Pepito

Un pachet e „rezolvat”, ma abtin cu greu sa nu-l deschid pe al doilea, asa ca mai  fumez o tigara, mai beau o cafea si-apoi… culcarea!

Habar nu am cat ma voi ingrasa, dar acesti biscuiti sunt atat de buni, atat de pe placul meu, incat daca ii am in casa, devorez un pachet intr-o seara. Sunt fabricati in Romania, de Kraft Food si costa doi lei si ceva marunti pachetul de 10 bucati (sau mai multe?), 157 grame. Am citit ce contin acesti minunati biscuiti, dar nu-mi pasa. Are si calorii, pana-i lume, si lipide, proteine, glucide, soia, sulfiti plus cele pe care nu le scrie nimeni. Dar pana nu ma satur, nu ma las. Si pentru ca sotul ma place rotunjoara (mai nou), la ultimele cumparaturi facute in mall m-am trezit la casa cu doua pachete in carucior. Si sufletul meu a zambit. De n-as trece  de 60 (kilograme, fireste)…

 

 

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Pepito

  1. Minnie spune:

    Adica vrei sa spui ca bei cafea acum, la ora asta?
    Mai bine biscuiti draga mea decat cafea si tigari!
    Ma abtin, nu mai zic nimic! Noapte buna!

    • cafeauata spune:

      Cafea? La orice ora din zi si din noapte, draga Minnnie. Nu degeaba sunt „Cafeaua ta”. Cu sanatatea inca nu am probleme de nici un fel, cred ca tigarile ma conserva. Asta este, am mancat un pachet de biscuiti, am mai fumat o tigara cu o gura de cafea si acum ma gandesc ca peste cinci ore va piscui alarma. Nasol moment…
      Noapte linistita si zile frumoase!

  2. fosile spune:

    Sint buni.
    Pe vremuri erau biscuitii CIBO,dar in mijloc era crema de lamiie.
    Noapte buna!

  3. Lulu spune:

    mmmm…suna delios. nu stiu cum se face ca doar seara am pofta de ceva dulce si greu ma opresc atunci cand cad prada unui pachet de biscuiti sau cine stie ce mai am prin dulapiorul interzis :))

  4. dianaalzner spune:

    Şi eu sunt mare amatoare de dulciuri, înţeleg sentimentul de fericire la vederea unei prăjituri sau chiar al unui pachet de biscuiţi. În ce priveşte cafeaua, la noi în casă se bea fără niciun adaos de zahăr sau lapte şi se poate găsi la orice oră din zi sau noapte, soţul meu ar bea în cantităţi nelimitate.🙂
    O să încerc Pepito, Cafeluţo!🙂

    • cafeauata spune:

      Stilul de e bea cafea se potriveste cu al nostru. Nu stiu daca e bine sau rau pentru sanatate, dar e … tare buna (noi o bem cu zahar)!
      Astept sa-ti spui parerea despre Pepito!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Oricat mi-ar placea numele lor, ca ii cheama ca si pe baiatul meu bichon , nu m-as incumeta. Abia am ajuns la marimea S sau 40 in vara asta si nu vreau sa o schimb prea curand. Ai grija, pofticioaso! Vad o multime de dulciuri pe blogul tau si presupun ca din toate gusti cate putin.Si putin cu putin se aduna🙂.

    • cafeauata spune:

      Eu ma incumet, Mihaela! Nu in fiecare seara, dar se intampla sa ma trezesc noaptea si sa molfai ceva dulce. Stiu, dauneaza grav greutatii. Sper sa nu trec de cele 60, totusi.

  6. acuarele spune:

    De regula cumpar biscuiti pentru cea mica, cred ca a fost o vreme scurta in care ii luam si Pepito, si intr-adevar mi-amintesc ca erau buni!😉
    Eu prefer biscuitii cu cerale, digestivi, si am mai gasit la un minimarket de pe-aici niste fursecuri din ovaz, sunt super deliciosi, se numesc „Tago”! Ii consum mai ales cu ceaiuri, dupa-amiaza. Ceaiul negru ramane preferatu meu, indulcit cu zahar brun. Cafeaua e deliciul diminetilor!😉
    Seara frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Ce alimentatie sanatoasa ai, Acuarela! Felicitari!
      Mie imi plac tot felul de produse care sunt contraindicate la varsta mea, dar obisnuinta de a putea manca orice, la orice ora, in orice cantitate fara sa ma ingras, isi spune cuvantul. Acum, chiar daca nu mananc un fel de mancare intreg intr-o zi intreaga, tot nu arata mai putin cantarul…
      Somn usor!

  7. acuarele spune:

    Nu am chiar o alimentatie din cea mai sanatoasa, Cafeluta, dar am descoperit de ceva vreme ce bune si gustoase sunt cerealele, in general!… Iar varianta biscuite sau fursec e si ea o forma de lene!😉 Deci nu merit laudele… Mai recomand biscuitii „belVita Start”, sunt si unii cu cacao si cu fulgi de ciocolata prin ei, a mica a mea pe acestia ii prefera mereu, o bunatate! Am vazut ca pe la supermarketuri se gasesc si mai ieftini, merita sa-i incerci!😉

  8. ellyweiss spune:

    Si mie imi plac biscuitii cu cacao. Si Pepito de cacao cu crema de ciocolata au din plin :))
    Imi plac😉

  9. Costin Comba spune:

    frumos orasul, scumpi covrigii. eu cand vad acesti biscuiti ma apuca rasul.

Lasă un răspuns

