Clujul meu

Pentru cine nu a fost niciodata in Cluj si pentru cine simte ca ii este dor de el, putin din centrul orasului.

Cu mai multe fotografii va puteti incanta ochii la Carmen.

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

52 de răspunsuri la Clujul meu

  1. fosile spune:

    Da,e Clujul nostru .
    Ultima poza,cea cu catelul,este din parc?

  2. pandhoraa spune:

    cea de a doua fotografie este deosebita…dantela in piatra…

  3. slowaholic spune:

    Trebuia să-i pui un covrig în codiță lui Cola, dar probabil că l-ar fi păpat rapid.🙂🙂🙂

  4. tu1074 spune:

    Minunate imagini !
    Zău că se apropie momentul să vin și eu încolo🙂 !!!

  5. dordefemeie spune:

    Frumoase fotografii…

  6. anastasia spune:

    Ultima fotografie semnifică singurătatea locuitorilor (din centrul oraşului)?…🙂

  7. Zina spune:

    Minunate fotografii, Cafeluță ! Covrigul ăla a picat cam prost, că n-am mâncat nimic în dimineața asta și mi-a venit să intru în monitor, ca să-l înhaț. Dacă nu era fiara aia fioroasă din ultima poză, cred că asta făceam până la urmă !😀
    Happy WW !

  8. Lulu spune:

    ar trebui sa ajung la Cluj, nu? Sunt sigura ca as ramane impresionata.

  9. Spunsieu spune:

    chiar n-am fost in Cluj…of! si ce imi doresc! repet, imi place carnatul nemtesc din ultima foto, e adorabil…

    • cafeauata spune:

      Doar de castigat ai daca iti faci drum pe aici.
      Multumesc pentru aprecierea carnatului nemtesc, ma disrez de cate ori spui asa!

      • Mihaela C.P. spune:

        Carnatul nemtesc :))) …eu crezusem ca se refera la covrig, ca si mie prima data mi-a s-a parut ca ar fi carnat.Dar cand m-am uitat la ultima fotografie si am vazut-o pe Cola…:)) tare m-am amuzat.

  10. Minnie spune:

    Wow, ce frumos! Nu am mai vazut Clujul de…….. mult! :))
    Happy WW!

  11. iulisa spune:

    Minunate fotografii,Clujul e un oras deosebit!

  12. addicted spune:

    Ce dor imi e si mie de Cluj….

  13. ramona strinu spune:

    Foarte frumoase fotografiile mai ales ca visam sa ne mutam curand in Cluj!

  14. Larisa spune:

    Un oras deosebit, si privind fotografiile tale mi se confirma incaodata acest lucru.

  15. Mihaela C.P. spune:

    Categoric Clujul e inima Transilvaniei .Un oras frumos , pe care eu l-am vazut de putine ori si atunci in trecere, pe graba. Mi-ar placea sa vad la tine si mai multe poze cu Clujul🙂.

    • cafeauata spune:

      Merita batut la pas! Cred ca la fiecare cladire sau strada gasesti ceva „mai altfel”.
      Poze? Voi incepe sa fiu libera in zilele de sambata si atunci ma voi mai distra facand poze.

  16. ellyweiss spune:

    Frumoase foto! Clujul e un oras frumos. Am fost si eu candva, mai mult pe fuga🙂
    Cola nici prin oras nu s-a plimbat?😦
    O seara placuta!

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Cola se plimba doar printre blocurile din apropiere, nu este incantata de locuri noi. Prefera padurea de la marginea orasului, dupa cum se vede si in ultima poza.
      Noapte buna!

  17. Rux spune:

    Cora face toti banii:D!!!! Salutari la Cluj, cu drag:)!

  18. acuarele spune:

    Locurile in care traim o viata fac parte din noi, tesandu-ne in suflet tainice si unice texturi!
    Frumoase fotografiile, iar cuvintele se opresc si suspina.

  19. CARMEN spune:

    frumos e Clujul tau! dar mai frumos e catelul :))
    vara ce a trecut am fost si eu pentru doua zile in Cluj si mi-am promis ca ma voi intoarce, pentru ca merita! e un oras superb!

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Carmen! Cola numai frumoasa poate sa fie, fiind clujeanca get-beget!
      Daca iti va permite timpul, merita sa te opresti mai multe zile prin orasul meu, sa vezi partea frumoasa incetuc si cu treaba buna.
      Sa ai un sfarsit de saptamana placut!

  20. A treia poza! Vremea eroica, a povestilor cu regi! Vibrez!
    Aveam 14 ani cand am vazut Clujul, inca mai tin minte catedrala! L-am strabatut de cateva ori, ca sofer, dar eram atent la semafoare, nu la frumuseti! Intr-o noapte am parcat langa Comenduirea de garnizoana, am imaginea cladirii imense, „austriece”, dar mai mult am retinut iluminarea nocturna decat detalii arhitectonice!
    Ziceam de atmosfera din basmele cu regi? Pai si nu era normal ca ultima poza sa fie cu printese?🙂

    • cafeauata spune:

      Sper ca vei ajunge intr-o buna zi din nou in Cluj si ne vei accepta de tovarasi de plimbare. Abia atunci vei vedea partea cu adevarat frumoasa a ceea ce inseamna orasul plin de istorie!
      Printesa nu putea sa lipseasca, ai dreptate!

  21. Melly spune:

    Multumesc pentru fotografii!
    Minunate coltisoare de Cluj ne-ai aratat!
    Nu am fost in Cluj niciodata, dar cu mare drag l-as vizita caci e un oras placut!
    O zi minunata iti doresc!

  22. CipBtRO spune:

    A trecut vre-un an de cand n-am mai fost pe-acolo…
    Oricum, am numai amintiri frumoase despre Cluj.

Lasă un răspuns

