In ceata

Mai multe fotografii, la Miercurea fara cuvinte de la Carmen.

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la In ceata

  1. dordefemeie spune:

    S-a lasat ceata, dar catelusului nu-i pasa🙂 Happy WW!

  2. convietuire spune:

    De obicei ceaţa mă deprimă, dar fotografiile de aici poartă-n ele culori, aşa că mi-au transmis o stare de bine…şi de dor.

  3. fosile spune:

    Foarte faine pozele,dar Cola e minunata cu moaca aia de smechera.
    Sa-ti fie ziua cum e cerul acum!
    Senina.

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Ceata este preferata mea, iar daca mai am si chiciura, bucuria zilei este asigurata.
      Cola e smechera tot timpul, iar daca mai are si ceva de ros…
      Noapte linistita!

  4. ceata, ceata, dar cainelui nu ii pasa

  5. Minnie spune:

    O adevarata admosfera de Halloween…….
    Buhuhuhuuuuuu……..🙂
    Nu te speria ptr ca te pazeste Cola!🙂
    Happy WW!
    Sa fii iubita!

    • cafeauata spune:

      Eu nu am teama de ceata, imi place la nebunie! Dar Cola… latra intr-una, are impresia ca orice umbra e un pericol. Ei, dar impreuna ne descurcam!
      Sa-ti fie mereu bine, Minnie!

  6. Spunsieu spune:

    Ceata acopera toate imperfectiunile orasului, incitante poze! Salutari carnatului nemtesc!

  7. addicted spune:

    Bine ca joaca nu e in ceata!😆

  8. CARMEN spune:

    Cola :)) mai mare osul ecat ea :))) Ce frumoase sunt fotografiile tale! ceata învaluie totul conferind mister si farmec🙂 happy WW!

    • cafeauata spune:

      Multumesc pentru comentariu!
      Cola e experta in ros astfel de oase, cu cat mai mari cu atat e ocupata mai mult timp.
      Din pacate toamna asta inca nu ne-a rasfatat cu multa ceata, dar poate in noiembrie isi va lua revansa si cu chiciura bonus. Abia astept!
      Zile frumoase sa fie la tine!

  9. Liviu Bimbea spune:

    Sunt faine fotografiile. Îmi plac.
    Să ai o noapte liniştită.

  10. ellyweiss spune:

    Si mie imi place ceata. Din pacate cand este ceata, de regula e si foarte frig…si asta nu-mi mai place😦
    Toti cateii au temerile lor. Al meu are teama mare de ploaie, dar nu de ploaie propriu-zis ci de tunete si fulgere, fiind in stare sa se ascunda in adancul pamantului🙂
    Micuta Cola, poate e un putin tematoare dar in acelasi timp ce mandra merge pe alee!
    O noapte buna!

    • cafeauata spune:

      Cealalta catelusa a noastra era stresata tare de tunete si de artificii, singurul loc unde se refugia era baia. Dar asta nu rezolva problema, tremura din toate incheieturile, saraca.
      Sfarsit de saptamana placut!

  11. acuarele spune:

    Imi place ceata, fiindca sunt optimista si ma gandesc mereu ca din ea pot aparea numai lucruri frumoase!🙂 Da un altfel de aer strazilor, misterios si inedit.

    • cafeauata spune:

      Nu stiu cum, dar nu imi amintesc de ceata atat de frumoasa in copilarie cum vad toamna tarziu si iarna in Cluj. Sa nu mai spun ca daca se depune si chiciura, mai mai ca nu m-as duce la servici, numai sa admir natura…
      Imbratisari tie!

  12. Mihaela C.P. spune:

    Este frumoasa aleea pe care va plimbati , toamna. Si ce os luung pare sa aiba Cola ! De fapt conteaza si pozitia din care a fost fotografiat; comparativ cu osul, nu mai pare asa lunga acum trompeta Colei🙂.

    • cafeauata spune:

      Este traseul nostru de fiecare dimineata!
      Osul este cel mai mare pe care l-a avut pana acum, chiar mai lung decat trompeta din dotare.
      Sfarsit de saptamana pe placul tau sa-ti fie!

Lasă un răspuns

