Singurele momente de tacere

Cola este un catel care are tare multe impresii de impartasit. Asa se face ca singurele momente in care tace, sunt cele cand doarme.

In prima faza, cand o loveste somnul, doarme oriunde.

Dupa primul vis isi schimba locatia pentru un loc mai comod.

Iar dimineata, cand noi ne pregatim de o noua si minunata zi de lucru, intotdeauna ne face in ciuda din pat. Viata de caine!

 

Acest articol a fost publicat în Cola si alti catei, Fotografii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Singurele momente de tacere

  1. slowaholic zice:

    Ahhhh, ce imi place ultima fotografie! Un pupic pe nasucul somnoros. 🙂

  2. Pishky zice:

    dulce sa-i fie somnul, iar ultima fotografie este absolut fabuloasa!

  3. pandhora zice:

    ce dulcica e iar ultima fotografie este adorabila 🙂

  4. Rux zice:

    Cora este o frumoasa si scumpa:D!! salutari de la mine si Dodo:P
    Si o zi de miercuri cu bucurii si zambete:)

  5. Kadia zice:

    ce-mi place nasucul iesit de sub perna! Superba poza!

  6. abbilbal zice:

    Este mare şmecheră.
    Să ai o zi faină.

  7. dordefemeie zice:

    Ce dragalas e boticul de sub plapuma… chiar sa mori de ciuda ca nu poti lenevi cu ea…

  8. Zina zice:

    E adorabilă ! Câți ani are Cola ?

  9. anastasia zice:

    :)) Viaţă de câine! :))
    o zi minunată!

  10. Spunsieu zice:

    am si eu un carnat nemtesc in bloc, sunt tare simpatici, coboara si urca cu mine cu liftul si se uita cu niste ochi blegi la mine…al tau e frumos si lucios, imi place

  11. fosile zice:

    Frumoasa catelusa ai.
    Si zici ca numai atunci tace?
    Nu latra si in somn?

  12. 🙂
    Si eu care eram invidios pe cei fara griji!!!
    Sa ajung sa imi doresc „viata de caine”???
    Buna dimineata! Spor la lucru!

    • cafeauata zice:

      Daca te gandesti ca 10 ore pe zi e singura in casa, poate nu-ti mai doresti vaiata de caine. Sau poate ar compensa giugiuleala de dupa ora sapte seara?
      Vise frumoase sau buna dimineata!

  13. Larisa zice:

    ce draguta este! asa este si catelul meu, singurele momente cand este cuminte, sunt atunci cand doarme :))

  14. Mihaela C.P. zice:

    Tacere?! Adica nu sforaie? 🙂
    Asa viata de caine, sa tot ai!Si ai mei dorm lati cand eu plec dimineata la munca, sa fac bani ca sa le luam (si) lor de mancare :). Aia e, stapani de catei ce ne credem, trebuie sa muncim ca sa ii intretinem noi pe ei, in schimbul giumbuslucurilor si a voii bune cu care ne rasplatesc si intampina in fiecare zi.

    • cafeauata zice:

      Nu, Cola nu prea sforaie, spre deosebire de pechineza pe care am avut-o cu ceva timp in urma.
      Bucuria cu care ma primeste merita orice efort. Plus de asta nu vorbesc niciodata singura, ea este intotdeauna langa mine.

  15. addicted zice:

    Pare cuminte rau, sper sa nu raman doar la „pare”. :)) Buna viata asta de caine…

  16. ellyweiss zice:

    Se vede si din aceste fotografii ca-i un catel foarte fericit. Sa-ti traiasca!
    O miercuri cat mai placuta!

  17. CARMEN zice:

    Un pupic de Noapte Buna pentru Cola! 🙂 o rasfatata!
    Happy WW! 🙂

  18. acuarele zice:

    Asa dorm eu, cu drag si pofta, cand pleaca sotul la serviciu si eu sunt (inca) in vacanta!… :))
    Sa va traiasca, e un sufletel ales Cola! 😉

    • cafeauata zice:

      Multumim pentru urare, va dorim tot binele din lume!
      Adevarul este ca cel mai bun somn este acela cand vezi ca celalalt pleaca la munca. Cand e invers, eu obisnuiesc sa fac bot!

  19. Fac ce fac si mai dau o geana pe-aicea, sa-i mai vad odata „periscopul” 😀 Mi-e tare drag nasul lasat strategic afara si parca vad cum ochiul se deschide fin la orisice zgomot mai suspect… Cunosc foarte bine pozitia aia de somn, e specifica tuturor sorecarilor. Eu trei am avut si toti trei au exersat-o!
    In alta ordine de idei, atentie la scari! ( http://www.animalutul.ro/caine/boli-si-tratament/de-ce-au-cainii-tekel-probleme-cu-spatele/1178/ ).

    • cafeauata zice:

      Inca periscop nu i-am spus, dar se potriveste super! Asa cum spui, vede si aude tot, de acolo, de sub plapuma si Doamne fereste sa auda cheia in usa ca instantaneu e supertreaza! Multumesc pentru link si pup cateii!

Lasă un răspuns

