Sapte minute

Sursa foto: GoogleCat de singur trebuie sa se simta un om pentru a apela la „speed dating”? Este o forma de intalnire cu persoane necunoscute, intr-un loc amenajat. Intalnirea fata in fata dureaza fix sapte minute, dupa care se schimba locurile. In pretul de 50 lei este inclusa o bautura. Este si asta o afacere, in final. Daca esti curios ce si cum, vezi aici Singlebell.net.

Se pare ca noi, oamenii, avem nevoie doar de aceste sapte minute pentru a ne da seama daca suntem sau nu compatibili cu cel din fata noastra. Eu spun ca si dupa o viata petrecuta alaturi de un om inca putem avea surprize, dar probabil vad partea goala a paharului.

O noua moda importata din SUA, care prinde la cei care nu au timp pentru sufletul lor.

Acest articol a fost publicat în intrebari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Sapte minute

  1. fosile spune:

    Nu stiu,dar mi se pare aberant sa-ti alegi o partenera dupa trei minute de stat in fata ei la o masa intr-un restaurant.Dar in acelas timp ai mai stat citeva minute in fata a inca sase femei.
    Adica nu o floare,o maslina,o poveste,o poezie,o serenada,clar de luna,un film,si cite inca?
    Un fel de internet live?

    • cafeauata spune:

      Nu stiu un fel de ce anume se doreste a fi acest gen de intalniri, cert e ca nu mi-as pierde o ora din viata, plus 50 de lei cu asemenea distractie. ce sa faci? Alte vremuri… Poate vin si florile, serenadele, poeziile dupa o vreme, nu stiu. Ce am auzit este faptul ca sunt si perechi care au format un cuplu dupa ce s-au vazut la speed dating. Ciudat, zic eu.

  2. Minnie spune:

    Asta nu e nimic! Tot vezi cu cine vorbesti, ca e lumuna! Dar nu a ajuns la voi „Dating in the dark”?
    Acolo se întampla „cunostinta” pe întuneric! Daca dati pe Youtube search sunt episoade de la Australieni!

  3. CARMEN spune:

    :)) am vazut multe filme americane cu asemenea intalniri… hm! parerea mea? eu zic ca daca nu esti interesat sa gasesti persoana potrivita in viata ta, nu te ajuta niciun club, niciun curs :))

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru comentariu!
      Tot raul vine de la americani si noi le copiem, parca am fi retardati. Macar daca am avea idei noi, altceva decat fac altii…
      Pentru mine acest fel de oameni, care-si cauta parteneri aiurea, nu au nici o valoare, orice cariera ar avea!

  4. Lulu spune:

    Eu vad asta un mod de a intalnii persoane noi, nu neaparat sa-ti alegi un partener. Este ca si cum ai schimba cateva vorbe cu cineva, ca apoi sa vezi daca merita sau nu o a doua intalnire. Ne-am „americanizat” si noi.😀😀

  5. Vremuri noi, obiceiuri noi…
    Sa fie sanatosi, prefer catedrala!
    Buna dimineata!🙂

  6. slowaholic spune:

    Totul e „fast”. Ca si in cazul altor mode „fast” (fast food de exemplu), e putin, rapid si prost. Caracterizeaza din pacate secolul vitezei, la fel ca si superficialitatea pe care o denota. Cei care apeleaza la asa ceva inseamna ca se simt confortabil cu chestia asta. Nu cred insa ca este pentru oricine si in mod cert e doar un prim pas, un prim contact cu acei oameni nou cunoscuti, nu poate reprezenta un start pentru o relatie.🙂

    • cafeauata spune:

      Eu spun ca noi facem ca totul sa fie „fast” sau, cel putin, contribuim in mare parte si numai pentru ca se gasesc adepti. Un lucru este sigur: acestia nu vor avea amintirile frumoase pe care le avem noi, chiar si ele le vor fi „fast”.
      Multumesc pentru comentariu!

  7. Mihaela C.P. spune:

    Nu stiu care e scopul acestor intalniri, daca e doar pentru amuzament, atunci poate fi considerat o joaca.

    • cafeauata spune:

      Mihaela, poate. Nu inteleg cum poate cineva sa fie inchis in mod normal, dar sa-si deschida sufletul in cele sapte minute.
      Dar cine sunt eu ca sa inteleg vremurile astea?
      Ma bucur ca ai comentat!

  8. ghemulet spune:

    Stiam de practica asta de prin filme si ca se practica la americani…insa ca se face si la noi…habar nu aveam…oricum din punctul meu de vedere este o aberatie insa sunt domni si doamne care nu au nevoie de mai mult..ca in reclama aia de la bere „cum stai?” stau bine”..ceva de genul…

    • cafeauata spune:

      Cel mai probabil daca asta ar fi fost varianta in care sa-mi caut un prieten sau chiar jumatatea pentru intreaga viata, si acum as fi fost o singuratica. Norocul meu ca doar privesc dinafara si ma bucur ca stiu sa socializez si fara intermediari.
      Multumesc mult pentru comentariu, ghemulet!

  9. ellyweiss spune:

    Asa este, e ciudat oarecum, dar asta pentru ca e ceva mai nou pe plaiurile noastre. Insa nu-i o singura intalnire, e vorba de o intalnire multipla. Depinde de cati s-au inscris acolo, pot fi minim 7 intalniri…pana la 12. Toate de 7 minute. Mie mi se pare amuzant. Si nu se stie niciodata. Am avut in viata intalniri de toate felurile. Intamplatoare, cat de cat aranjate, blind… si nimic nu s-a ales din ele :))
    Nu cred ca chestia asta e cu ceva mai prejos. Poate sa fie ceva…cum la fel de bine poate sa nu fie. O iesire obisnuita, la o cafea sau la o pizza, tot te costa cca. 10-30 de lei daca vrei sa platesti nemteste…😉 In plus metoda asta are un mare avantaj. Nu esti obligat fata de respectivul, respectiva cu absolut nimic daca nu il/o placi. Eu zic ca e un mare avantaj.🙂

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru opinia exprimata!
      Cum am mai spus, mie nu mi se potriveste, probabil si pentru ca am trait altfel perioada in care aveam nevoie de prieteni si de dragoste. Lumea este intr-o continua schimbare, bine ar fi sa fie in bine pentru sufletul oamenilor.
      Noapte buna!

  10. acuarele spune:

    Ma pun in pielea cuiva care are parte de o asemenea intalnire… Nu sunt genul! Cred ca ar fi ceva traumatizant pentru mine! Sau o experienta nebuneasca. Sigur as iesi de-acolo „altcineva”!🙂

Lasă un răspuns

