La Goga

Pozele sunt facute anul trecut in interiorul Muzeului Octavian Goga din Ciucea.

Multe altele la Carmen.

Acest articol a fost publicat în Excursii, Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la La Goga

  1. tu1074 zice:

    Ce minunat arată ! Frumos îngrijit !
    Au un farmec deosebit casele acestea,conacele acestea vechi !
    Fotografiile sunt frumoase tare ,felicitări !

  2. Frumos! Un sentiment de pace…

  3. dordefemeie zice:

    Ce atmosfera calda si placuta…

  4. CARMEN zice:

    emotionant! In asemenea locuri, esti patruns de sentimente înaltatoare.
    eu am vazut casa de la Rasinari ( am locuit 30 de ani în Sibiu), pe cea de la Ciucea înca nu am avut ocazia sa o vizitez.

  5. fosile zice:

    Multumesc,Cafeluta pentru amintirti !
    Am fost acolo de mai multe ori si de fiecare data cu aceiasi emotie.

  6. redsky2010 zice:

    sper sa mergeti si anul acesta, sa vedem poze proaspete 🙂

  7. Frumos muzeu și frumoasă colecție de imagini!

  8. abbilbal zice:

    Frumoase detalii.
    Să ai o zi la fel de faină.

  9. Zina zice:

    Un loc minunat de frumos. Muzeul Octavian Goga îmi amintește de casa lui Cezar Petrescu de la Bușteni.
    Reușite fotografii

  10. cammely zice:

    excelente poze, eu nu le mai am desi am fost acolo de nenumarate ori, am doar cateva poze, poate scanate sa le mai pot posta, altfel nu vad cum
    merita vizitat acest muzeu, te simti mult mai bine asa pe viu, nu stiu de ce, dar acolo parca e o oaza de liniste si impacare

    • cafeauata zice:

      Tot e bine ca mai ai poze din acelea adevarate, pe hartie foto.
      Noi speram sa-l vedem si anul acesta, fiind un loc care te cheama sa-i redeschizi usile…

  11. andreiraduM zice:

    Hei, hei!
    Bun gasit.

    Hmm… patina timpului si urma celui ce a fost Octavian Goga.
    🙂
    Mi-ai reamintit poeziile lui. Pline de istorie!
    Multumesc.
    O zi minunata iti doresc.

  12. zdwub zice:

    Anul asta aveam planificat sa ajung si eu pe acolo…incepusem sa renunt la idee, dar vazand si pozele de la tine m’ai convins ca nu trebuie sa renunt, ca trebuie sa ajung si acolo 🙂
    Happy WW:)

    • cafeauata zice:

      Daca poti, nu rata ocazia! Este un grup de oameni deosebiti care se ocupa de Muzeu si care povestesc cu atata daruire despre cine a fost Goga si sotia lui Veturia, ca si despre prietenul lor Ady Endre, incat uiti in ce vremuri traiesti.
      Vara frumoasa!

  13. Alex zice:

    Frumoase imagini. Ce bine că s-au păstrat atât de bine toate cele ce amintesc de marele poet. Sper să ajung să vizitez şi eu acest loc. La Răşinari am fost.
    O seară bună! 🙂

  14. Melly zice:

    Superbe interioare! Chiar merita vazut!
    O seara placuta iti doresc!

  15. ellyweiss zice:

    Nu am avut ocazia de a vizita, dar intr-adevar se vede grija deosebita pentru acest conac. Totul e in perfecta ordine si intretinut la marea arta. Un respect desavarsit pentru marele O.Goga.
    Multumiri pentru turul virtual prin muzeu 🙂
    O zi minunata!

    • cafeauata zice:

      Respect deosebit si pentru oamenii extraordinari care pun suflet acolo! Totul este perfect aranjat, ca si cum sotii Goga doar au iesit la plimbare pe sosea…

  16. slowaholic zice:

    Wow! Ce atmosfera! Parca m-am intors in timp… 🙂

  17. Diana Alzner zice:

    Abia acum am pasit in acest muzeu, datorita tie, Cafeluto. 🙂

  18. Sara zice:

    Mulțumesc pentru frumoasa vizită ce mi-ați oferit-o la muzeul Octavian Goga!
    O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

