Dulce si leneveala

Din motive foarte bine intemeiate, spun eu, am asteptat acest sfarsit de saptamana inca din 13 august. Si a venit cu frig, cu o ploaie marunta care ma imbia la somn, cu tentativa de a reciti Paler. Indiferent cat de usor sau de greu ne trec zilele, ele trec, important este sa stim sa asteptam, iar mai apoi sa stim sa ne bucuram.

O idee deosebit de haioasa a fost cea pe care au avut-o doi tineri insuratei, oferind nuntasilor un pachet cu prajituri „altfel”. Iar eu o arat aici, cu speranta ca voi aduce un zambet pe buzele voastre.

Pentru inceput mirele, singur, emotionat, cu papion si joben, asteptand sa-si vada aleasa:

Apoi, ea. Cu voal si cu o floare. Frumoasa, ca orice mireasa:Impreuna au fost minunati:Si, pentru ca a fost o duminica de leneveala, priviti cine se pricepe:

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Dulce si leneveala

  1. fosile spune:

    Draguta idee au avut.
    Si au fost oferite nuntasilor?Oare le-au minact sau le-au pastrat cit se poate de mult?
    Catelusa e minunata,cu ursuletul linga ea.Si e clar ca,totusi,pozeaza un pic, ca se uita cu coada ochiului.
    Sa aveti o saptamina frumoasa ca o primavara !

    • cafeauata spune:

      Asa-i ca a fost dragut? M-a binedispus si pe mine si sper ca nuntasii au primit la fel darul, savurandu-l inainte de a expira.
      Cola isi deschide ochii de fiecare data cand vreau sa-i fac poza, parca stie…
      Inceputul de saptamana a fost ca o zi ploioasa de primavara, dar e bine si asa, multumesc pentru urare!

  2. slowaholic spune:

    Cola e vedeta. Ca întotdeauna.🙂

  3. Minnie spune:

    Foarte original si „dulce” cadoul mirilor tai!
    Leneveala cred ca a fost un pic „universala” sau mai bine zis a facut „turul europei”! :))
    Iar Cola… este mentorul nostru în … leneveala! :))

    • cafeauata spune:

      Chiar asa am zis si eu, original!
      Deci… leneveala la nivel european zici? OK, aveam mustrari de constiinta! Mentorul in leneveala sa vezi ce ciuda imi face dimineata cand trebuie sa ies de sub plapuma!

  4. convietuire spune:

    Ce simpatici sunt….cu toţii 🙂
    Săptămână însorită, Cafeluţă!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Ce bot luuung are Cola!
    Vremea chiar a fost numai buna pentru leneveala in weekend🙂.

    • cafeauata spune:

      Noi ii spunem trompeta acelui bot luung, se potriveste.
      Dupa atatea weekend-uri cu munca si cu iesiri, in acesta am stat, pur si simplu, cu nerusinare. Si a fost tare bine…

  6. uuuuh!!! prajituri si… Cola! asta e raiul!
    curiozitatea din mine nu ma lasa: cine pe cine a… mancat?🙂
    abia stept prajiturile de anul viitor!

    • cafeauata spune:

      Spre norocul meu, Cola nu mananca prajituri. Asa ca e lesne de ghicit cine a devorat „mirii”, nu? Mi-am zis: „Cat se poate depune? Maxim 500 de grame, incape!”
      Crezi ca scapi pana la prajiturile de la anul? Mai vedem!
      Noapte buna!

  7. acuarele spune:

    Bune prajituri, cu glazura multa, preferatele mele!🙂
    Cola e o fericita cu atat timp liber de lenevit!😉

  8. Georgiana spune:

    prăjiturelele merg perfect lîngă o Cola!
    ș-al meu simte cînd mă apropii cu aparatul foto și deschide ochii! mari figuri!😀
    să fii bine, Cafeluță dragă!

Lasă un răspuns

