Tacere pe podul cetatii

Intr-un astfel de loc poti doar sa fii fericit si… tacut.

Acest articol a fost publicat în Concediu 2012, Excursii, Fotografii, Stari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Tacere pe podul cetatii

  1. abbilbal spune:

    Frumoasă fotografie ce inspiră linişte deplină.

  2. Zina spune:

    O fotografie foarte reușită, luată dintr-un unghi excelent. Am fost demult la Cetatea Neamțului și mi-a plăcut grozav acolo. Nu numai cetatea, ci și împrejurimile.

  3. Frumoasa fotografie! Uite nu stiam ca si la Cetatea Neamtului au strajeri, ca la Alba! Si costumatia e interesanta, camasa aceea mai mult ie, stransa in brau, excelenta paralela intre vechimea cetatii si portul popular stilizat! Si mai interesant e ce tine „cavalerul” in brate, scut nu e, halebarda nu e, si pe atunci aveau caini de paza?
    Iata ce inseamna o fotografie-document, care ofera o multime de informatii! 🙂
    Buna dimineata!

    • cafeauata spune:

      Cred ca la Alba sunt strajeri ca si la Neamt, nu invers! Cel din poza tocmai isi facea rondul impreuna cu extraordinar de vigilentul catel si s-a lasat fotografiat doar dupa cateva promisiuni serioase. Eh… de dragul istoriei, am promis!

  4. acuarele spune:

    Super frumos, Cafeluta!… 😉

  5. Pishky spune:

    foarte frumoasa fotografie… mereu mi-au placut ruinele ramase in urma unor mai castele, daca mai sut si intacte pe interior ar fi perfect! Happy WW!

  6. dianaalzner spune:

    Ce poză frumoasă! Podul seamănă cu cel de la cetatea Poienari.

  7. anastasia spune:

    🙂 am si eu cateva fotografii foarte frumoase de la Cetate!
    multumesc de amintire!
    o zi minunata!

  8. Cris-Mary spune:

    Frumoasa fotografia .. inca un loc pe care nu l-am vizitat dar care mi-ar placea sa-l vizitez. O zi minunata iti doresc!

  9. Andrei spune:

    Frumos:) Happy WW.

  10. adriana spune:

    mi-ar placea o clipa de tacere acolo!

  11. Larisa spune:

    Ador cetatile. Frumoasa poza!

  12. ellyweiss spune:

    Cate locuri frumoase sunt in tara noastra care ar trebui vizitate! Din pacate, sunt atat de departe…
    Happy WW!

  13. Mihaela C.P. spune:

    Mie mi se pare podul cam periculos, cu balustrade cam joase peste care un om mai inalt ar putea cadea. Daca se zbatea putin catelul, ar fi destabilizat usor echilbrul celui care il tinea.

    • cafeauata spune:

      La fel mi s-a parut si mie, mai ales ca am rau de inaltime, dar facand poze „strajerului” am uitat unde ma aflu. E bine sa mergi prin mijloc si sa povestesti cu catelul ca sa ii distragi atentia, asa riscurile sunt mai mici. La intoarcerea pe pod catelul a mers singur, eu nu puteam sa-l iau in brate si am vrut si eu poze.

  14. CARMEN spune:

    wow! Cetatea Neamtului spui? am notat! trebuie sa o vizitez si eu, neaparat!
    Happy WW! 🙂

Lasă un răspuns

