Hoinareala prin Cluj

Intr-una din putinele zile in care timpul ne-a permis sa „batem” strazile, am incercat sa fac fotografii cu orasul, ca si cum as fi fost un turist. Vad ca este mai frumos asa decat pe viu.

Pe semipietonala „B-dul Eroilor”, fosta „Petru Groza”.

Obligatoriu de aratat Teatrul National.

Indiferent daca ne place sau nu, statuia lui Avram Iancu din fata Catedralei Mitropolitane este a noastra.

O cladire frumoasa (nu singura!): Casa Invatatorului .

Clujul are si piste pentru biciclete (Calea Dorobantilor, fosta B.N. Antal)!

Ne-am oprit la vanzatorii de flori (fosta si actuala P-ta Cipariu).

Am facut o halta inainte de a ajunge acasa (B-dul Titulescu, fosta „Pata”). Sfarsit frumos de saptamana!

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Hoinareala prin Cluj

  1. acuarele spune:

    Clujul… alta lume, alta viata! 😉
    Frumos tare!
    Ma bucur sa va revad, si imi place zambetul tau! 🙂

  2. 🙂 sa nu spui ca ai cafea in sticla!!!!

  3. Zina spune:

    Cafeluță, da’ n-ai luat-o și pe Cola la plimbare ?… 😦
    Frumoase locuri și frumoase fotografii !
    O seară plăcută !

    • cafeauata spune:

      Multumesc, Zina!
      De data asta Cola a ramas acasa, ea nu este incantata de plimbari lungi pe asfalt. Daca iesim undeva „la padure” nu se satura de circulat, in oras insa prefera doar aleile dintre blocuri, locurile stiute.

  4. fosile spune:

    E ca si cum m-as fi plimbat eu pe unde sint pozele.
    Ce de nori erau.Se pregatea de ploaie?
    E frumos Clujul.Mergind pe strada remarc cite o cladire,cite un aspect,dar vazindu-l in poze imi dau seama cit mi-e de drag orasul asta.
    Mai vreau poze cu Clujul!

    • cafeauata spune:

      Si eu m-am mirat cand am vazut pozele! Clujul e mai frumos asa, cand il privesti din fotoliu, relaxat, nu alergand spre servici cu zeci de ganduri…
      Vor mai fi poze cu Cluj, poate facem un concurs?

  5. Zina spune:

    Cățeaua noastră, Molly, mama lui Zorro, era super-citadină ! La plimbare se urca și mergea pe soclurile de ciment mai joase ale gardurilor, așa cum fac copiii ! 😀

  6. Mihaela C.P. spune:

    Hoinareala si fara Cola?

  7. Foarte frumos orașul, sunt foarte impresionat, aproape că ai impresia că ești în altă țară!

    • cafeauata spune:

      Clujul chiar este frumos, ma bucur ca iti place!
      Da, seamana cu alta tara, ai impresia asta cand vezi pozele, nu si cand mergi sau vii de la serviciu. Tocmai din acest motiv e bine sa facem cate o iesire prin oras, pe jos, in timpul liber.

Lasă un răspuns

