Tort ornat cu phisalys

Pentru dimineata de luni, un tort.

Si intregul:

Taaare bun, facut in laboratoarele Carrefour, dar…  Pe cat de bun, pe atat de neinspirat construit direct pe suportii din aluminiu, fara cartonul special folosit in cofetarie. Singurul cusur…

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Tort ornat cu phisalys

  1. fosile spune:

    Eu nu sint mincator de tort,dar asta imi place cum arata .
    Sa ai o saptamina placuta!

  2. te rooog, te rooog, vreau scutire! vreau sa nu mai trec pe aici… mmmmm…. ca…. mmmmm…. mor…. mmmmm….. inghit in sec….
    „eu nu sunt mancator de tort”?
    am citit bine?
    la un pariu am mancat un tort singur, la cofetarie!
    o, tempora…

  3. Iulia spune:

    Torturile si prajiturile de la Carrefour arata mereu bine, atata doar ca nu au niciodata gust bun. Nu stiu ce retete folosesc, dar sunt oribile la gust. Blaturile sunt sarate, cremele si frisca sunt facute numai si numai din prafuri… Mie nu-mi inspira nimic tortul asta.

    • cafeauata spune:

      In general prefer sa-mi fac prajituri acasa, rar ce-i drept. Acesta a fost un tort deosebit de bine insiropat, cu crema de Mascarpone. E drept, frisca era vegetala, dar in rest, a fost mai bun decat as fi crezut doar vazandu-l!

  4. convietuire spune:

    De aratat arata bine…prima poza. De gustat, refuz categoric 🙂 E vremea compoturilor, bune pt stomac😛

  5. slowaholic spune:

    Vaaai ce poftă mi s-a făcut de tooort!!!🙂 Merge bine cu o cafea.🙂

  6. Zina spune:

    Ca operă de artă, e grozav. Altfel, subscriu la părerea privind torturile de la Carrefour, cu tot ce se poate din ”înlocuitori”.
    Dacă vreți, aruncați o privire la un tort de casă, 100 % natural, care era mândria mamei mele la mesele festive. Acum mă mândresc eu cu el…
    http://zinnaida.ro/2011/12/29/tort-joffre-retete-culinare/

    • cafeauata spune:

      Crede-ma, Zina, ca exceptand frisca, restul a fost taaaare bun (cu crema din Mascarpone nici nu putea sa fie altfel, parerea mea!).
      Tortul Joffre l-am incercat si eu in urma cu tare multi ani, dar nu mi-a iesit. Ai cu ce sa te mandresti!

  7. Mihaela C.P. spune:

    De frumos e frumos, mai ales ornat, dar parca e exagerat de mare.Si vorba Zinaidai, e facut numai din prafuri.

    • cafeauata spune:

      Dar am spus ca a fost tare bun! Nu vrea sa ma creada nimeni? Blatul a fost subtire, iar crema era din Mascarpone. Singurul ingredient care nu a fost pe placul meu, a fost frisca, dar se putea trece cu vederea. De marime ce sa zic? Dupa ce au mancat toti nuntasii, au ramas doua torturi neatinse. A fost prea mare, e drept!

Lasă un răspuns

