Locul care m-a chemat

Atunci cand simti ca un loc te cheama, mergi acolo! Linistea care iti va cuprinde inima este sursa de bine pentru urmatoarea perioada din viata. Pe mine m-a chemat Rohia si am mers… Multumesc! Va doresc si voua ca in aceasta saptamana sufletul sa va fie eliberat de ganduri!

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii, Stari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Locul care m-a chemat

  1. fosile spune:

    E bine ca ai inteles ce inseamna o astfel de chemare si i-ai raspuns.
    Sa-ti fie sufletul Luminat!
    Frumoase locuri,frumos drumul spre manastire.

    • cafeauata spune:

      Multumesc, la fel sa fie si al tau!
      E bine ca toate au fost de partea mea (ziua libera, dorinta si a sotului, timpul frumos, posibilitatile financiare). Un loc unde sufletul multumeste!

  2. Locuri minunate pentru oameni la fel…
    Saptamana cu spor sa ai!

  3. Lulu spune:

    Buna dimineata. Niste fotografii linistitoare bine primite de ochii mei abia deschisi. Se pare ca, chemarea mea a fost aici. Multumesc. Sa ai o saptamana frumoasa,

  4. convietuire spune:

    Frumuseţe adevărată, curată, limpede… mă bucur că ai fost într-un asemenea loc, iar acum îl porţi cu tine, în sufletul tău…
    Mulţumim şi pt fragmentul lăsat, înţelepte cuvinte…
    Te îmbrăţişez, cafeluţă, o săptămână însorită să ai!

    • cafeauata spune:

      Am revenit in acest loc, dupa ce anul trecut am simtit pentru intaia data fiorii aceia…
      Bartolomeu este cel pe care imi place sa il numesc „Invatatorul meu”, iar daca el a considerat ca e bine sa stim ce a spus Nicolae Steinhardt, cel al carui chilie se afla la Rohia, nu am ratat ocazia sa „dau mai departe”.
      Cu drag, zile frumoase, Oana!

Lasă un răspuns

