Introspectie

Am incercat sa raspund lepsei primite de la Minnie, cu sinceritate. Am constatat ca mi-a facut bine aceasta „autoevaluare”, asa ca, multumesc „Letters from everywhere”! E liber la introspectie pentru oricine trece pe aici.

Care ar fii…..

Ziua cea mai frumoasa ?
Alaturi de ai mei si de prieteni in concediu.

Lucrul cel mai usor?
Sa jignim.

Cel mai mare obstacol?
Jena.

Cea mai mare greseala?
Minciuna, spusa sau nu.

Cauza rautatilor?
Sunt rea atunci cand intalnesc oameni care ma deranjeaza prin ceea ce consider eu prostie sau nesimtire.

Cea mai mare infrangere?
Sa nu pot riposta atunci cand sunt jignita.

Cei mai buni profesori?
Mama.

Prima necesitate?
Sanatatea.

Ce te face fericit?
Sa nu ma simt singura (mai ales sufleteste).

Cel mai mare mister?
Viata, minut cu minut.

Cel mai mare defect?
La altii, fatarnicia. Iar al meu, neancrederea in oameni.

Persoana cea mai periculoasa?
Cea care „nu are coloana vertebrala”.

Cel mai urat sentiment?
Dispretul.

Cel mai frumos cadou?
Respectul.

Locul unde esti in siguranta?
Alaturi de sotul meu.

Drumul cel mai rapid?
Adevarul.

Senzatia cea mai agreabila?
Legatura cu Dumnezeu.

O protectie efectiva?
Rugaciunea.

Cel mai bun remediu?
Cand mi-e greu, „vorbesc” cu mama.

Forta cea mai mare?
Credinta.

Cele mai necesare persoane?

Pana la un punct au fost parintii. Acum este sotul meu. Si de prieteni am nevoie !

Sentimentul cel mai frumos?
Dragostea.

Acest articol a fost publicat în intrebari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Introspectie

  1. dianaalzner spune:

    Ai dat niste raspunsuri profunde si la unele intrebari chiar neasteptate. Eu nu as putea sa raspund pe loc… ar trebui sa ma gandesc. Cred ca din cand in cand ne face bine o astfel de autoevaluare.
    Week-end placut, dragii mei!🙂

    • cafeauata spune:

      Mie mi-a facut bine, Diana. Sa nu crezi ca am raspuns instant, la unele am avut nevoie de ceva timp. Ineresant cum, cautand raspunsurile sincere, am descoperit unele aspecte carora nu credeam ca nu le dau importanta. Mi-am dat seama ca unele prioritati si-au schimbat locul in viata mea…
      Te imbratisez cu drag!

  2. convietuire spune:

    Frumoase ganduri ai transpus aici…se simte ca le-ai scris cu inima, Cafeluţă!
    O dimineaţă frumoasă îţi doresc. Şi ţie îţi mulţumesc pentru încurajările de ieri. Au prins tare bine.

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Oana!
      Am incercat sa scriu chiar ce este in adancul din mine, fara sa ma gandesc daca e bine ca simt asa sau nu. M-am descoperit pe alocuri schimbata fata de cea de acum doi-trei ani.
      Sa-ti fie diminetile senine in suflet!

  3. Minnie spune:

    Buna dimineata!
    Multumesc ca ai raspuns la leapsa!
    Fiecare dintre noi are temeri si îndoieli si uneori cand le pui pe hartie par a fi mai usor de rezolvat.
    O zi frumoasa draga mea!

    • cafeauata spune:

      De cele mai multe ori nu avem timp sa ne gandim la cum suntem cu adevarat. Zilele trec, cu bune si cu rele, actionam sub impulsul momentului, mai tarziu dandu-ne seama ca noi nu asa suntem.
      Iti multumesc din nou, Minnie si iti doresc zile cu sanatate!

  4. Frumos!
    Respectele mele!

  5. Foarte frumoase raspunsuri, felicitari!
    „Cel mai mare defect? – neincrederea in oameni.” – nu cred ca este un defect, din contra, eu am prea mare incredere in oameni si si mai tot timpul sunt dezamagita de ei….

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Neancrederea este rezultatul a multor dezamagiri, este „antibioticul” care ma apara intr-o oarecare masura de alte deceptii referitoare la cei care ma inconjoara la un moment dat.

  6. acuarele spune:

    Prin aceste raspunsuri ne autodefinim, in ele ni se oglindeste sufletul, asa cum e el…
    Excelenta idee, o sa preiau si eu leapsa, te imbratisez, Cafeluta! Week-end frumos!

    • cafeauata spune:

      Asa este, Acuarela draga! Din pacate prea rar ne facem timp pentru a vedea acolo, in sufletul nostru, fiindu-ne mai simplu sa ne lasam dusi de val.
      Ma bucur ca ti-ai facut timp si tu si te imbratisez cu tot dragul!
      O duminica minunata, la voi!

  7. Zina spune:

    Bună dimineața !
    Răspunsurile unui suflet ales, te felicit !
    Duminică plăcută și un pupic pentru Cola !

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Zina. Pupicul a fost „livrat” si primit cu bucurie.
      Duminica frumoasa si tie!

      • michelle spune:

        Cu vreo ora in urma mi-am intrebat un prieten, care de altfel mi-a si sugerat o introinspectie in urma unei pierderi”in spatiu”, cum se incepe , ce se puncteaza si mai ales cum ajungi la concluzii.. citind postarea ta.. lucrurile au devenit mai limpezi decat credeam eu…

Lasă un răspuns

