Alinierea

Aliniate frumos, pregatite pentru desfatarea papilelor gustative…

Dupa atatea bunatati, se potriveste o bere!

Va puteti bucura de mai multe la Carmen. Acolo a inceput jocul „Miercurea fara cuvinte”.

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Miercurea fara cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Alinierea

  1. pandhoraa spune:

    mmm…la ora asta ma faci sa dau iama prin frigider :))
    gustoase imagini!🙂

  2. Minnir spune:

    Ce pofta mi-ai facut si ce delicioase trebuie sa fie!!! Vreau si eu…. :))

  3. uuuf! si te-am rugat sa-mi dai scutire…
    mmmm… primele 30 le vreau eu! plus bereaaaaa!
    buna dimineata!
    acum trebuie sa ma trag pe maini, sa caut reteta anti-pofta, sa imi spun „nu ai vazut nimic, ai visat, trezeste-te!”….
    ma uit de autobuz spre Cluj!

  4. fosile spune:

    Arata bine.Baiu-i ca ,daca sint servite atit de multe nu mai pleci de acolo.
    La multi ani!

  5. anca spune:

    Ce delicatese ne-ai prezentat…mmm, deschid apetitul, noroc ca ne-ai prezentat si cafeaua, pe care am savurat-o deja, dar din celelalte bunatati nu am, pe cand retetele?

  6. Lulu spune:

    mmmh… de dimineata asa?! imi faci o pofta incredibila! totul pare foarte delicios si sunt sigura ca este….DELICIOS!!!😛

  7. SoriN spune:

    Arata delicios ,dar lipseste cafeaua1
    O zi frumoasa!

  8. SARA spune:

    Hhmmm! Trebuie să fie tare delicioase!🙂
    Arată superb!

  9. Cu siguranţă sunt la fel de bune după cum sunt de frumoase.

  10. dordefemeie spune:

    Mmmm, ce foame imi e….🙂

  11. Zina spune:

    Un spectacul vizual minunat pentru noi. Îmi închipui ce grozav a fost pentru cei care au participat efectiv…😀

    • cafeauata spune:

      Ma bucur ca ti-a placut ce ai vazut, Zina! Cei care participa la dichisirea acestor produse, sunt deja blazati. Dar cei care au participat la devorarea lor, da, au fost bucurosi!

  12. slowaholic spune:

    Ah, nu! Esti nemiloasa!🙂🙂🙂

  13. cammely spune:

    mi-e foaaaaaaaaaaaaame!
    sunt inca la servici😦

  14. ellyweiss spune:

    Hmm :)) Ce armate frumoase, cu soldati disciplinati!
    Si tocmai buni de atacat, pardon, de mancat!😉 Frumos!
    O zi cat mai placuta!

  15. Tury spune:

    Regimente! Gata! Mă bag în cămară și frigider!

  16. Mihaela C.P. spune:

    Eu sunt in cursul unei diete de ceva timp si mananc selectiv, nici macar nu poftesc la alte alimente frumos aranjate . Produsele aliniate si fotografiate de tine au dat insa pe spate la servici pe toate fetele cand am deschis de acolo pagina blogului tau.Arata exceptional, dar …ingrasa . Toate🙂.

    • cafeauata spune:

      Nu atat de mult pe cat s-ar crede! Cremele de branza pot sa fie facute din branzeturi cu aport caloric scazut, crema de linte este in cantitate mica pe paine naturala cu seminte, iar crema broccoli este 90% leguma sotata. Pe bune!

  17. Larisa spune:

    Ah ce bine arata!!! Mi-ai facut pofta :)!

  18. acuarele spune:

    Arata apetisant, bune idei pentru sanwich-uri!😉 Banuiesc ca sunt la fel de bune precum arata!…

  19. cartim spune:

    Mamia, vooi aveti ceva cu mine…toata lumea posdteaza mancare si mi se face foame :))Nu ma omor dupa prajituri dqr trebuuie sa spun ca arata bine :))

  20. … asta a propos de (eterna) mea cura de slabire…
    e un complot!
    …par ingrozitor de bune…

Lasă un răspuns

