Un mall

Duminica am renuntat la a merge in excursie, de dragul catorva ore de somn in plus. Asa am ajuns sa fac poze la Polus, unul dintre mall-urile Clujului.

Turnuletele de la una dintre intrari:

Expozitie de amenajari:

Gazon artificial, flori artificiale si pui de gaina artificiali, tot ca produse expuse:

Una dintre fantanile din incinta:

Iar la iesire, o binemeritata cafea cumparata la automatul la care am uitat sa pun paharul la primul jeton, la al doilea am apasat din greseala pe „3 in 1” (cafea cu lapte), iar la al treilea a iesit exact ce trebuia: o cafea espresso pe gustul nostru (mica dar extrem de tare!):

Marti dimineata, tot drumul spre servici mi-a tinut de urat un curcubeu:

Inca trei zile si va fi din nou duminica!

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Un mall

  1. Georgiana spune:

    pentru mine mall-urile astea îs ca niște muzee.😀

    • cafeauata spune:

      Asa cum spui! Doar ca sunt mult mai multi „culti” care isi pierd ore in sir admirand „arta”. Eu chiar simt nevoia macar o data pe saptamana sa „bat” mall-ul, nu ca as face shopping, doar asa…

  2. convietuire spune:

    Curcubeul imi place cel mai mult 🙂
    O zi cat mai frumoasa, Cafeluţă!

  3. Minnie spune:

    Ce magazine frumoase aveti în Cluj. La ultima mea vizita acolo (aproape 10 ani de atunci) nu cred ca era asa ceva, sau era?

    • cafeauata spune:

      Sunt frumoase, bune de pierdut orele libere si de cheltuit bani. In rest, nu ajuta la mare lucru.
      In urma cu zece ani nu erau, ai dreptate! Acest mall a fost inaugurat in 2007 (deci acum 5 ani), iar celalalt (Iulius Mall) dupa un an (2008).
      Seara frumoasa!

  4. Fix de rapaiala de marti dimineata am ramas agatata😀 Nu stiu ce culoare o avut la voi, la noi sub padure o fost aurie toata!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Gazonul, puiul, florile artificiale. Banii ceruti pe produse puteau fi…artificiali ?:)

  6. slowaholic spune:

    Cafeluta! Miroase minunat cafeluta! Mmmmmm🙂

Lasă un răspuns

