Regrete

Chiar daca mi-a fost urata arsita din timpul lunilor trecute, chiar daca am asteptat sa simt racoarea diminetii, regret ca au mai ramas doar cateva saptamani pana cand duminicile ni le vom petrece in oras. Duminica trecuta am vazut Ariesul, cu toata valea lui superba, dar nu am intrat si la manastirea Posaga si acum regret.

Am facut halta intr-un loc unde in urma cu 13 ani faceam plaja pe nisip fin, apoi am vazut locul inundat de Aries, iar acum am gasit pietrele ramase la vedere, raul fiind un amarat de fir de apa.

Am urcat pe cea mai frumoasa poteca vazuta de mine pana acum, fascinata fiind de radacinile care ne serveau drept trepte.

Am mancat, am baut, am respirat de-asupra lumii.

Am plecat cu regretul ca vara este pe sfarsite si cu speranta ca padurea ne va primi si la anul.

Acest articol a fost publicat în Excursii, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Regrete

  1. fosile zice:

    Nu regreta,Cafeluto!
    Ai fost,ai vazut,te-i relaxat,te-ai umplut de frumos,de bine.Natura te-a primit in mijlocul ei si te-a ocrotit pe niste trasee pe care nu multi se incumeta si cind a fost destul,ai ajuns cu bine acasa.Stii bine ca este un timp pentru fiecare.Cind va fi timpul pentru Posaga,vei ajunge la Posaga mergind pe aceiasi frumoasa Vale a Ariesului unde de fiecare data te-ai simtit bine.
    Sa ai un somn usor,leganat de dragi amintiri!

    • cafeauata zice:

      E drept ca mi-am umplut sufletul cu frumos si cu liniste, dar parca ar mai fi incaput. Macar o lumanare si o rugaciune la Posaga. Dar nu-i asa mare bai, stiu ca toate se intampla cu un anumit scop!
      Noapte buna si tie!

  2. convietuire zice:

    De ce sa regreti, doar vara aceasta o porti, delicat, in tine…. ca multe alte anotimpuri…
    Insoriri iti doresc!

  3. acuarele zice:

    Eu regret ca nu am vazut muntele deloc anul acesta. Mi-e dor de aerul lui curat, de cantecul frunzisului, la poale, de racoarea brazilor, mai sus. Dar nu-i nimic, timpul trece cat ai clipi, si ocaziile se ivesc cand te astepti mai putin. Noi doar sa ne pastram inima deschisa si sa credem, si darul va veni!
    Vreau de altfel sa te complimentez pentru tinuta ta frumoasa si zvelta, pentru conditia fizica excelenta pe care o ai! 😉

    • cafeauata zice:

      Multumesc pentru aprecieri, draguta Acuarela!
      Da, stiu ca singura conditie este aceea de a crede, doar ca ma loveste uneori parerea de rau pentru ce nu am realizat.
      Zile cu bucurii multe, cu drag!

  4. oameni buni, la ce ore postati/comentati?
    e clar, merg la medic, sunt singurul din blogosfera care dorm… noaptea!
    te rog sa imi spui cand pot sa ma misc, mi-am luat tricou curat, mi-am dat cu apa pe par si zambesc la poza ta nr 2, aia in care imi faci mie poza!

    Buna dimineata!

    • cafeauata zice:

      Buna dimineata!
      Stai linistit, cred ca eu (noi) trebuie sa ne facem o programare! Timpul petrecut acasa este atat de scurt incat uneori nu ne permitem sa-l „irosim” dormind. Nu este sanatos, dar daca am vrut democratie, asta e, acum o avem unsa pe paine.
      Gata, te poti misca! Cand ai intrat pe blogul meu te-am fotografiat instantaneu. Esti tare fotogenic cu tricoul cela, iar parul iti sta bestial!
      Noapte buna, totusi!

Lasă un răspuns

