Inca o zi

Este unul dintre afisele din birou!

Ce pot face intr-o noapte care urmeaza unei zile de 12 ore de munca, o ora jumatate cu cei dragi si apoi alte doua ore bantuind pe la un client nemultumit? Imi pot impartasi trairile, si e de bine! Era trecut de zece seara cand am ajuns „stoarsa” acasa, simtind cu toti porii mei ca viata este frumoasa. Este frumos sa gasesc usa descuiata, sa-mi vad jumatatea nelinistita de nelinistea mea, sa vad un catel care de cand am plecat din casa asteapta cu ochii la usa. Este o senzatie placuta chiar si sa gatesc o ciorba de perisoare la miezul noptii, pentru ca maine nu se stie la ce ora ajung acasa. Multumesc pentru ziua care a trecut si ma rog pentru cea care incepe, sa fie mai linistita (daca se poate). Sa fie un strop de bine in sufletul tuturor!

 

Acest articol a fost publicat în Stari și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Inca o zi

  1. acuarele spune:

    Misiune indeplinita! O zi de munca finalizata cu munca, insa de fiecare data ceea ce facem din suflet ne incarca bateriile, oricat am fi de obositi! Astfel incat oboseala se topeste, transformandu-se in bucurie pura! Cred ca ti-a iesit o ciorbita excelenta!
    Sa aveti o zi excelenta!

  2. fosile spune:

    Buna dimineata!
    Sper sa-ti fie la fel de calda ziua,dar mai putin asezonata cu probleme de servici.
    Saru’mina!

  3. Mihaela C.P. spune:

    Bun indemn.Sta acolo ca sa-l vedeti atunci cand rabdarea fata ceilalti ajunge la limita.

Lasă un răspuns

