Primele poze

Am primit un aparat foto (dupa ce acum doua luni am dat de pamant cu HP-ul), atat cat am nevoie sa „ma joc”. Primele poze facute cu C10 sunt promitatoare. Voi invata sa fac setarile cele mai bune, doar sa ies din transa de oboseala in care ma aflu.

Acest articol a fost publicat în Fotografii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Primele poze

  1. oboseala?
    langa cafea?
    nu se poate!

    si eu am un aparat obisnuit (criteriul – cel mai ieftin!), dar ma simt bine!
    Duminica faina sa aveti!

    • cafeauata spune:

      Iti spun eu ca se poate! Bine ca trece…
      Adevarul este ca ajunge un aparat performant in casa, pentru cine este mai experimentat. Pe al meu l-am primit incarcat cu atata iubire, incat face cat unul de ultima generatie!
      Sa-ti fie saptamana incarcata de frumos!

  2. Pentru inceput sa sti ca sunt minunate…..

  3. fosile spune:

    Sint foarte frumoase pozele.
    Sint curios cum ies cele din natura,dar cred ca bine.
    Se pare ca toate aparatele Fuji au acelasi tip de setari,diferentele constind in posibilitatea de aapropia distantele.
    Succes in continuare!

    • cafeauata spune:

      Multumesc!
      Urmeaza si poze de afara, ca sa vezi si tu calitatea lor. Eram multumita si de HP-ul decedat, acum imi va trebui putin timp sa ma obisnuiesc cu acest C10, care parca este mai mic, plus ca este negru (nu argintiu!). Chestie de obisnuinta…

  4. convietuire spune:

    nu se simte oboseala… 🙂
    o saptamina frumoasa, cafeluta!

  5. Mihaela C.P. spune:

    Noul aparat este un motiv in plus ca sa faci plimbari in natura :). Experienta si cunoasterea unui aparat foto o dobandesti facand muulte poze.

    • cafeauata spune:

      Crezi ca motiv imi lipseste? Nuuuu…. Doar sa se ieftineasca benzina. In fiecare sambata si duminica (daca nu cumva lucrez!) iesim, iar acum putem sa facem „concurs” cu sotul meu care are tot un Fuji, doar ca e performant.

Lasă un răspuns

