Cantec de leagan

Imi lipseste fericirea pe care mi-ar da-o amintirea glasului mamei mele cantandu-mi. Ii simt insa mangaierile si o aud uneori spunandu-mi numele…

Printre multe alte momente care imi umplu ochii cu lacrimi cand urmaresc serialul Suleyman Magnificul, o frantura din viata lui Hurrem, cantecul pe care l-a auzit cantat de mama ei, ramanand (la un moment dat) singura punte cu adevarata ei identitate. La randul ei, devenind mama, il canta copiilor cu aceeasi dragoste.

Acest articol a fost publicat în Pentru mama și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cantec de leagan

  1. acuarele spune:

    E sfanta legatura intre mama si copil, Cafeluta, si ea dainuie in timp! Daca nu ar fi acest sentiment puternic, cred ca nici lumea, cu intreaga ei splendoare, n-ar mai fi.
    Duioasa si nostalgica melodia, si glasul celei care interpreteaza e cald, catifelat!…
    Avem mereu nevoie sa ne amintim intaiul leagan!… Acolo suntem regi si regine, adesea doar o data in viata!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, draga mea, pentru aceste minunate ganduri!
      Refuz sa cred ca exista cineva pe pamant care sa nu doreasca sa-si aminteasca chipul mamei, vocea ei calda sau aspra uneori, zgomotul facut de pasii ei prin casa… Acela are inca multe, foarte multe de invatat, cred eu.
      Te sarut cu tot, dar tot dragul!

  2. addicted spune:

    Si mie imi este dor… foarte dor, prea dor. Imi e dor de linistea ce mi-o dadea cand ma tinea in brate, cand imi vorbea, cand ma adormea….

  3. Zinaida Strinu spune:

    Eu nu mi-o amintesc cântând, mi-o amintesc povestind, ca și pe bunica. Probabil de aici mi se și trage pasiunea de a scrie povestiri.

  4. convietuire spune:

    Inteleg ca esti in continuare captivata de serial…. Si eu 🙂

  5. Minnie spune:

    Ce voce poate fi mai cristalina si ce cantec poate fi mai frumos decat cel cantat de mama?!!!
    Multumesc Cafeluta, te pup si te îmbratisez!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Nu urmaresc serialul , dar probabil ca si pe mine m-ar fi emotionat (pana la lacrimi chiar) scenele pline de duiosie.

Lasă un răspuns

