Cum sa nu…?

Cum sa nu ma bucur de viata? Cum sa nu imi amintesc cu drag de acele zile? Cum sa nu astept o alta vara? Raspunsul este unul singur: nu se poate sa nu! Ma bucur de fiecare zi, imi amintesc cu mare drag si astept cu mare nerabdare!

Un puiut umanizat, adica sta doar printre ai casei, are regim special.

O colectie de urecheati, unul mai frumos ca celalalt, fiecare cu personalitate proprie. Unul care prefera sa stea la umbra:

Unul caruia ii place statutul de fotomodel (priviti ce urechi superbe are!):

Un urecheat mai amarat, are un defect la un piciorus:

Pusi unul langa celalalt nu prea au ce povesti, pe semne ca „frumusetea” il desconsidera pe cel mai putin inzestrat de natura (speram ca numai oamenii fac asta!):

Doi purcei care imi amintesc de „101 dalmatieni”:

Un catel de catel, adevarat „barbat in devenire”:

Mangaierile au fost permise:

La final de amintiri, o Cola pentru care nu mai conteaza ca lipseste patul de acasa; viseaza dusa in masina:

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Concediu 2012, Fotografii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Cum sa nu…?

  1. Rux zice:

    Nu stiu efectiv la ce sa ma uit maiu intai. Asa ca mut cursorul sus -jos sus jos… si ma trezesc in unul dintre cele mai frumoasa filme ale verii.
    Merci:D
    o miercuri superba!!

  2. Pishky zice:

    iepurasii , dar mai ales cel alb, m-au cucerit!

  3. fosile zice:

    Frumoase sint toate animalutele,dar Cola e de vis.
    Se viseaza catel de curte?

  4. abbilbal zice:

    Frumoase exemplare de pui, iepuri şi câini. Să aveţi cu toţii o noapte liniştită.

  5. dordefemeie zice:

    Ce colectie de animalute superbe….

  6. Zina zice:

    Drăgălașe animăluțe de curte ! Câinele are ochi frumoși, limpezi, iar iepurașul mai amărât e o dulceață.
    Puiul mi-a amintit de Chiorică, un pui al bunicii, Dumnezeu s-o odihnească ! De mititel a rămas fără un ochișor și a crescut numai pe lângă Maia, bunica. Vara, când mâncam în curte, sub cais, stătea pe speteaza scaunului bunicii și ea băga o îmbucătură în gura ei, una în cioculețul lui Chiorică. S-a făcut un cocoș falnic și a murit de bătrânețe.

  7. anastasia zice:

    Frumoase amintiri! Ţanţosul puiuţ este foarte haios!
    O zi minunată!

  8. phii!
    imi plac cizmele „muschetar” ale puiului; imi plac purcelusii deghizati in leopard; dar cel mai mult imi place dialogul tau cu blandetea aceea de catel!
    Zi faina sa ai!

  9. convietuire zice:

    Se vede clar: Cola era in lumea ei…aparte 🙂
    Frumoase iti sunt bucatile de amintiri de vara….

    • cafeauata zice:

      Cola, da, era in lumea viselor, isi amintea cum alerga libera prin curte, cum latra fara restrictii…
      Trebuie sa avem si amintiri frumoase, altfel de ce sa ne agatam cand ne sunt mai putin frumoase zilele?
      Imbratisari, cu drag!

  10. Minnie zice:

    Care dintre urechiati e Stampertje (iepurasul din Bambi)? Iar puiutul încaltat zau ca nu merita sa ajunga supa! :))

  11. anca zice:

    toti mi-au placut pana si purceii patati, chiar cred ca e o rasa rara.
    si puiul cu opinci 🙂
    toti sunt de rasa si foarte frumosi, nemaispunand de pufosii iepuri
    dar cel mai de clasa care mi s-a parut ca are un aer de superioritate fata de ceilalti e ultimul catel, care se pare ca sta prin casa, si e mai stilat si are deja o privire smechereasca :)) asa piezisa :))

    • cafeauata zice:

      Ma bucur ca te-au incantat necuvantatoarele mele!
      Ultimul catel este Cola, sorecarul nostru rasfatat sub patura, pe perina, oriunde vrea! Aici era „in transa”, dupa cateva zile petrecute cu animalutele de curte.

  12. Mihaela C.P. zice:

    Iepurele cu urechile blege este cel mai amuzant :).Fata de ceilalti, care au urechi mari, erecte, ca de magarus , el cu blegele lui m-a cucerit de la prima vedere :)) .
    Apropo de ce spunea mai sus cineva, si noi am avut un cocos chior de-un ochi, caruia i-am spus chiar Chiorul si saracul de el uneori cand devenea agitat sau se speria de cate ceva nu stia sa fuga ca orice gaina , ci se invartea intr-un loc, dupa ochiul cu care vedea.
    Numai minuni vii in articolul tau de astazi, una mai frumoasa si mai incantatoare ca alta.Si, desigur, Cola, bomboana de pe coliva , misterioasa cufundata in vise .

    • cafeauata zice:

      Stiu ca si tie iti sunt dragi! Din pacate urecheatii nu sunt prea sociabili, spre deosebire de catel, care ne-a acceptat imediat ce am povestit cu el.
      Cufundata bine era Cola, pentru ca de obicei latra la geam cand mergem cu masina!

      • Mihaela C.P. zice:

        Cand drumul parcurs cu masina este mai lung, o fi mai obosind si ea sa tot latre. Spre a va putea bucura si voi de putina liniste in calatorie :).

        • cafeauata zice:

          Anul trecut a latrat aproape fara intrerupere din Cluj pana in Iasi! Anul asta a fost mai tacuta, pe semne ca s-a mai maturizat, iar daca a fost si obosita, n-am avut nicio grija!
          Vise frumoase, Mihaela!

  13. addicted zice:

    Ioi, astfel de purcelusi nu am mai intalnit! 😆

  14. ellyweiss zice:

    Frumos si puiutul, superbi si iepurasii, mai ales pufosenia alba, dar m-au cucerit definitiv purcelusii „dalmatieni”. N-am mai vazut pana acum! Sunt absolut extraordinari 🙂
    Happy WW!

  15. SoriN zice:

    Mi-au placut purcelusii tare mult !
    O seara buna!

  16. cerasella zice:

    Frumoase amintiri! Urechiatii mi-au placut mult!
    O zi minunată!

  17. CARMEN zice:

    simpatici toti prietenii tai, cunoscuti în concediu! cei doi „dalmatieni” mi-au placut grozav! dar si cateii si puiul cu cizme si urechiatii pufosi :)) Într-adevar frumoase amintiri de vara!
    happy WW!
    PS: am dedus doar dupa data de publicare, ca aceasta este postarea pe care ai pregatit-o pentru Miercurea fara cuvinte 😦

  18. Spunsieu zice:

    minunata colectie, as vrea sa mai ajung si eu la tara si sa mai am animalute, simpatice poze!

  19. acuarele zice:

    Minunate animalele, cum stiu ele sa graiasca… doar din priviri! Prieteni devotati…
    Sigur ca da, viata e facuta s-o traim frumos, strop cu strop, si sa pretuim fiecare clipa de liniste, de frumos ce ne e data!

Lasă un răspuns

