Au trecut trei ani

Ce bine ca exista aparatele de fotografiat! Parca sunt din nou atunci, in acele momente. Sunt clipe pe care ar fi pacat sa nu mi le mai pot aminti, doar era atat de bine!

Fiecare catel pe care l-am avut isi are locul in inima mea. Fiecare a avut smecheriile lui, de fiecare imi e dor. Astazi o las pe Jessy sa fie vedeta.

Apoi, a venit… Cola:

Amintiti-va ca fiecare clipa este unica in viata, chiar daca pare banala bucurati-va ca va e dat sa o traiti!

Acest articol a fost publicat în Amintiri, Cola si alti catei, Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Au trecut trei ani

  1. fosile spune:

    Tare frumoasa si pare linistita,fara smecherii in ochi.
    Da cum v-a venit ideea sa luati tcckel,dupa caniche?

    • cafeauata spune:

      Smecheriile din ochi nu am reusit sa „le prind”, dar avea obiceiul sa se uite doar cu coada ochiului la noi. A fost un catel deosebit…
      Teckelul a fost dorinta sotului meu, fara sa stim cat sunt de latraciosi si incapatinati. Asta nu inseamna ca nu o iubim pe Cola, doar ca este „altfel”.

  2. Ce purcel de cățel ! Dar Cola, mică, e ucigătoare ! De câte ori o văd îmi vine nebunia să iau un teckel în casă, pe lângă cei doi din curte !😀 Și, îți spun drept, feresc blogul ăsta de ochii soțului meu. dacă ar vedea-o pe Cola, SIGUR am avea și un teckel !

    P.S. Pe blogul meu cu povestiri pe scurt, ai o nominalizare la One Lovely Blog Award !

    • cafeauata spune:

      Purcel in sens bun, asa-i?
      Cola, da, ucigatoare a fost, din moment ce – cum m-am aplecat – dintre toti puii ea a venit la mine! Nu a mai fost chip sa o las din brate, chiar daca sotul meu incerca sa-mi dea de inteles sa mai asteptam… Iar daca voi ati avut teckel, cred ca a ramas „microbul” si nu m-as mira excesiv sa vad o poza cu un Patrocle facand ordine printre cele doua fete ale voastre!
      Multumesc si aici pentru nominalizare si, asa cum am spus si la tine, am nevoie de doua zile de ragaz, doar nu voi raspunde doar asa, ce-mi vine. Este o chestie serioasa.
      Imbratisari inclusiv fetelor!

  3. Rux spune:

    Ooooo si-l meu daca e o balta, face cum face si pe-acolo se plimba=)). Acum e „infipt” langa mine la mangaiere. Pe 21 facem 10 ani de cand a intrat mogaldeata in viata si sufletul meu:)

    • cafeauata spune:

      Tare mult ne placea cand intra Jessy in balti! La fel de mult ii placea si apa curgatoare, nu avea nici o taina sa intre, sa ii aruncam o creanga si ea sa o aduca la mal. Cola este rezervata in acest sens, dar recupereaza cu latratul!
      La multi ani sanatosi ii dorim lui Dodo! Sa va bucurati unul de celalalt inca multi ani si sa-l rasfeti cat poti!

  4. Minnie spune:

    Cei 10 „Daca”
    1. Daca vrei sa faci un bine, atunci fa-l cand este nevoie.
    2. Daca poti sa faci pe cineva fericit, nu sta pe ganduri.
    3. Daca dai ceva, nu astepta ca fapta sa se intoarca.
    4. Daca primesti ceva, da mai departe.
    5. Daca nu poti sa ajuti pe cineva, spune-i-o in asa fel incat sa nu o recepteze ca pe un refuz.
    6. Daca poti sa construiesti ceva, nu distruge.
    7. Daca poti, fii hotarat in ceea ce spui si ceea ce faci.
    8. Daca devii celebru, ramai modest.
    9. Daca esti nervos, nu-ti descarca nervii pe altii.
    10. Daca faci o observatie, nu jigni. (Chris Simion)
    Eu asi mai adauga un „daca”
    11. Daca poti face o fotografie unde imortalizezi un moment dintr-o viata, nu ezita fa-o!
    Sa ai un sfarsit de saptamana cu bucurii si clipe minunate draga mea!

    • cafeauata spune:

      Bune toate cele 10 de „Daca”, iar al 11-lea se potriveste perfect! Multumesc, Minnie draga. A fost sfarsitul de saptamana in care am fost sa-mi simt radacinile, sa aprind doua lumanari si sa las flori. A fost balsam pentru sufletul meu.
      Saptamana care incepe sa-ti aduca doar bine!

  5. acuarele spune:

    Eu nu ma prea mai uit la pozele din trecut, nostalgiile sunt prea mari! Desigur ca atunci cand totusi imi pica in mana cate un album vechi, il rasfoiesc din scoarta in scoarta, cu dor!Apoi, pozele isi reintra in tacere pentru o perioada nedeterminata!
    Frumoase sufletelele tale, Cafeluta!:)

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Acuarela!
      Oricat de des sau de rar am privi fotografiile, important este ca le avem acolo, intr-un sertar sau intr-o cutie. Am cunoscut oameni ale caror fotografii vechi s-au pierdut cu timpul si am observat ca uneori le-ar face placere sa vada, sa se vada asa cum au fost ei si cei dragi lor.
      Te imbratisez cu drag si iti doresc sa ai o saptamana mult mai buna, cu liniste in suflet si – nu in ultimul rand, ci cel mai important – cu sanatate!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Ce mult imi plac pozele cu Jessy! Seamana la nas cu Pepito , si la blanita carliontata🙂.
    Si noi vorbim acasa despre animalutele pe care le-am avut si care au disparut cu mult drag si dor, ca despre niste rude, membrii ai familiei .

    • cafeauata spune:

      Si datorita lui Pepito am ramas vizitatoarea ta, sa stii!
      Cum altfel am putea vorbi despre ei, cei cu care ne-am impartit cativa ani din viata? Au fost de-ai familiei si vor ramane.
      Sa-ti fie saptamana frumoasa, Mihaela!

Lasă un răspuns

