In lipsa unui ghid

Din fericire pentru toti cei care trec la pas pe cont propriu prin locurile unde nu sunt ghizi, exista ajutoare.

Acest articol a fost publicat în Concediu 2012, Fotografii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la In lipsa unui ghid

  1. fosile spune:

    Fain ghid.
    In ordinea asta trebuie vizitate?
    Intii Borsec,apoi Ruginoasa si la sfirsit Cetatea Neamt?
    Multumim!
    Sper sa reusim si noi sa trecem macar pe la una din aceste destinatii.
    Noapte buna!

  2. dordefemeie spune:

    Utile indicatoare. Multumim de directie 🙂

  3. abbilbal spune:

    In lipsă de ghid ai fost un bun ghid. Mulţumesc.
    Să ai o zi liniştită.

  4. Zina spune:

    Frumos, Cafeluță ! Mai vedem și lucruri bune, făcute de oameni gospodari și inimoși. Poate iau și alții exemplul !
    Happy WW !

  5. Spunsieu spune:

    in sfarsit vad si eu niste panouri explicative facute ca lumea, colorate, atractive, bine intretinute, arata grozav

  6. Minnie spune:

    Foarte frumos si bine de stiut!
    Happy WW!

  7. ellyweiss spune:

    Excelenti ghizi toate aceste panouri, inscriptii. Sunt de mare ajutor celor ce viziteaza locurile.
    O noapte buna!

  8. acuarele spune:

    Pozele acestea imi reinvie dorul de munte, de brazi si de linistea de-acolo! De vacanta si ragazuri placute sufletului…
    Cativa oameni destepti au stiut sa valorifice frumusetea locurilor prin aceste panouri si indicatoare, cinste lor si la mai multe astfel de initiative si prin alte zone ale tarii!
    Te sarut, Cafeluta! Zile frumoase voua!

    • cafeauata spune:

      Parca nu eu am fost pe acolo sau parac a trecut o vesnicie de atunci!
      Din fericire inca mai sunt gospodari care fac ceva, nu asteapta sa faca altii.
      Imbratisari, Acuarela draga!

  9. servus!
    am intarziat putin, s-a inchis sezonul la excursii?

  10. Georgiana spune:

    din Ruginoasa îmi trag și eu seva! tatăl meu și implict bunicii mei îs din Ruginoasa! 😛

  11. cafeauata spune:

    Trebuie sa fii tare mandra, daca te gandesti ce oameni importanti au trecut pe acolo! Domeniul este superb!

  12. eumiealmeu spune:

    mi-ai făcut poftă de drum! prin Ardeal mai toate lucrurile de valoare sunt semnalizate. de fapt, am observat că și pe aici au început asta, de când cu ministerița blondă. sper să se țină de treabă pentru că uite ce influență ai în mine… 🙂
    așa probabil vor reacționa toți… hai la druuuuuuuuuuum, vor zice!

    • cafeauata spune:

      Daca au inceput sa se miste lucrurile in bine, probabil vor continua, bravo lor! Cum am vazut, vara asta ai fost „mai cuminte” decat noi, asa ca te cred ca ti-e dor. Ce zici de un drum in Ardeal?

Lasă un răspuns

