Ce facem cu ura acumulata?

Cat de frustrata trebuie sa fie o femeie aflata la o venerabila varste de saizecisi…, fost director de gradinita, pensionara cu un venit frumusel (de doua ori salariul meu), cu o legatura mai mult lipsa cu fiul, nora si nepotul? Cata ura poate sa fie acumulata incat este in stare sa deschida geamul de la balcon intr-o dimineata de sfarsit de saptamana, la ora 8 si sa trige la mine din cauza de Cola? Pentru ca adun intotdeauna in punga mizeria lasata de catel, nu a avut ce sa-mi reproseze, dar pentru ca s-a trezit dupa o noapte cu vre-un cosmar, a inceput sa strige de la etajul doi, sa-mi invat cainele sa taca. Pentru ca o dispera latratul pe strada, in fiecare dimineata. Cat latra Cola in dreptul unui bloc? Pana trecem de el, evident. Iar timp de stat intr-un loc n-avem, pentru ca vesnic sunt in criza de timp, toata plimbarea dureaza 20 de minute. In fine, important este ca „doamna” are o mare problema cu gestionarea neuronilor, iar eu am linistit-o ca imi invat cainele sa latre pentru ca este caine, simplu. Si ce? M-a facut nesimtita, iar pe Cola a facut-o potaie!  Astfel de oameni imi strica dispozitia, care oricum nu este intotdeauna buna. Ce este ineresant? Cu aceasta neiubitoare de oameni si de catei ma intalnesc des intre blocuri, de ani buni dam nas in nas pe trotuar si din prima clipa am simtit o repulsie, fara ca macar sa stiu cine este. Cu trecerea timpului am auzit una, alta despre viata ei, detalii picante care mi-au adancit sentimentul de antipatie. Asadar, intuitia a functionat corect (ca de fiecare data)! Imi doresc doar sa fiu o batrana daca nu iubitoare de oameni, macar cu drag de catei si cu toleranta necesara pentru a nu enerva un om care lucreaza j-de ore pe saptamana. Inca stau pe ganduri daca sa ma opresc fata in fata cu ea in zilele urmatoare si sa spun ceva? Probabil e chestie de starea mea din momentul respectiv.

Sa va fie saptamana asa cum o doresc eu pe a mea! Iata „vinovata”:

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii, Stari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Ce facem cu ura acumulata?

  1. acuarele spune:

    Las-o in plata ei, nu-i face jocul, ca atata asteapta. Un „buna ziua” e suficient. Roaga-te cand o intalnesti, Dumnezeu iti va da si puterea s-o saluti si sa nu dai curs altor impulsuri…
    Te sarut!
    O saptamana foarte buna sa aveti!

  2. fosile spune:

    Cred ca ai gresit un pic.
    Vinovata nu este catelusa din fotoliu ci acea „doamna”.
    Sper ca n-o sa pui poza cu „aceea” !
    O saptamina linistita si senina,sa ai !

  3. convietuire spune:

    Săptămână frumoasă, să fii înconjurată de oameni frumoşi la suflet, Cafeluţă!

  4. Georgiana spune:

    pfoaaai, ce s-a întîmplat la mine-n scară acum cîteva zile e de nedescris: a fătat pisicuța care s-a aciuat pe lînga blocul nostru. o vecină de bine le-a făcut un gen de culcuș într-o lădiță, atît ei cît și puiuților ei, 4 la număr. Ei află că s-a găsit un idiot de vecin care-a fost deranjat de asta și ce crezi? a turnat clor peste pui și i-a omorît pe toți! n-am fost bună de nimic două zile! atîta cruzime încă nu mi-a fost dat să întîlnesc. Eu sper să le dea Dumnezeu după suflet!
    Cît despre vecinii deranjați de Gipsy… mi se rupe! m-am certat rău cu ei în nenumărate rînduri. am făcut pe-a nebuna rău de tot. se pare că funcționează: acum mă salută respectuos!😀

    • cafeauata spune:

      Mi-a venit stomacul in gura, Georgiana! Imi vine sa spun ca nu poate sa fie adevarat ce spui, dar cunosc destui cretini care sunt in stare, asa ca te cred. Pentru astfel de retardati, n-as avea mila sa le fac aceeasi chestie! M-as uita in ochii lor nenorociti si le-as picura soda pe pupila!
      Bravo ca ai rezolvat problema cu vecinii asa cum trebuie, daca mama lor nu i-a invatat sa fie respectuosi, au invatat acum.

  5. Zina spune:

    Cafeluță, astfel de oameni nu se schimbă, oricum le-ai vorbi. Eu cred că ai procedat exact cum trebuia că ți-ai schimbat traseul. Iar Cola arată minunat, năsoasă și urecheată, cu blănița aia strălucitoare. Un pupic în creștet !🙂

    • cafeauata spune:

      Multumim pentru pupic si il dam inapoi lui Kory!
      Asa cum spui, astfel de oameni care au imbatranit urat, nu se mai pot schimba. Cred si eu ca cel mai intelept este sa „nu dau apa la moara”, nu de alta, dar m-as enerva si nu merita.

  6. La faze de genul asta imi raspundeam singura unor intrebari nerostite cu un „pentru ca poate”. Mai tarziu am cizelat raspunsul si mi-am raspuns „pentru ca atata poate”. De la un moment dat am avut o cruda revelatie in fata rautatii gratuite: „pentru ca altceva nu poate”.

  7. cred ca se potriveste pilda cu sultanul care a spus paratului „ai dreptate”; apoi i-a spus celuilalt „si tu ai dreptate”: vizirul a spus „marite, nu se poate sa aiba dreptate amandoi”; „si tu ai dreptate”, a conchis sultanul.
    cred ca trebuie sa respectam oamenii asa cum sunt; si, daca lucrurile nu pot fi intelese, pot fi evuitate.
    seara buna sa aveti!

  8. slowaholic spune:

    Cola poate să latre în fața casei mele cât poftește. Este adorabilă! Iar tanti asta sărită de pe fix este atât de acră, de nenorocită și de nefericită încât nu cred că are sens să îți consumi vorbele sau să irosești o secundă adresându-i-te. Las-o în mizeria ei. Nu o va scoate nimeni din ea. Ea și-a construit-o, în ea să se scalde. Am zis!

  9. Melly spune:

    Ce scumpica e Cola!
    Ceva, ceva frustrari se simt in ceafa doamnei si nu-i de mirare ca e acra.
    Sa ai o zi minunata!

    • cafeauata spune:

      Multumim pentru compliment, e scumpa dar are gura „mare”.
      Pacat ca ma influenteaza acreala unor astfel de persoane, dar poate voi reusi sa o evit.
      Noapte frumoasa iti doresc!

  10. Lulu spune:

    Cola! ce nume frumos🙂 Cat despre doamna… singuratatea si cum ai spus si tu, frustarea, ura si toate astea o fac un om rau, un om care cauta probleme, cauta atentie si strica dispozitii…
    Eu te inteleg ca ai vrea sa-i spui ceva ptr ca si eu nu ma pot abtine cand cineva se ia de cateii mei… si ripostez si ii apar si mai stiu eu ce…
    Daca tot vrei sa-i spui ceva, foloseste cateva cuvinte ironice, cu zambetul pe buze si intorsul spatelui la sfarsit :)) parerea mea de iubitoare exagerata de catei🙂 nu pot lasa pe cineva sa se ia de ei… nu stiu, nu pot😦

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Lulu pentru tot ce ai spus aici. Singura problema este ca daca ma opresc sa-i spun cateva cuvinte, e foarte posibil sa fie otravite, ceea ce nu mi-ar face bine. Incerc sa las episodul in urma si sa sper ca ne vom evita reciproc.
      Sa ai o noapte frumoasa!

  11. Mihaela C.P. spune:

    Cine stie ce frustrare o fi avand femeia.Dupa parerea mea, mai bine o ignori.Nu o vezi, nu o auzi🙂.Povestea spusa mai sus de acuarele parca, despre pisicile de la scara blocului , m-a zdruncinat.Astfel de specimene de fiare traiesc printre noi si sunt tratati ca oameni.Oare nu mai este in vigoare legea care pedepseste chinuirea animalelor?

    • cafeauata spune:

      Din pacate nu am auzit ca cineva din Romania sa fi platit pentru ca s-a purtat inuman cu un animal! Legea este doar asa… una din multele votate la gramada, care nu intereseaza decat pe cei care iubesc necuvantatoarele (atat de cuvantatoare, de fapt!).
      Cat despre pisicutele acelea, mi-e rau cand ma gandesc, iar daca ceea ce simt poate sa influenteze viata cuiva, imi doresc doar ca acel biped sa treaca prin ce au trecut mogaldetele acelea.
      Te imbratisez!

  12. ellyweiss spune:

    Sunt unii oameni pe care nimic nu-i imbuneaza. Rautatea lor e ceva visceral…urasc tot.
    Las-o in ale ei! pe vecina Cola e o frumoasa, are o blanita splendida, sclipeste ca o catifea de matase🙂 Cred ca i se potrivea si numele Velvet🙂

    • ellyweiss spune:

      „Las-o in ale ei pe vecina! Cola e foarte…” asa am vrut sa scriu, a iesit un pic aiurea. Scuze! Merge cam greu tastarea, am foarte multe programe deschise…

      • cafeauata spune:

        Asa m-am gandit si eu, sa o las in mizeria ei!
        La Cola greu i-am gasit numele la auzul caruia sa reactioneze, iar pe atunci nu stiam cat de lucioasa va fi blanita ei neagra.
        Multumim pentru sfat si pentru complimente!

Lasă un răspuns

