Primele sapte zile

Prima saptamana de munca dupa concediu. Tone de acte ramase nefacute, adunate pe birou, un proiect al sefei neterminat din cauza ca eu lipseam, plus toate cele zilnice. N-a fost timp de acomodare, am intrat direct in miezul problemelor. Iar daca mai pun la socoteala si sambata si duminica muncita cate 12 ore, e usor de inteles ca deja neuronul imi este obosit. Si inca ceva: prima zi libera va fi 2 septembrie, pana atunci alarma telefonului va suna in fiecare dimineata. Uf!

Dar, oricat imi va fi de greu, voi cauta in fiecare zi un moment (cel putin) de fericire. Azi, m-am bucurat mai mult ca alta data de halatul tinut de sotul meu cand cu mare greu m-am ridicat din pat, setata sa merg la servici. La fel face zilnic, dar azi a fost… altfel. Poate pentru ca este 19 si avem fix 29 de ani si jumatate de cand ne trezim unul langa altul.

Si a fost drumul spre Borsec…

Acest articol a fost publicat în Concediu 2012, Excursii, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Primele sapte zile

  1. fosile spune:

    Frumoase imagini.
    Si cele scrise si cea foto.
    La multi ani!

  2. prasnelius spune:

    Vă urez !Mulți Ani Fericiți înpreună !!!!!!!!!

  3. dianaalzner spune:

    Ce surpriza!
    Ma bucur ca ai revenit pe blog, ne-ai lipsit, Cafeluto. Cu serviciul stiu cum este, dar strategia ta de a te bucura in fiecare zi, este inteleapta.
    Azi aveti o aniversare importanta. Va urez sa fiti impreuna pentru totdeauna, ani multi si fericiti pe care sa-i petreceti in dragoste si buna intelegere! 🙂

    • cafeauata spune:

      Multumim si va dorim la fel si voua!
      Sper ca daca eu punctez un moment, doar un moment de bucurie in fiecare zi, spre bunastarea neuronului meu, se vor molipsi si altii.

  4. ca de obicei, eu ajung cand se stinge lumina in sala!
    dar tot spun LA MULTI ANI!

  5. fosile spune:

    Si uite asa,din cauza unei aniversari,nu vedem si nu apreciem cit de greu este sa revenim la munca dupa concediu si cit iti este tie de greu sa reiei totul din urma,daca nimeni nu te-a inlocuit cit timp ai lipsit.
    12 ore zilnic,timp de sapte zile fara pauza e foarte mult.Dar dupa concediu cred ca-i cumplit.

    • cafeauata spune:

      Ma gandesc ca poate lumea ori este propriul sef, ori lucreaza la bugetari, in ambele cazuri situatia fiind total diferita de a mea. De aici si faptul ca nu-mi plange de mila!
      Este cumplit, dar timpul nu se opreste in loc. Zilele trec unele dupa altele si vor fi si zile libere, doar sa am rabdare.
      Vezi ce inteleapta sunt?

  6. acuarele spune:

    Am trimis un comentariu care nu s-a inregistrat, revin acum, cu o mica intarziere:
    La multi ani frumosi cu sanatate si bucuriii depline, sa va iubiti cu fiecare zi tot mai mult, sa va fiti aproape neincetat, sa impartasiti doar clipe ca acestea!
    E foarte bine ca ai lasat toate „obligatiile” si ai plecat in concediu, sotul meu a facut contrariul, si astfel si l-a ratat pe acest an, doar ca sa faca voia sefilor pretentiosi! Si noi am fost nevoite sa mergem la mare fara el… De altfel, treaba e tot timpul si nu se mai termina, dar timpul tau liber e mai important, odihna, confortul psihic, rencarcarea bateriilor. Caci meritam, cu varf si indesat, sa gustam din toate Darurile ce ne-au fost lasate spre a ne destinde si bucura, sufleteste si trupeste.
    Zle frumoase iti doresc, Cafeluta draga! 🙂

    • cafeauata spune:

      Multumim pentru urarile facute cu atata caldura si le intoarcem cu drag si catre voi!
      Am reusit sa dispar doua saptamani din „minunatul” colectiv si inca sunt alt om. Stiu ca imi va trece, nu se poate altfel atunci cand esti printre ei.
      Sefii? Da, unicul lor rol este sa fie pretentiosi, sa ne faca sa credem ca doar munca este cea care conteaza. Uneori nu avem prea multe variante si atunci scrasnim din dinti si devenim cu buna stiinta robotei. Vremurile pe care le traim parca vor neaparat sa stearga frumosul din sufletele noastre, de aceea lupta noastra este continua si obosim mai mult decat atunci cand aveam mai mult timp pentru sentimente.
      Te imbratisez!

  7. Zina spune:

    Ai grijă ! Genul acesta de program e cea mai sigură cale de a-ți submina sănătatea. Știu că sunt priorități în fața cărora nu ai de ales, dar 12 ore pe zi timp de zece zile este mult prea mult.
    Să fii sănătoasă și să fiți fericiți împreună, tu și soțul tău, până la adânci bătrânețe ! 🙂

    • cafeauata spune:

      Multumim, Zina!
      Pe cat pot, am grija, iar cand nu pot sub nicio forma sa-mi scurtez programul, caut ceva care sa imi incarce bateriile din mers. Inca putin si e 2 septembrie!

  8. Mihaela C.P. spune:

    2 septembrie imediat vine. Toamna si iarna vin repede, vara vine mai greu si dispare rapid :).
    Numai bine si la multe sarbatori de acum inainte!

Lasă un răspuns

