisam cu mare drag si iti multumim si noi!

      • Tetris Sanda spune:

        Am fost si putin prin Cluj, dar n-am stat. Ruginoasa, Scarisoara, Dealul cu Melci, Muntele Gaina (chiar in timpul targului, mare dezamagire!).Apusenii sunt superbi!
        Eu mereu trec pe aici, dar sunt tacuta🙂
        TInem legatura!🙂
        Te pup!

        • cafeauata spune:

          Super traseu ati avut, imi pare rau ca nu am baut o cafea impreuna! Cu siguranta data viitoare vom bea doua!
          Te imbratisez tare, tare!

  19. convietuire spune:

    Da, dantelărie curată…
    Și Cola-i dulce, așa micuță🙂

  20. CARMEN spune:

    faine imagini! si Cola e o dulce! :)) de când ai fost tu in Pestera Ursilor, stalactitele si stalacmitele au mai crescut câtiva milimetri… si eu am fost acolo, ultima data în 2010🙂
    o seara faina! happy WW!

    • cafeauata spune:

      Multumiri, Carmen!
      Daca din 2007 si pana in 2010 au mai crescut, la vara vor fi si mai mari! Sa vezi ce poze vom face, mai ales ca aparatul nou este mai performant.
      Noapte linistita si zile fericite!

  21. slowaholic spune:

    Am fost la Peștera Urșilor cu părinții când eram mică. Vreau să merg din nou, cu fi-miu. E un loc spectaculos. Bebe Cola era (și este) un amor. M-am topit de tot la vederea ghemotocului.🙂🙂🙂

  22. acuarele spune:

    Da, am fost la Pestera Ursilor in copilarie, cu grupul! Impresionanti „ursuletii” de pe-acolo!😉

  23. acuarele spune:

    Iar Cola, o micuta dragalasa!🙂

  24. agbl spune:

    Cool photos from inside the cave! I´ve visited others, but I´ve never been to Romania. I´d like to! :-)! Take care! Hi from me in Sweden

  25. Frumoasă pestera, nu am ajuns inca pe acolo, sper să o fac la anul, e pe lista mea!. Iar Cola este foarte draguta!

  26. mishulake spune:

    Nu am fost niciodată în vreo peșteră. Fizic. Doar în salina Cacica și într-o galerie de aducțiune la ce va fi fost să fie, este azi, sistemul hidroenergetic Cerna Motru Tismana

  27. E impresionantă Peștera Urșilor, dar cred că am un pic de claustrofobie. Nu mi-e la îndemână în peșteri, cum nu îmi este nici în super-marketuri. În fotografii îmi plac (peșterile !).
    Cola era ca o mică bijuterie. Acum e ca una maare ! Pupici pe creștet !😀

    • cafeauata spune:

      Multumim Zina, am dat pupicii mai departe!
      Interesant este faptul ca si eu am putina claustrofobie, dar in pesteri ma simt bine, probabil pentru ca ma fura peisajul. Si cu mallurile am o problema, de cand am lucrat trei luni intr-unul, intr-o incapere de 8 metri patrati, fara lumina naturala si cu un hol lung de strabatut tot timpul, fara geamuri si acesta. Au fost cele mai cumplite zile de servici din cei 30 de ani.
      Iti doresc o duminica frumoasa!

  28. Mihaela C.P. spune:

    Ce de comentarii ai avut la postarea asta! M-am plicitisit asteptan sa-mi ajunga si mie randul la sfarsit🙂. Pestera a facut senzatie si a atras vizitatori pe blog, daca nu direct acolo, la fata locului. Am fost si eu acolo cand eram copil , dar nu mai tin minte mare lucru. Si nici peisajul fotografiat la iesirea din pestera nu mi-a fost de ajutor, ca nu se prea intelege ce se intampla dincolo de geamul masinii.
    Cola era tare dragalasa micuta🙂. Trompetica era mai scurta .

    • cafeauata spune:

      Am fost inspirata cu pozele astea, asa-i?
      Dupa cum observ, aproape toata lumea a fost la ursi, dar in copilarie. Tot au fost de folos excursiile cu scoala, de multe ori mai tarziu nu mai apucam sa vedem acele locuri. Oricum, este un loc unde merita mers. Ce sa vezi prin geamul aburit de respiratia noastra? A fost o ploaie de zile mari, iar mie imi era foame, prietena mea avea si ea o „problema”, dar ploaia nu se lasa. A fost o excursie deosebit de reusita, iar amintirile sunt tare dragi sufletului meu.
      Cola ne-a zapacit cu dragalasenia ei atunci, iar trompetica a devenit o trompeta in toata regula!
      Sa-ti fie saptamana minunata, Mihaela!

Lasă un răspuns

