A 21-a zi

Au trecut cele 20 de zile muncite fara intrerupere! Multumesc!

Cea mai buna solutie pentru relaxare? Iesirea in natura, cu siguranta! Gandind asa, deja era planificata plecarea din oras, fara a fi hotarata destinatia. Alegerea s-a dovedit a fi mai usoara decat credeam, din momentul in care am vazut ca era 10.30 cand m-am trezit. Variantele au ramas putine, trebuia sa ne gandim la ceva apropiat de Cluj, asa ca am ales intrarea din spate spre Cheile Turzii, cu atat mai mult cu cat de ani buni n-am mai fost in zona, asta dupa ce era o perioada cand toata vara bantuiam pe-acolo.

Surpriza mare a fost cand am vazut ca mult mediatizata autostrada Transilvania merge (o vreme) in paralel cu drumul spre Petrestii de Jos. Evident, i-am facut o poza, ca de circulat pe ea inca nu am circulat.

Vederea Cheilor este mereu o placere, niciodata cred ca nu voi inceta sa le admir si sa recomand tuturor sa le vada.

Prin frigider nu am gasit mare lucru de pus „la pachet”, dar cele care ne sunt de stricta necesitate nu ne-au lipsit (sticlutele contin cafea, evident).

Cola era curioasa la ce mancam, dar pentru ca ii este „deranjat” stomacul, n-a primit nimic. (Ajunsi acasa am incercat sa-i dau gem de afine, dar nu a fost ineresata, i-am facut o infuzie din frunze de afine pe care am amestecat-o cu apa ei si ii voi lasa doar orez fiert pentru atunci cand o va lovi foamea. Deocamdata i-am bagat in gat doua comprimate de Eridiarom, pastile naturale de afine. Sper ca maine va fi bine).

Altfel fiind vesela, acelasi catel latracios pe care il stim, ne-am si distrat ridicandu-i urechile ca la un doberman. Tot frumoasa este!

Nu am zabovit mult, dar si aceasta iesire a facut mai mult decat un flacon plin de antidepresive (sunt total impotriva lor!) si ii multumesc celui care a fost si este alaturi de mine, facand posibile astfel de evadari!

Sa fie o saptamana usoara, cu reusite in tot ce ne propunem si in toate cate avem de facut!

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la A 21-a zi

  1. fosile spune:

    Frumoase sint Cheile,indiferent din ce parte mergi.
    Atita doar ca la sfirsit de saptamina e tare mare aglomeratie.Sau asa era intr-o vreme.Poate acum merge lumea in alta parte.
    Cola e o minunatie si-mi inchipui ca s-a distrat pe-afara.
    Sa ai ( aveti) o saptamina usoara si frumoasa!

    • cafeauata spune:

      Multumesc la fel sa fie si pentru tine!
      Doar cine nu a vazut niciodata Cheile nu stie cat e de frumois…
      In vremea cand eram nelipsiti in zilele de sambata sau duminica, devenise ca un floster, unde cel putin 8 din 10 turisti vorbeau prea tare ungureste. Asta m-a deranjat si a devenit un motiv pentru care nu am mai mers.
      Cola da, nu-si incape in piele cand suntem afara!

  2. Zina spune:

    Să fiți sănătoși și să mai faceți plimbări frumoase ca asta !
    Eu nu am văzut Cheile Turzii, doar Cheile Bicazului, dar toate cheile sunt spectaculoase.
    Un pupic pe creștetul Colei și o săptămână bună tuturor !

    • cafeauata spune:

      Multumim, Zina, la fel sa fiti si voi!
      In Cheile Bicazului am fost anul trecut, dar eu avand rau de inaltime si uitandu-ma spre cer, acolo unde se terminau stancile, mi s-a facut rau si nu am stat prea mult. Pot spune ca sunt spectaculoase!
      Pupicul i l-am dat, multumiri si un pupic pleaca de la noi catre Kory!

  3. convietuire spune:

    Săptămână frumoasă şi ţie, Cafeluţă! Să ai parte şi de clipe de odhnă….

  4. Buna dimineata!
    Frumoase poze! De fapt, pozele sunt „dupa chipul si asemanarea fotografului”, nu?
    Precizarea cu sticlele si continutul lor e pentru mine? :))
    Spor la treaba sa ai tu iar voua, o saptamana minunata (dupa chip si asemanare…) !!!

    • cafeauata spune:

      Buna dimineata (la 10 seara!)! Se pare ca functionam pe diferite fusuri orare, dar nu-i bai!
      La prima intrebare sunt unii care raspund cu „da”, iar mie imi convine!
      Precizarea este cu dedicatie, asa cum bine ai inteles!
      Doamne ajuta! Sa fie o saptamana lina pentru noi si pentru toti cei dragi noua!

  5. acuarele spune:

    Minunat mod de a petrece timpul liber, ai dreptate, iesirea in natura nu se compara cu nimic altceva, iar traseul ales de voi este unul deosebit de frumos!
    Sper ca e mai bine Cola… Frumoasa, e adevarat! 😉
    Am auzit si eu acum ceva ani de Eridiarom, se gaseste la Plafar?

    • cafeauata spune:

      La cat de putin este el, domnul timp liber, trebuie sa iesim, altfel cred ca as face hepatita cronica de oboseala zilnica.
      Multumesc, Cola si-a revenit dupa prima doza de Eridiarom, asa ca il recomand cu incredere. Se gaseste in farmacia umana si costa intre 5 si 6 lei.
      Te sarut!

  6. Mihaela C.P. spune:

    Era si o reclama cu un caine fioros care alearga la mirosul nu mai stiu carui salam si pe masura ce se apropie, i se pune piedica un sertar mai mare decat el si abia atunci se vede marimea naturala si fiorosenia catelului :). Asa si cu Cola, e mica dar poate parea si mare si fioroasa, daca o gatesti ca de Halloween .

    • cafeauata spune:

      Si cand ne jucam (asta inseamna ca noi stam cu mana intinsa si Cola ne muscaceste!) scoate niste sunete de caine fioros si isi arata toti dintii de parca acum ne mananca de vii…

  7. eumiealmeu spune:

    da, eu nu știu ce înseamnă să muncești așa, neîntrerupt. când i-am spus odată unei fete de la salonul unde mai merg eu uneori cât câștig a început să râdă de mine… o cofetăreasă ia cu vreo 10 milioane cel puțin în plus față de dv, a zis ea.
    da, ar fi de invidiat, dacă ar avea programul meu, adică o zi, două pe săptămână și ar câștiga mult, dar să stea 12 ore pe zi, fără zi de odihnă, poate să ia și de 30 de ori mai mult decât mine și eu nu consider că a făcut o afacere.
    acum, cel mai rău este când și muncești mult … și nici bani mulți nu iei.
    dar uneori mai este nevoie și de sacrificiu. mai ales pe vremuri de-astea … crizate… în care nu mai găsești nimic altceva de lucru…
    te admir pentru că găsești energie!

    • cafeauata spune:

      Ai dreptate cand spui ca nu exista bani care sa tine loc de cei dragi, la fel cum e drept ca nu tare multe variante am, de aceea consider ca acest sacrificiu a trebuit facut. Mai usor sau mai chinuit, trec toate, important este sa fim sanatosi si sa stim sa ne bucuram de orele in care suntem impreuna. Greul cel mare a trecut, de-acum fiecare duminica va fi libera si pentru mine, asa ca vom putea bantui prin imprejurimi.

Lasă un răspuns

