Magnificul

Suleyman Magnificul – serialul care m-a cucerit. Si datorita coloanei sonore:

si

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Magnificul

  1. fosile spune:

    Fain !
    Si mie imi place.
    Cu ocazia asta aflam cite ceva ce nu se stia din istoria Otomanilor si despre viata la curtea unui Pasa.

    • cafeauata spune:

      Consider ca este extraordinara toata muzica pe care o putem auzi in timpul filmului. La fel cum extraordinara este si regia, decorurile, bijuteriile. Adevarul este ca nu stiu daca imi displace ceva…

  2. Buna dimineata!
    De fapt, ca sa fie o replica la saluturile tale zilnice, ar trebui sa scriu „buna seara”! 🙂
    Si mie imi place serialul!
    Si spun aici „in premiera publica”, doar copiii mei stiu asta, imi place mult muzica turceasca, arabeasca!
    Spor la job!

    • cafeauata spune:

      Buna seara…
      Spor am avut, multumesc, asa ca la ora asta „deja” sunt acasa. Stii cum e cu salutul meu? Iti spun „Buna dimineata” pentru ca stiu ca atunci citesti si iti spun „Buna seara” pentru ca la mine mereu este seara (noapte) atunci cand scriu.
      Sa stii ca am fost tare curioasa la opiniile celor care trec pe aici, in ce-l priveste pe Magnific, asa cum este prezentat in acest serial, dar am vrut sa vad si cum este perceputa aceasta muzica. Trebuie sa recunosc ca ma bucur ca am gasit oameni care simt la fel ca mine. MUltumesc pentru „premiera”!
      Noaptea sa-ti fie instelata!

  3. convietuire spune:

    Cafeluţă, şi pe mine „m-a prins”… mai ales cu vioara 🙂

  4. Zina spune:

    Prima, în special, pare o melodie ruptă din suflet…

  5. acuarele spune:

    Cafeluta, cred ca este interesant filmul, pe ce canal il vezi si la ce ore?
    O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

