Inceputul

Cum incepe ziua de lucru intr-o sambata? Asa:

Dupa care:

Sa fi-ti veseli!

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Stari și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Inceputul

  1. traducerea mea:
    1 – am mers la frigider…
    2 – am luat o cana cu lapte…
    3 – un sandwich…
    4 – si m-am apucat de scris! in scrumiera sunt resturile de la ascutitul creionului, nu?

    Buna dimineata! Serviciu usor sa ai!

  2. Lulu spune:

    ahahha da da! cam asa incepe si ziua mea😀

  3. fosile spune:

    Nu incepe rau simbata la lucru.Da ce,acasa nu poti bea cafea la o tigara?

  4. acuarele spune:

    Si la mine e cu cafea, dar fara tigari!🙂
    O duminica frumoasa!

  5. Zina spune:

    Eii, păi tu tot mai lucrezi și sâmbăta ?… Nu e bine !
    Să ai (măcar) duminica plăcută !😀

Lasă un răspuns

