One Lovely Blog Award

one-lovely-blog-awardSaptamana trecuta am fost nominalizata pentru One Lovely Blog Award. Am promis că voi răspunde peste doua zile, dar au trecut mai multe.  Astazi mi-am luat inima in dinti. Reguli? Sunt cateva, iata-le:

Regula numarul unu este să mulțumești persoanei care te-a nominalizat.

Zina, îți mulțumesc pentru nominalizare.  Sunt onorata pentru ca imi citesti emotiile, bucuriile sau supararile. Eu sunt incantata de calatoriile facute alaturi de tine, cu ajutorul fotografiilor si filmuletelor pe care le postezi. Iar cele doua minunatii din curtea ta, minunatii ale caror evolutie o impartasesti cu noi, imi descretesc fruntea de fiecare data.

Regula numarul doi este să împărtășești șapte secrete despre tine.

Chiar secrete nu sunt, doar lucruri pe care nu le stiu multi.

1. Port mereu o bratara de argint care ma fereste de ce-i mai rau. Chiar ma fereste!

2. Nu ies niciodata din casa nerujata.

3. Urasc sa ma trezesc dimineata pentru a merge la servici. Daca este o zi cu program de voie, nu ma deranjeaza!

4.  Trebuie obligatoriu sa vad cel putin o tura de stiri la TV. Chiar daca nu imi imbogatesc cultura generala cu asta.

5. Ma scot din sarite toate emisiunile cu si despre gatit.

6. Stiu sigur ca as gasi nenumarate indeletniciri pentru a fi o pensionara fericita.

7. Tot mai des am senzatia ca timpul se prea grabeste.

Regula numarul trei este să nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award.

Ultima regula este să lași câte un mesaj pe blogurile lor, prin care să le anunți nominalizarea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la One Lovely Blog Award

  1. fosile spune:

    Multumesc pentru nominalizare!
    Dar cum se traduce asta?Ce inseamna?

  2. acuarele spune:

    Ei, asta da , surpriza!🙂
    Te imbratisez, Cafeluta!
    Iti doresc o zi plina de frumos!

  3. 🙂
    Buna dimineata!
    Multumesc, onorat! O sa raspund dar… mai incolo!

  4. Mulțumesc, Cafeluță ! Mă bucur că ai răspuns. Așa am descoperit mai multe puncte comune decât Cola, dragostea pentru natură și literatură: 2, 6, 7. Și câteva bloguri care ne plac la amândouă: Carmen, EuMieAlmeu, Fosile, Minnie, tu1074.

  5. Minnie spune:

    Multumesc pentru nominalizare draga mea! Ai uitat sa afisezi si award-ul! Unde e?
    Te pup si o zi faina!

    • cafeauata spune:

      Placerea este de partea mea, Minnie! Nu am uitat, nici macar nu m-am gandit cum se procedeaza, este prima mea nominalizare! Scuzeeee!!!!! Acum am remediat situatia, e OK?
      Te imbratisez!

  6. convietuire spune:

    M-ai emoţionat…îţi mulţumesc frumos, Cafeluţă. Nu merit eu un astfel de premiu.
    Am dat like pt „secretele” tale🙂 Faine de tot…
    Ştii că nu respect regulile, aşa că te îmbrăţişez cu drag şi păstrez premiul pentru mine😛

    • cafeauata spune:

      Cu drag m-am gandit la tine, la blogurile tale, fara care zilele in care intru la citit mi-ar fi mai sarace.
      Nu ai nici o obligatie, eu maa bucur ca ai primit ceva de la mine!
      Te pup si te imbratisez cu drag!

  7. yousef59 spune:

    Îti mulţumesc frumos că te-ai gîndit şi la mine…eu sînt doar un cititor fără veleitate de scriitor
    iar jurnalul meu unul simplu…chiar nu merit…
    şi nici blogrrol nu am…

    ,,Tot mai des am senzatia ca timpul se prea grabeste.,,…şi eu cred la fel
    Tot binele de aici de la mine!

    • cafeauata spune:

      Eu (si sunt convinsa ca si altii) consider ca meriti. Pentru cate lucruri interesante aflu de la tine, pentru faptul ca esti un om deosebit si (de ce sa n-o spun?) pentru faptul ca traiesti intr-o lume de care eu ma pot apropia doar citindu-te.
      Timpul… Sa fie varsta de vina ca il percepem altfel decat pana acum?
      Iti trimit o adiere de toamna tarzie si o imbratisare, cu tare mult drag!

  8. CARMEN spune:

    multumesc pentru gândul tau bun, stiu ce greu este sa reduci grupul celor pe care îi placi la doar 15!🙂 sunt onorata!
    secretele tale🙂 multumim pentru încredinatre, nu vom sufla nicio vorba mai departe! :)))
    o seara faina sa ai!

  9. dianaalzner spune:

    Partea cu cele sapte secrete mi-a placut cel mai mult.🙂
    Iti multumesc pentru nominalizare, Cafeluto! Ma bucur ca iti place blogul meu.

    • cafeauata spune:

      Imi place este putin spus, Diana! Daca am putea sa stam la o cafea, comentariile mele ar mai dese si mai lungi, dar in scris mi-e teama sa nu fiu pe langa subiect, sa nu gasesc cele mai potrivite cuvinte, sa …
      Un gand bun, o imbratisare si un latrat prietenos, de la noii!

  10. Ma simt ca la „oscar”😀
    Multumesc pentru nominalizare. Si nu numai. Intr-o zi, nu chiar acuma, cand o sa-mi iau leapsa in primire, o sa-ti mai multumesc si pentru altele.

  11. tu1074 spune:

    Mulțumesc frumos,cafeauata, pentru nominalizare.Voi prelua și continua postarea după ce voi „naviga” printre secretele mele și voi alege 7(nu cele mai sumbre😆 ) pe care să le public !
    Mulțumesc pentru alegere !

  12. Lulu spune:

    Punctul sapte… bine spus!

Lasă un răspuns

