Noiembrie

Parca „niciodata toamna nu fu mai frumoasa”.

Iar pentru ca si Cola asista la „spectacol”:

La Miercurea fara cuvinte de la Carmen, vedeti mai multe.

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Noiembrie

  1. Minnie spune:

    Se pare ca ai drepatate! Pana si Cola se bucura de caldura asta nesfarsita de la voi!
    Sa ai o zi frumoasa Cafeluta!
    Happy WW!

  2. fosile spune:

    Frumos al tau noiembrie!
    Iar Cola e „o minunatie”,atenta la ceva…
    Pozele sint din ceva zona miniera?
    Mi se pare ca in poza a treia este o instalatie specifica minelor.
    Sa-ti fie noiembrie,in continuare,senin si cald!

  3. Lulu spune:

    Frumoasa Cola!🙂❤

  4. dordefemeie spune:

    Minunata toamna acolo in fotografii… iar Cola pare impresionata🙂

  5. addicted spune:

    Sa stii ca asa e. Asa mi se pare si mie, mai frumoasa ca niciodata!🙂

  6. abbilbal spune:

    Privelişti de vis luate la o cafea.
    Să ai o seară liniştită.

  7. CARMEN spune:

    chiar si Cola a ramas „fara cuvinte” în fata acestor frumuseti! :))
    happy WW!

  8. SoriN spune:

    Superbe… chiar ramai fara cuvinte !
    O seara frumoasa!

  9. zdwub spune:

    Ce profil frumos i’ai surprins catelusei:x iar imaginile descriu foarte frumoas toamna🙂

  10. acuarele spune:

    Frumusetea incepe din noi, de aceea ne bucuram de fiecare data cand ne e dat sa o contemplam, caci regasim acolo o proiectie a sufletelor noastre! Mi-e dor de Parang, sper ca la vara sa nu-l mai ratez!😉

    • cafeauata spune:

      Au fost doua zile intr-un decor de poveste, Acuarela. Ne era teama ca nu cumva sa pierdem aramiul padurilor, can a inceput sa ploua saptamana trecuta. Dar am fost rasfatati si in aceasta toamna!
      Sper si iti doresc sa ajungi in Parang!
      Toamna frumoasa sa fie si la tine!

  11. cand privesc aceste imagini parca sunt in natura….

  12. Georgiana spune:

    ți-am mai zis eu… orice fotografie pălește în fața unei fotografii cu Cola! tare mi-i dragă! pup-o din partea mea și a Gipsanului :*

  13. ellyweiss spune:

    Ai mare dreptate! A fost o toamna superba anul acesta!
    Fotografia cu marul singuratic e deosebit de reusita si de frumoasa. Mi-a placut enorm.
    N-avea cum sa nu se bucure si Cola de atata frumusete🙂
    O zi frumoasa iti doresc, draga mea!

  14. Uf, ce toamna…
    In seara asta am sa beau cafea, impotriva tuturor regulilor… proprii!

  15. Mihaela C.P. spune:

    Intr-adevar, toamna lunga si frumoasa, sa o mai tina tot asa , ca sa ne mai putem plimba si noi , si Cola !🙂

  16. yousef59 spune:

    Frumoase locuri in decor de toamna…

    • cafeauata spune:

      Multumesc! Asa este, locurile sunt frumoase, dar aceasta toamna superba le-a dat acel „ceva” care le transforma in privelisti de poveste.
      Toate gandurile bune, Yousef!

  17. Îi pup eu năsoiu’ ăla mare și urechile fleșcăite ! Tare-mi place !😀

Lasă un răspuns

