Copilarii

Doua dintre ajutoarele mele de la servici:

si

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Muzica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Copilarii

  1. fosile zice:

    Imi inchipui ca asa duci cu tine un pic de „acasa”.
    Ca gasesti bucuria de a zimbi,cind nimic in jur nu te lasa sa zimbesti.Te inconjuri de dragoste din lipsa ei acolo.
    Dragute mascotele tale.
    Saru’mina!

  2. Mihaela C.P. zice:

    Cu asa ajutoare, munca o faci cu placere, ca la joaca :).

  3. acuarele zice:

    Tare frumoase mascotele tale!…
    Intr-o zi ii povesteam fetitei mele despre frustrarile mele din primul an de gradinita (da, am o memorie foarte buna), in care am inteles ca dreptatea ti-o faci singur, fiindca jucariile frumoase le voiau toti si pentru a le obtine, trebuia sa ai atitudinea aceea „infipta”, pe care nici astazi n-am deprins-o, nu-mi sta in fire.
    M-a umplut atunci de cele mai dragi jucarii ale ei si m-a intrebat daca sunt fericita acum. Si mi-am amintit ce bine era cand eram copil… asa cu obrazul proptit in plusurile ei… Si i-am recitat „Trecut-au ani… „

    • cafeauata zice:

      Eu spun ca sunt mai mult haioase. Este un magazin in mall, unul singur, unde se vand chestii de acest fel, dar- ghinion!- rar ma mai opresc acolo pentru ca fetelor de la tejghea le lipseste „amabilitatea” din dictionar.
      Cand eram in liceu am mai avut o fixa cu jucariile din puf si din guma, iar acum, la batranete, vad ca ma apuca din nou tot felul de ciudatenii.
      Ce fericire mai mare iti trebuie decat sa iti dea Maria toate jucariile ei, numai ca sa te faca fericita? Esti o mama norocoasa!
      Imbratisari!

  4. acuarele zice:

    Daca mi le-as dori ca sa ma joc cu ele cu adevrat…. s-ar mai schimba datele problemei!… 🙂

Lasă un răspuns

