Momente

In viata exista momente care raman sa ne bucure pentru totdeauna. Cel mai adesea suntem tentati sa spunem ca sunt prea putine. Poate sunt exact cate trebuie sa fie…

Un moment.
Acest articol a fost publicat în Concediu 2012, Excursii, Fotografii, Stari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Momente

  1. fosile spune:

    Saru’mina!
    Bine ai revenit Cafeluta !
    Nici nu-si putea dori sotul tau un moment mai frumos la apus,in mijlocul unei paduri bogate,in mijlocul muntilor.
    Multumesc pentru acest „moment”!

  2. mirandaart spune:

    asta asa e
    viata e plina de momente frumoase, dar noi le vedem decat pe cele triste

  3. Servus!
    Bucuros de revenire, bucuros de vedere!
    Parca e sculptura in miere sau in chihlimbar!
    daca era dimineata, vedeam si cafeaua cafelei! 🙂

    • cafeauata spune:

      Bucuroasa si eu!
      Cafeaua cafelei era undeva pe acolo…, pe la sot probabil (momentul zilei nu are nimic in comun cu cafeaua savurata la orice ora).
      Daca tot ai facut comparatiile, sa spunem ca prefer o sculptura in chihlimbar, e mai de durata…
      Seara si duminica frumoasa!

  4. convietuire spune:

    Mă bucur mult că ai revenit… mi-era tare dor de un astfel de moment 🙂
    Cu drag te îmbrățișez!

  5. acuarele spune:

    Ma bucur asa de tare ca ai revenit aici cu cafeluta ta calda, care imi lipsea, iar poza este cu adevarat splendida!…
    Iubesc aceste momente, si dupa o varsta am ajuns si eu sa le stiu aprecia la justa lor valoare! Multe sau putine, de noi depinde sa le valorizam, atunci cand avem ocazia. Mai greu cu oboseala si rutina, iar aceste iesiri in natura ne fac bine de tot si avem nevoie vitala de ele!
    Te imbratisez strans si merg sa-mi fac o cafea… cu tine in gand!

    • cafeauata spune:

      Poate as mai fi stat „la colt”, dar dupa mailul tau am aprofundat ceva ce pana acum era doar teorie. Multumesc!
      Ideea este ca in fiecare zi trebuie sa gasim ceva bun in viata noastra si sa le sarim pe cele neplacute. Uneori ne reuseste, alteori ne ia valul nemultumirilor, din pacate. In concediul care a trecut au fost atat de multe momente frumoase, incat deocamdata rutina nu ma deranjeaza, ma inspir din pacea acelor zile.
      Te sarut cu mult drag!

  6. cammely spune:

    ma bucur ca ai avut parte de un concediu placut
    acum sa te vad mobilizandu-te cu o cafeluta strong ca-i greu sa-ti reintrii in atributii dupa concediu, eu cel putin asa patesc de fiecare data, parca asi mai vrea putin din acele momente , dar vorba ta „poate sunt exact cate trebuie sa fie…”
    duminica faina sa ai!

    • cafeauata spune:

      Din fericire la intoarcerea la munca nu am avut ragazul de a intra in ritm incetuc si cu treaba buna, deja prima zi a fost vijelioasa! Dar nu-i bai, sa fim sanatosi, sa avem intelepciune si putere, sa punem banut pe banut pentru alta tura de hoinareala.
      Zi faina si tie!

  7. Zina spune:

    Încă o dată: Bine ai revenit !
    Am văzut cine e Cola și, îți spun drept, m-ai lovit drept în inimă. Mă gândeam eu că e un animăluț, probabil un cățel, dar când am văzut că e teckel… Am avut și noi. Era colorat întocmai ca și Cola. S-a dus acum un an, așa că îți dai seama de ce am spus că m-ai lovit în inimă.
    Să-ți fie sănătoasă și să te bucuri de ea cât mai mult timp!

    • cafeauata spune:

      Bine ca te-am regasit la tine cu minunea de Cori si acum te gasesc aici!
      Cola este un catel (catea suna urat) cu personalitate debordanta, al patrulea catel pe care il avem. Ii intrece pe toti cu incapatanarea ei.
      Nu ma mira lovitura la inima, pentru ca Jessi (canichul plecat acum trei ani de langa noi) inca este vie in amintirea noastra si cand vedem undeva un canich, suntem topiti. La fel se intampla si cu peckinezii, cu toate ca fetita noastra a murit acum 14 ani! Sunt suflete care ne marcheaza pentru toata viata, asta e sigur.
      Sa aveti zile pline de bucurii si catel sanatos si vesel mereu!

  8. Mihaela C.P. spune:

    ce multa lume se bucura ca ai revenit! Ne-ai lipsit , vezi ? 🙂
    M-am tot intrebat si credeam ca m-am lamurit, dar acum iar nu sunt sigura dupa primul comentariu de la acest post. Scuza-mi curiozitatea si indiscretia , dar din poze eu credeam ca ”Fosile” este tovarasul tau de viata. Din cum scrie el aici, parca nu ar mai fi asa .Ce mister! 😀

  9. Gabriela spune:

    Ma bucur sa intalnesc aici, atatia oameni frumosi din Cluj. Poate facem un club. 🙂 Am inteles ca ai revenit dupa o pauza. Mai avem nevoie si de ele. Dupa o astfel de revenire, constat ca pauzele sunt bune si ca sunt momente in care stai sa te repliezi, sa te analizezi si sa scrii mai bine. Iti doresc o zi minunata!

    • cafeauata spune:

      Ma bucur sa te vad pe la mine! Suntem destul de multi clujeni, pe cativa ii stiu deja si sunt grozavi si in viata reala, poate vei fi si tu in „gasca” lor…
      Recunosc ca nu ma consider o scriitoare, ce se vede pe blog sunt doar ganduri, stari, uneori frustrari pe care le descarc. Important este ca ma ajuta, iar daca sunt si persoane care zambesc cand citesc sau care se regasesc in ce citesc aici, e si mai bine. Nu ma consider o pretioasa din nici un punct de vedere.
      Seara linistita, Gabriela!

Lasă un răspuns

