Daruri

De ce aproape de fiecare data alegerea unui cadou este indeletnicirea mea chiar in ziua in care vreau sa-l ofer? De ce nu ma pot gandi la asta din timp, in asa fel incat sa pot face cea mai frumoasa surpriza? Asa cum eu deschid cadourile primite cu sufletul la gura si ma bucur cand gasesc exact ce mi-am dorit sau exact ceea ce imi lipseste, la fel asteapta toata lumea sa fie placut surprinsa. Toti suntem copii in acele clipe. Si totusi… Duminica seara eram asteptati la o aniversare, iar dimineata inca nu stiam ce si de unde vom cumpara cadoul. Nu aveam absolut nici o idee, cat de mica. Am sperat ca ajungand intr-un mall imi va veni inspiratia si asa a si fost. Dar a aparut alta problema: produsul pe care il cautam era pe rafturi numai in variante comune, mult prea ieftine si nu de foarte buna calitate, in nici un caz potrivite pentru cadou de aniversare. Mi-am amintit ca vazusem candva, undeva, un magazin cu cosmetice hand-made si speranta a revenit. Am batut bietul mall pana ne-am plictisit, nici urma de magazin! Pentru ca orele treceau si se parea ca nu prea avem variante, am cumparat cel mai scump flacon dintre cele ieftine, pe care le cumpara tot omul si am plecat in celalalt mall, sperand ca poate vom avea mai mult noroc. Tot ghinion a fost si acolo. Daca persoana aniversata ar fi fost o simpla cunostinta, era simplu, dar asa, pentru ca ii stiu gusturile, mi s-a parut jenant. „Ne-am scos”  intr-un final adaugand un buchet mare de crini imperiali. Bineanteles ca a fost primit cu bucurie darul nostru, insa mie mi-a ramas jena. Si mi-am promis inca o data ca imi voi face timp sa merg la astfel de cumparaturi in oras, in magazinele specializate (sunt destule!), pentru ca acea zi sa fie prilej de bucurie si pentru mine si mai ales pentru persoana sarbatorita. Sper sa ma tin de promisiune!

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Daruri

  1. Mihaela C.P. zice:

    Ca sa gasesti un cadou ”de suflet”, chiar ar trebui sa cauti cu mult timp inainte sau pur si simplu cand il intalnesti intamplator undeva , sa il poti lua pentru persoana careia crezi ca i se potriveste.

    • cafeauata zice:

      Cu ceva timp in urma chiar asa faceam cum spui tu. Acum insa, mai ales din lipsa timpului liber in cursul saptamanii, cel mai adesea sunt nepregatita, chiar daca bunele intentii exista.

  2. fosile zice:

    Nu te mai invinovati,ca nu-i adevarat.De cite ori am fost undeva impreuna,de fiecare data ,cind ai gasit ceva interesant ai zis:asta ar fi buna pentru… sau asta ar fi buna pentru…
    Poate ca ,datorita faptului ca toata vara ai muncit sase zile pe saptamina,n-ai avut timp de circulat prin magazine nici pentru tine,cu atit mai putin sa iti sara in ochi posibile cadouri.
    Sa fii fericita!

  3. Georgiana zice:

    la cît de drăguță ești, simpla ta prezență ar fi fost cadoul ideal! 🙂 sunt convinsă de asta, să știi.

  4. Minnie zice:

    Draga Cafeluto nu vrei sa fii prietena mea? Eu ma multumeam doar cu acel buchet de crini, ador florile! A aflat ca atazi este „Ziua mondiala a zambetului” asa ca-i fac si eu un cadou… muzical!
    Cu foarte mare drag îti ofer…. (refa te rog link-ul altfel apare aici si se strica surpriza!:))
    http://
    http://www.youtube.com/
    watch?v=1NbwwG1Pd5c

  5. eumiealmeu zice:

    pfiu… cine zice de cadouri? nu știu cum l-ai luat pe al meu, că în grabă, că fără grabă, dar cert este că îmi tremura mâna de emoție în tramvai când am văzut așa frumusețe mică, mică, eu care ador lucrurile mici-mici.
    mulțam încă o dată!

  6. cafeauata zice:

    In graba, fara graba, cine mai stie? Un singur lucru e sigur: cu mult, mult drag!

  7. acuarele zice:

    Esti perfectionista in toate, si asta e o mare calitate, pe care nu multi o avem! 😉

    • cafeauata zice:

      Departe de mine aceasta calitate, dar cand e vorba de cadouri imi doresc sa transmit exact ceea ce simt. Ori, lasand pe ultima clipa, imi reuseste cam rar. Dar nu se va mai intampla, mi-am promis!
      Te imbratisez cu dor si cu drag, minunata Acuarela!

Lasă un răspuns

