Case din povesti

Vedeti si alte fotografii la Carmen.Si doi catei care s-ar potrivi in oricare dintre casele din poveste:

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

45 de răspunsuri la Case din povesti

  1. acuarele spune:

    Chiar ca te lasa fara cuvinte! Splendide, toate! Iar cateii, niste dragalasi!
    Te sarut.

  2. adriana spune:

    mi-ar placea sa citesc si povestile

  3. fosile spune:

    Chiar frumoase sint casele.
    La cit par de vechi,sint de prin Andrei Muresanu?
    Cateii sint tare draguti.
    Mi se pare sau cea care se vede in rochie alba,este o mireasa?
    A fost furata si adusa in padure?

    • cafeauata spune:

      Era o mireasa la sedinta foto, cu minunatia de catel alb lasat in grija sotului ei. Asa a vazut si Cola cum arata un catel alb si frumos si juvaus si cuminte.
      Pozele sunt facute in Andrei Muresanu, intr-adevar. Una din case este construita in 1911, iti dai seama cate a vazut?
      Unde sunt arhitectii de alta data?

  4. dordefemeie spune:

    Romantice aceste case! Catelusii draguti foc🙂

  5. Liviu Bimbea spune:

    Case pline de amintiri ce ştiu multe poveşti auzite de-a lungul timpului.
    Dacă doreşti o plimbare virtuală te aştept aici: http://www.noulapullum.blogspot.com
    Mulţumesc.

  6. Minnie spune:

    Splendide casele, dar cei doi catei sunt foarte frumosi! Se potrivesc pana si cu perechea din fundalul fotografiei!🙂
    O zi la superlativ Cafeluta draga!😉

  7. minunate casele prezentate

  8. Spunsieu spune:

    chiar de poveste casele…dar nu stiu daca as putea locui in asa ceva!

  9. anda spune:

    Deosebite casele prezentate!
    Catelul alb e tare dragut!

  10. Larisa spune:

    Dragute casele! Si mie imi place sa merg pe strazi si sa admir sau sa fotografiez case deosebite. Despre catelusi nu mai zic, sunt adorabili !!!

  11. Mihaela C.P. spune:

    Inainte se construiau case cu detalii minutios aranjate, de parca ar fi fost sculptate. Si la noi mai sunt astfel de case vechi cu diverse ornamente., adevarate opere de arta fata de casele noi construite in stil futurist-patratos :)…

  12. slowaholic spune:

    Îmi place mult ovalul acela. Frumoase case, păcat că majoritatea dintre cele construite în ziua de azi sunt din ce în ce mai reci și lipsite de personalitate. Bine ca există totuși unele care ne bucură ochii.
    Ca de obicei, Cola ‘steals the show’.🙂 Pupic pe nasucul scump de catel bun.🙂

  13. ellyweiss spune:

    Da, sunt case foarte frumoase.
    Cel mai mult imi place fotografia a patra, cea in care casa se vede ca printr-un hublou🙂 E super!
    Iar Cola si pufosenia alba sunt foarte draguti!
    O seara placuta sa ai!

  14. CARMEN spune:

    superbe fotografii! multumim pentru detaliile arhitectonice prezentate! votez si eu, a patra fotografie ca fiind cea mai frumoasa. Fata de comentatorii din-naintea mea, eu am mai observat ceva, în ultima fotografie :)) în spatele lui Cola este o mireasa :)) asa-i? Frumoasa imagine!
    happy WW!🙂

  15. Griska spune:

    Ce căţei frumoşi! Miao, oare s-ar împrieteni cu mine?🙂

  16. Exact genul meu preferat de case ! Mi-a plăcut mai ales cea fotografiată prin orificiul gardului.
    Iar Cola… e de o mie de ori mai frumoasă decât cățelul alb !😀

  17. Lulu spune:

    ce catei frumooooosi! eu am ce am cu animalitele😀 pana la catei, prima fotografie si a patra imi plac tare mult.

  18. convietuire spune:

    Aşa-i de frumos pe la voi? Poate vin şi eu în vizită…

  19. Georgiana spune:

    orice fotografie pălește în fața unei fotografii cu cățelușa voastră! nu pot să nu remarc ce potriveală este între cei doi din spate (alb și negru) și cola și caniche-ul ăla (tot alb și negru). Super!

    • cafeauata spune:

      Multumim, multumim!
      Ai vazut ce noroc ai tu cu Gipsy? E doi in unu, si alb si negru, nu ca noi care trebuie sa cautam un catel alb daca vrem sa se vada si mai bine negrul pe care il posedam!

  20. Rux spune:

    prima casa mi-a amintit de una pe care o zaream in copilarie in zona Stefanesti arges:D
    dar mi-au distras atentia cele doua bijuterii din ultima poza;))

  21. cafeauata spune:

    Deci, nu este unicat. Oricum este frumoasa tare!
    Bijuterii spui? Iti dai seama ce joaca ar trage intr-o curte?
    Pupici lui Dodo si imbratisari stapanei!

  22. Rocs M spune:

    frumoase povesti:)

Lasă un răspuns

